Raskaaksi 2015

Jennyhannele, kurja toisinto :/. Millainen annos sulla menee foolihappoa? Mulla on kaks keskenmenoa takana ja nyt vedän yli 1g päivässä.
Olen lukenut, että 1-2g lääkärit määrää jos toistuvia km:ja. Itse olen hivenaineannokseni määritellyt ja suurempana, kuin mitä Multi Tabs raskaus&imetys antaa ...

Lipstikka, joo täällä ollaan samoilla päivillä!:) Ihan tosi hyvä fiilis, ei tunnu yhtään siltä, että menkkojen pitäisi alkaa seuraavien päivien aikana:p Mulla on myös vähän menkkajomomaisia tuntemuksia mahassa, välillä tulee myös huono olo ihan yhtäkkiä. Nytkin jäi riisipuurot syömättä, vaikka ensin muka hirveesti teki mieli, niin ei vaan pysty! Kahvi kyllä maistuu.

Ja mulla oikeasti joka aamu kuumottaa nuo testit tuolla kaapissa. Vaikka tiiän, ettei niissä voi vielä mitään näkyä niin silti mulla hirveesti tekis mieli tehdä yks..:grin Vielä oon saanut itseni piettyä kurissa!

Sydänkäpynen, ihan varmasti outo muuttaa ajatusta asiasta, kun ensin on elänyt siinä uskossa, ettei lapsia pysty saamaan. Tämä on nyt täysin eriasia, mutta kerron kuitenkin, että mulle psykologi ja lääkäri sanoi, kun olin 14vuotias, että mun pitää syödä koko loppuelämäni masennuslääkkeitä, että olen yhdyskuntakelpoinen edes jossain määrin ja tietenkin sen sitten uskoin. 17vuotiaana sitten päätin kaikkien määräysten vastaisesti jättää lääkkeet pois ja onneksi tein sen:p Ei pitänyt lääkäreiden ennusteet paikkansa.

Äsken mun puhelin alkoi toisessa huoneessa soimaan ja koirista se "vanhempi ja viisaampi" lähti rällään puhelinta kohti, se vissiin kuvittelee että se osaa siihen vastata tai etten ite kuule sitä, niin sen toimeenkuvaan kuuluu ilmoittaa siitä. Pomppasin tästä penkiltä ylös melko nopeaa, että kerkeen komentaa sitä koiraa rauhottuun, niin alamahassa tuntui ihan älytön repäisykipu!:wideyed: Ihan säikähin.
Täällä siis kp26 dpo7.

Kiitos kaikille onnitteluista! :) Ja onnea kaikille muillekin plussanneille ja tsemppiä niille jotka vielä omaansa odottaa. <3

Pikaisesti selailin muutama kymmenen sivua läpi ja ihan hurjasti oli tullut plussia! Oikein paljon onnea kaikille! Päällimmäisenä jäi nyt mieleen Mira ja waterlily :) Ja paljon plussatuulia kaikille! :Heartred :Heartblue

Miten ihmeessä mulla aletaan tutkimaan keskenmenoa? Sain kutsun neuvolaan täksi päiväksi ja kävin siellä. Ultrattiin ja laitettiin lähete verikokeisiin, missä tutkitaan vuoto- ja tukostaipumuksia verestä, sekä perinnöllisiä sairauksia mitkä voi aiheuttaa keskenmenoja. Niiden perusteella sitten lähdetään liikkeelle tutkimaan kunnolla ja pyritään sit onnistuneeseen raskauteen. Verikokeet on ens ke, kun ne tehdään vaan kerran kuukaudessa. Ultrassa mulla löydettiin muuten monirakkulaiset munasarjat! :sorry:

Noh, tällästä täälä dpo9

Liitteet

• WP_20151027_15_23_11_Pro.jpg
    WP_20151027_15_23_11_Pro.jpg
    245 KB · Katsottu: 202
Viima, mutta hyvä että tutkitaan ja saat apuja pysyvään plussaan! Voiko tuolle pcos:lle tehdä mitään?

Viima, sori diagnoosista. Mutta hyvä kun tutkivat.
Äipällä on niinku nega, mutta on myös hyvin varhainen testaus ...

Jennyhannele tsemppiä, jaksuhali :Heartpink !

Viima pahoittelut diagnoosista :sorry: Toivon pikaista ja pysyvää plussaa teillekkin!

Valtavasti onnea ja tarrasukkia plussanneille! :Heartpink:)

Plussatuulia ja aaltoja ! :wav

Kuten edellä kirjoitin, pco korjaantuu monesti vhh ruokavaliolla. Itellä siis 6 vuotta ilman ehkäisyä eikä plussaa , 4 kk ruokavaliolla ja nyt raskaana rv 12+6. Muuten pcota ei varsinaisesti voi hoitaa pois mutta usein siis aiheuttaa sitä että ovulaatiota ei tule ainakaan joka kk ja siihen moni saa avun clomifenillä. Tsemppiä!

Mulla myös pco ja toiselta puolelta en ovuloi ollenkaan. Joka toinen kierto en ovuloi ollenkaan. Silti nyt menen rv 32+2 enkä itse tehnyt mitään tuolle pcolle. Olen luonnostaan hoikka ja ruokavalio on normaali yms.

Anteeksi oma napa mutta mitä tää on?? :eek: Hirvee kipu/jomotus oikealla puolella jossain munasarjan kohdilla. Ja pahenee vaan jos meet liikkuun! Välillä vähän niinkuin tykyttää, mutta on enemmänkin sellainen jatkuva kova paine. Liikkues enemmänkin repäsee. Onko tää nyt ovis? Nyt ois kp16 meneillään ja kolmena iltana oon ukolle valittanu seksin aikana et sattuu munasarjojen kohdalle tietyt asennot tai jos työntää "liian syvälle". Saako tästä ees mitään selvää? :) Tossa ois varmaan pitäny olla ällövarotuskin.. :p

Jennyhannele, iso tsemppi rutistus sinne <3

Onnea plussanneille!! :D Täällähän on hurjat plussa puhurit käyny kylässä. Toivotaan siis jatkumoa sille! <3

On. Väsymys vetää mut pedin pohjalle. Ei oo ollut kun ensimmäisestä raskaudesta väsymystä. Tämä on nyt siis ihan hirveän outoa mulle. Pahaolo on onneksi sentään poissa ... vielä. Tai toivonmukaan ei tulisikaan :D Tänään mennään rv 5+2 <3

Mä en nää tossa kyl tihrustamallakaan mitään. Ja mun mielestä sen viivan pitäis tulla vähän kauemmaks.

Mäkään en kyllä nää mitään :/ Mutta aikanen testauskin, vielä ehtii plussaks muuttua

Täällä yksi yrittäjä liittyy seuraan.. :happy:

Ovis oli tossa muutama päivä sitte testien mukaan ni nyt jännäillään tuleeko tulosta.
Ikinä en oo kirjotellu täällä mitään mut nyt ku löysin tänki paikan ni on kiva huomata että täällä aktiivisesti kirjotellaan..

Onnittelut kaikille plussanneille joita lukiessa tuli vastaan:love017

Niin ja pikkunelosta koitetaan :)

Takaisin