Raskaaksi 2015

Niin ja Viima, toivon kovasti että veljes morsmaikku aikuistuu sikäli mikäli lapsi syntyy! Muuten kuulostaa aika pelottavalle lähtökohdalle...

Uutta testiä pukkaa.yks löyty kaapista vielä.huomenna posti tuo lisää :D

Liitteet

• wp_ss_20151026_0001.png
    wp_ss_20151026_0001.png
    367.8 KB · Katsottu: 207
Velmulle onnea plussasta!:happy:

Radiolle myös plussaonnittelut!:)

Äipän testistä en toista viivaa valitettavasti kunnolla, onko vaan viivanpaikka?

Eikä jennyhannele!:sad001 Pahoittelut menkoista..

Jospa NuuNulla olisi tallettelut sattunut juuri oikeille paikoille!

Hailakka viiva näkkyy!! Huonosti kyllä kuvassa, mut loppu viikosta uutta testiä.. Nyt kp 26/28? En siis plussasta vielä puhu! :D

Liitteet

• WP_20151026_07_00_53_Pro.jpg
    WP_20151026_07_00_53_Pro.jpg
    613 KB · Katsottu: 208
Kyllä mä näen hailakat viivat sekä äipällä että radiolla. Viivoille vahvistumista toivotan ja pidän peukkui :)

Velmulle ja Radiolle plussaonnittelut!

Äipän testissä en kyllä nään minäkään toista viivaa, mut toivottavasti sielä jotain olisi :)

Mä istuskelen täälä labrassa, hoitajalla tein raskaustestin virtsasta ja plussaahan se näytti. Menkkajomot alko kans aamulla ja tuntuu ainakin et vuodan kokoaika, mut on tosi niukkaa tuhrua. Todella raastavaa tää jossittelu ja odottelu.

Joo ei kannata äippä aina luottaa mun arvioihin, kun oon niin huono nuita viivoja katteleen:wink Itse olen saanut rtesteihin aina pelkästään sellaiset kunnon leffaviivat niin en osaa nuita hailakoita bongailla ja kun tässä mun tietokoneellakin on vissiin lisäksi joku viivasuodatin näytössä:grin

Jennyhannele, meinasko ne verestä kattoa hcgtä? Toivotaan, että ei olisi menkat kyseessä vaan jotain muuta!

Mulla on tullut jotain pahoinvointiaaltoja eilisestä asti. Kävin eilen kahden tunnin lenkillä koirien kanssa ja kotia kun tulin niin piti sohvalla hetki istuskella ja hengitellä, kun tuli niin ällöolo. Tänä aamuna oli myös hetken samanlainen, mutta kahvi maistuu kuitenkin ihan normaalisti. Liekkö jotain mahatautia vaan :p ja mulla on tehnyt mieli hirveesti kylmää ananasta nyt jo pari päivää! Kyllä alkaa nyt oireita kummasti tupsahteleen lisää mitä lähemmäs viikonloppua ja viikonlopun testiä ollaan menossa:grin

Tää kuulostaa ehkä kamalalle, mutta pitäis oikeesti olla tietty älykkyysosamäärä lisääntymiselle. Tollaset bimbot pitäis pakko steriloida, tai oppia ottamaan vastuuta ja vähän äkkiä jos lapsen meinaa hankkia. Ja miehen sisko on parikymppinen.

Onnea kaikille haamulaisille ja viivoille vahvistumisia:Heartred

Jennyhannele, jospa vaan ois harmitonta tuhrua? Mullahan alko viimeks km pienellä ruskeella tuhrulla, mutta mulla oli kyllä niitä kipujakin laajalla alueella ja välillä tosi koviakin. Se vuoto voi myös olla täysin normaalia ja raskauteen liittyvää :)
Älä siis vielä hätäile! Tsemppiä. Tiedän kyllä kuinka raastavaa toi jossottelu ja odottelu on.:sorry:

Mä pyysin verestä sitä ja labras sanoivat et vaan virtsasta lähete. Uskomatonta toimintaa, kun sitä erikseen vaadin ja piti muutenkin taistella, et pääsi lainkaan.
Iltapäivällä tulee tulokset _tekstiviestillä_?! Toivottavasti päivittyy ajallaan tonne kanta.fi palveluun.
Mieli on uskomattoman ankee, epäilivät kyllä et viimekuinen toistuu koska ihan sama homma, kaks päivää plussasta alko vuoto. Phuuh

