Raskaaksi 2015

Onnea fox! ! :)

Täällä digi kertoi äsken, että raskaana 2-3 :) pitihän sekin testi tehdä :p

Meillä tämä tärppikierto erosi muista sillä, että tallettelut jäi -2 ja -1 päiville, dpo 0 ei mun flunssan takia enää hyödynnetty. ..kaikenlisäksi ovis oli vasta kp 22! Joten senkin osalta toiveet oli matalalla. ..mutta toisin kävi. . :rolleyes: mies on syönyt nyt toista pakettia Panoxia ja itse söin geleetä ovikseen asti....

Minni ja muut pidempään yrittäneet, hirmuisesti voimia ja tsemppiä yrittämiseen...Lähetän plussa-aallon seuraavaksi teille :Heartpink:wav

Onnea waterlily, Radio ja fox! Uskomaton plussa-aalto taas pyyhkäissyt yli. Nyt vaan loputkin piinailijat testiä kehiin ja plussatuulia!

Pakko oli vielä yks tehdä, joka ei jätä arvailun varaa. Ehkä mä nyt itekkin alan uskoon tähän :love017

Liitteet

• 804481_10153723617266310_346214834_n.jpg
    804481_10153723617266310_346214834_n.jpg
    41.9 KB · Katsottu: 216
Paljon onnea tänne kaikille plussanneille! <3 <3 <3

Mulla on vähän jäänyt tänne puolelle kirjottelu. Täällä menossa kp 33/28-30(33), dpo 11. Huomenna pitäis tädin tulla. On myös mahdollista et ovis oli päivää aiemmin, joten silloin täti saapuis jo tänään.
Tässä on kyllä ollut jos jonkinmoista oiretta, mm jatkuvaa huonoa ja etovaa oloa, outoja vatsanippailuja, menkkajomoja, nälkää, närästystä, rintojen kipuilua...
Yhden negankin menin jo testaamaan tosin jos siinä olis jotain näkynyt, niin olisin epäillyt vähintään kaksosia... :D
Tottakai sitä kovasti toivoo että se täti jättäisi meidön talouden väliin ja saatais tehtyä plussatesti, mut vähän kyllä epäilen että kyllä se täti pyyhältää paikalle huomenna viimeistään.

Kp34/34-36 dpo12-13 oireet loistaa poissaolollaan. Illala nukkumaan mennessä tuntui menkkajomoa ja kietouduin tiukasti peittoon ja ajattelin että odottelin tätiä saapuvaksi. Vaan ei tullut. Tässä nyt sitten piinataan jos dpo 15 testiä. Eikai vielä ? Kovin tekisi mieli päästä tähän ihanaan plussa aaltoon mukaan :)

Onnea plussanneille !!

Oi onnea plussista Radio ja Waterlily <3
Mulla oli alkuyöstä ihan järkyttävät vatsakrampit ja ihan överimäinen ripulikohtaus. Loppuyö meniki sit melkee krampeissa ja sellases horroksessa. Mun raskaustesti sielä labrassa oli positiivinen, mut koska se arvo oli niin alhainen ni varhaiseks keskenmenoks luokittelevat. Perjantaina uudestaan labraan, huh on tää kyllä aikamoista pyöritystä.

Kiitos kaikille! Nyt dpo 13 ja en vielä usko tätä todeksi! Viikonloppuna teen varmistusta testillä vielä.. Menkkajomoja on ja ajoittaista huonoaoloa. Lisäks alkanu jo närästää, mitä oli viimeks vasta myöhemmin raskaudessa.. Toivo niin että ois pysyvä plussa.

Kaikille plussa onnea toivon todella kovasti! <3

Minjelmiina, kyllä dpo15 kuullostaa oikein hyvältä päivältä testata :)

Jennyhannele, pahoittelut :(

Velmu, onnea! :)

Pikkuminski, niinpä; kunpa tuon tekstin saisi joskus itsekin nähdä...
Olisin ehkä maailman onnellisimmassa olotilassa.. Tai mistäs tuota tietää kun en ikinä oo plussaa saanu, kunhan kuvittelen tän odotuksen perusteella :o

Onnea fox :)

Äippä, mulla veti ja työnsi moneen suuntaan, kun plussat ilmaantui. Olo oli suorastaan epämiellyttävä, ei meinannut hengitettyä saada. Mutta kannatti läpikäydä :)
Onnea hienoista hienoista plussatuloksista!
PikkuMinski, meidän aika tulee vielä ...

Uutta kiertoa toiveikkaana rakentaa
Katjusha kp 6 / 26-30

Huikea määrä uusia plussia, ihanaa! Onnea! :)

Pahoittelut jennyhannelelle, varmasti tuntuu pahalta :( mutta eikös tuommosten varhaisten keskenmenojen jälkeinen kuukausi usein oo extrahedelmällinen? ;)

On. Kp26/28-30. Lisää oireita ilmenee tai kuvittelen ilmenevän ;) eilen illalla puski ihan järkyttävä jano! Join ihan himoissani litrakaupalla vettä vaikka yleensä pitää väkisin juoda kun vesi on pahaaaaaaaaa! Ja lämmöt 36.9, mikä on mulle aika korkee. Menkkajomoja alavatsassa ja jaloissa (mulla tuntuu aina jaloissa kivistystä menkkojen aikaan), voiskohan tuo lämmönnousu liittyä lähestyviin kuukautisiin, onko kellään kokemusta?
Lisäks mulla on jääny ns. kuiva kausi kokonaan pois oviksen jälkeen, valkovuotoa riittää.. Tästä en oo varma onko tavallista kun on niin vähän luomukiertoja takana, mutta muistaakseni ollu kyl kuivempaa..

Mites pikkukonna? Meillähän tais olla sama kp? :)

Voi surku jennyhannele, pahoittelut :sad001

Onnea plussanneille :happy:

Omanapailua: Itsellä jotenkin outo fiilis nyt.. vuosia sitten kun mulla diagnosoitiin idiopaattinen hyperprolaktinemia ja yksi gyne sanoi mulle etten ikinä voi lapsia saada (ja että ehkäisy on siksi turhaa), tein surutyön asian suhteen ja olin jo jotenkin hyväksynyt lapsettomuuden. Mutta sitten tuli uusia (ihania) gynejä, jotka olivat sitä mieltä, ettei raskaudelle olisi esteitä. No tästäkin on aikaa ja hyperprolaktinemiasta parannuin (jos niin voi sanoa). Nyt vaan jotenkin outo olo elätellä toivoa lapsesta kun on joskus koko ajatuksen joutunut hautaamaan... No kai tähän tottuu.

Lipstikka: Näin oon kans kuullut, mut tää oli nyt mun kohdalla toinen varhainen km perättäisistä kierroista, niin en oikeen nyt osaa suhtautua mitenkään. Toivotaan että seuraavasta tärpistä pysyy kyydiss :)

Takaisin