Lipstikka, joo täällä ollaan samoilla päivillä!:) Ihan tosi hyvä fiilis, ei tunnu yhtään siltä, että menkkojen pitäisi alkaa seuraavien päivien aikana

Mulla on myös vähän menkkajomomaisia tuntemuksia mahassa, välillä tulee myös huono olo ihan yhtäkkiä. Nytkin jäi riisipuurot syömättä, vaikka ensin muka hirveesti teki mieli, niin ei vaan pysty! Kahvi kyllä maistuu.
Ja mulla oikeasti joka aamu kuumottaa nuo testit tuolla kaapissa. Vaikka tiiän, ettei niissä voi vielä mitään näkyä niin silti mulla hirveesti tekis mieli tehdä yks..

Vielä oon saanut itseni piettyä kurissa!
Sydänkäpynen, ihan varmasti outo muuttaa ajatusta asiasta, kun ensin on elänyt siinä uskossa, ettei lapsia pysty saamaan. Tämä on nyt täysin eriasia, mutta kerron kuitenkin, että mulle psykologi ja lääkäri sanoi, kun olin 14vuotias, että mun pitää syödä koko loppuelämäni masennuslääkkeitä, että olen yhdyskuntakelpoinen edes jossain määrin ja tietenkin sen sitten uskoin. 17vuotiaana sitten päätin kaikkien määräysten vastaisesti jättää lääkkeet pois ja onneksi tein sen

Ei pitänyt lääkäreiden ennusteet paikkansa.
Äsken mun puhelin alkoi toisessa huoneessa soimaan ja koirista se "vanhempi ja viisaampi" lähti rällään puhelinta kohti, se vissiin kuvittelee että se osaa siihen vastata tai etten ite kuule sitä, niin sen toimeenkuvaan kuuluu ilmoittaa siitä. Pomppasin tästä penkiltä ylös melko nopeaa, että kerkeen komentaa sitä koiraa rauhottuun, niin alamahassa tuntui ihan älytön repäisykipu!

Ihan säikähin.
Täällä siis kp26 dpo7.