Viima: Mulla on menkat yleensä tosi niukat ja kestää maks 2vuorokautta. Nyt muuten ihan sama, mutta se veri on just tollast ruskeeta. Vihloo alavatsalta tost vasemmalta puolelta, ja sieltäku painaa niin sattuu ja tuntuu painetta.
Emmä tiedä mitä ajatella, ihan on turta fiilis.

jennyhannele:Heartred vielä on onneksi kaikki mahdollista, mutta varmasti inhottava ja epätietoinen olo..:sad001
Eihän ne turhaan sitä suosittele, että testaus alotettaisiin vasta kun menkat ovat oikeasti myöhässä.. Helpommin sanottu kuin tehty silloin kun raskaus on toivottu. Kemiallista raskautta kun ei nyt yleensä edes huomaa muuten kuin saamalla sen haamun siihen testiin. Tämän takia olen itsekkin harkinnut nyt vakavasti, että jos vaan oikeasti pystyn niin jätän testaamisen vasta ensi viikon alkuun, mutta niin. Tuskin itsekään maltan sitten oikeasti odottaa sinne asti:oops:

Täällähän oli vaikka kuinka monta haamua saatu testattua! Varovaiset onnittelut ja viivoille vahvistumista :)

Jennyhannele kurja tilanne :sad001 kumpa nyt olis vaan harmitonta vuotoa :Heartpink

On...kp 36/35 ? Dpo 14...jännän äärellä :nailbiting: testaaminen jännittää. ..suorastaan pelottaa..rinnat tosi kipeät ja lämmöt koholla. ...Voisiko vihdoin olla meidän vuoro...? :smiley-angelic001

Onnea haamuille!

Jennyhannele, kurjaa varmaan tuommonen odottelu.. onneksi kohta saat varmaan enemmän tietoa, ja viimeistään ajan kanssa sitten..

Waterlily, hyvältä kuulostaa! ☺ sormet ristiin! Onko kauan yritystä takana?

On. Kp 25/28-30. Dpo7 (tai enemmän??). Rinnat on kipeet, pissalla pitää ramppaa ja alavatsassa on painetta ja kuplintaa. Jännittää vähän mutta jotenkin kuitenkin semmonen fiilis että tuskin tärppäs taaskaan..

Waterlily85: Lupaavalta kuulostaa ainakin noi oireet, testistä kuvaa tännekkin sit!

Lipstikka: Mullakin ollut nyt rinnat viikon verran todella kipeet ja niitä kuumottaa, toivottavasti sulla nyt tärppäis!

Joo eiköhän tän päivän aikana jotain selviä.
Mullon nyt viimesen vuorokauden aikana tuntunu just tuol vasemmal alavatsan puolella, sellast kuplintaa ja vähänniinku olis elohiiri kokoaika tuolla jossain syvällä vatsassa..
Mä oon tänään jo ehtiny itkee, nauraa ja olla vihanen, en kestä yhtään epätietosuutta, siis missään asioissa. Saatika sit tässä :D

Äh, mies reissussa ja nyt kp10/25-28. Toivottavasti ei ovis mee ohi, kun vasta ylihuomenna päästään harrastamaan.

Tsemppiä jennyhannele epätietoisuuden kanssa!!!

Lipstikka tammikuussa annettiin vauvalle lupa tulla. .plussa maaliskuussa ja sitten heti huhtikuussa kkm (tuulimuna)..uutta plussaa yritetty nyt reilu 6 kk...pitkiä kuukausia olleet...mutta ehkäpä nyt sitten...iso ehkä. :oops: esikoinen haaveissa :)

Waterlily, lupaavalta vaikuttaa tässä vaiheessa, toivotaan todella että olisi teidän vuoro!

jennyhannele, halaus sinne. Epätietoisuutta ei nneksi kestä enää pitkään. Toivottavasti vastaus on toivotunlainen!

Toivottavasti kärpäsen ovis malttaa odottaa miehen kotiin ensin!

Lipstikalla myös toiveita herättävät oireet! Jospa, jospa....!

Vielä lisäys edelliseen pikkukonna, että siis tallettelut miehen nyt kotona ollessa osui kp 14 ja 15 vain vaikka mahdollisuus olisi ollut 14-17, mutta toki edellisen kotonaolopätkän aikana kp 8-10 oli toimintaa myös. En vaan usko niiden vielä olleen merkityksellisiä tähän vauva-asiaan, sillä uskon oviksen olevan/olleen sen verran myöhemmin :) toivotaan silti, että osui oikeaan saumaan!

Takaisin