Tuulia, no siis, parhaillaan päiväunilla tuhiseva poika sai alkunsa tällä kaavalla: Älä juo greippimehua, älä missään nimessä testaa, älä edes katso kalenterista/sovelluksista mikä kp on menossa, luovuta ja mieti että alat hakeutua tutkimuksiin kun seuraavat menkat on alkaneet, tee pitkää päivää töissä ja valmistele samalla joulua, ylirasittavan anopin valittaessa kaikesta ja ollessa muutenkin mahdollisimman hankala, pupuile kerran viikossa (ja syö kanelia). :D Oltiin heitetty kirves kaivoon luomuplussan suhteen ja työt+joulu+anoppi aiheutti sen verran muuta tekemistä ja stressiä ettei siinä ehtinyt asiaa paljoa murehtia. Niitä seuraavia kuukautisia ei sitten tullutkaan. Toivon ettei tällä kertaa tarvitse mennä tuohon että saa plussan.
Mira(kose oli) se tässä onkin kun tää on vähän kakspiippunen juttu. Jos en metsästä ovista mietin oliko se jo vai missä tää kierto menee, koska voi ehkä odottaa kuukautisia. Jos metsästän sitä, stressaan sitten sitä. Ei hyvä mitenkään, mut luulen että parasta on kun otan mahdollisimman vähän paineita asiasta, mutta oireilta ei tarvitse ehkä kuitenkaan ummistaa silmiä.
Tuhisija taisi herätä, joten ei ehdi tämän enempää kirjoittaa.
Mira(kose oli) se tässä onkin kun tää on vähän kakspiippunen juttu. Jos en metsästä ovista mietin oliko se jo vai missä tää kierto menee, koska voi ehkä odottaa kuukautisia. Jos metsästän sitä, stressaan sitten sitä. Ei hyvä mitenkään, mut luulen että parasta on kun otan mahdollisimman vähän paineita asiasta, mutta oireilta ei tarvitse ehkä kuitenkaan ummistaa silmiä.
Tuhisija taisi herätä, joten ei ehdi tämän enempää kirjoittaa.

Viimeksi talleteltu dpo-3 (tai -2,5
). Kyllähän sitä tänään sitten pitäisi jälleen aktivoitua 
En kestänyt yhenkään kaverin tai ystävän raskausuutisia.. Neljännen jälkeen aloin jo ajatella, ettei meille koskaan suoda lasta ja kaikki muut vaan lisääntyy. En tiedä mistä ammensin sitä intoa aina vain kokeilla uudestaan, mut jostain se tuli. Ja joka kerta petyin.

Ensin koitti ettiä sitä ja minäki näin pienen mut en sykettä, lopulta pieni harmaa alue jumputti nätisti! nyt uskaltaa alkaa nauttia raskaudesta oikeasti eikä pelätä etukäteen! Vitsit että oon onnellinen