Raskaaksi 2015

Tuulia, no siis, parhaillaan päiväunilla tuhiseva poika sai alkunsa tällä kaavalla: Älä juo greippimehua, älä missään nimessä testaa, älä edes katso kalenterista/sovelluksista mikä kp on menossa, luovuta ja mieti että alat hakeutua tutkimuksiin kun seuraavat menkat on alkaneet, tee pitkää päivää töissä ja valmistele samalla joulua, ylirasittavan anopin valittaessa kaikesta ja ollessa muutenkin mahdollisimman hankala, pupuile kerran viikossa (ja syö kanelia). :D Oltiin heitetty kirves kaivoon luomuplussan suhteen ja työt+joulu+anoppi aiheutti sen verran muuta tekemistä ja stressiä ettei siinä ehtinyt asiaa paljoa murehtia. Niitä seuraavia kuukautisia ei sitten tullutkaan. Toivon ettei tällä kertaa tarvitse mennä tuohon että saa plussan.

Mira(kose oli) se tässä onkin kun tää on vähän kakspiippunen juttu. Jos en metsästä ovista mietin oliko se jo vai missä tää kierto menee, koska voi ehkä odottaa kuukautisia. Jos metsästän sitä, stressaan sitten sitä. Ei hyvä mitenkään, mut luulen että parasta on kun otan mahdollisimman vähän paineita asiasta, mutta oireilta ei tarvitse ehkä kuitenkaan ummistaa silmiä.

Tuhisija taisi herätä, joten ei ehdi tämän enempää kirjoittaa.

Täällä tuijotan suu auki epäuskoisena väärää testiä..piti tehdä ovistesti mut avattuani testipaketin huomasinki ottaneeni testin väärästä pinkasta, en viittiny sit hukata vaan testasin huvikseen ja nyt onki pää sit niin pyörällä tuloksesta et huhhuh!!
Mulla alko niukat täysin kivuttomat menkat (lähinnä rusehtavaa vuotoa) 7.10. Päivän myöhässä oletetusta ajankohdasta.. kestivät pari päivää normi 7pvn sijasta ja oli kyllä nyt ajateltuna tosi oudot kun aamulla tuli aina vähäsen pikkuhousunsuojaan asti ja iltaa kohti aina loppu.. mä luulin sitte et mennään yk3 kp7/28, mut enää en tiedä onko sit kuitenkaan asia niin..:schocked028
Testi oli one step 25
2015-10-13 12.52.31.jpg

Mulla on just noi one stepin 25 testit näyttänyt valehaamuja! Suosittelen siis tekemään digin :) mut plussalta kyllä näyttää!:)

Onnea Piilo :) Kyllähän tuo plussa on. Toivottavasti viivat vahvistuu ja vuoto on ollut harmitonta :happy:

Radio, mulla on melko samanlainen tilanne päällä, kannustan testaamaan tai ainakin sit peittoja heiluttaa tänään ja huomennakin :happy:

Viima, on tosiaan erittäin yksilöllistä miten kukakin keskenmenosta toipuu. Mulla on se onnellisin tarina, missä raskauduin heti seuraavasta kierrosta :happy:

ON. Kyllähän mulla taitaakin se ovis tulla nyt! Sunnuntaina (kp15) tuli varmaan se "ovislimatulppa", sen jälkeen on ollut kyllä kovinkin kosteeta. Tänään kun olo vaan jatkuu, niin pissasin yhden ovistikun ja kyllä vaan tuli semmonen viiva että! Eli nyt kp 17 olis sitten kai ovisplussa ja dpo -1 :nailbiting: Viimeksi talleteltu dpo-3 (tai -2,5 :wacky:). Kyllähän sitä tänään sitten pitäisi jälleen aktivoitua :oops: Kun ei meillä normisti näin "kova" tahti oo :grin johan se mieskin ihmettelee :p se kun ei tiedä näistä mun tikutuksista, tää tjottailu kun tuppaa mulla menee yritykseksi....

Sandy kp17/26-36 tjot 3

Kìitos viiva ilmesty näkyviin jo ennen kontrolliviivaa, eli vajaassa minuutissa..kuivuttuaan näkyi vielä selvemmin.. kädet tärisee ja pää hakkaa tyhjää :D oli pakko tehä parin tunnin pidätyksellä pregchekki johon ilmesty kans tuollainen samanlainen hento viiva, voihan kääk.. suorastaan pelottaa tehdä digi huomenna, huhhui sentään..

Toivottavasti mullakin käy onnellisesti :).
Vaikeinta tässä keskenmenossa on se, että kaikki pitää aloittaa alusta, enkä osaa iloita muiden raskausuutisista. Tuntuu että mun onni on riistetty. En kyllä kerennyt nauttia raskaudesta yhtään, kun tiesin sen päättyvän huonosti. Ehkä ensi kerralla kaikki päättyy onnellisesti:).
Tuntuu vaan tyhmältä valittaa yhdestä keskenmenosta, joka muutenkin tärppäs äärimmäisen nopeasti ja helposti. Jo yk4.

Vilpittömästi onnea piilo:Heartred viivoille vahvistumisia :love7

Viima nuo tunteet on ihan normaaleja keskenmenon jälkeen. Itsekin ajattelin ensin ennenkuin ensimmäisen keskenmenoni sain, ettei meille voi niin käydä kun nuoria ollaan jne.. Osasin siis varautua ultrassa pahoihin uutisiin mut silti se satutti ja muistan hoitajan sanat aina: " hups, nyt on käyny vähän hassusti ja sydän ei enää lyö".. Mitähän hassua siinä oli.. -.- En kestänyt yhenkään kaverin tai ystävän raskausuutisia.. Neljännen jälkeen aloin jo ajatella, ettei meille koskaan suoda lasta ja kaikki muut vaan lisääntyy. En tiedä mistä ammensin sitä intoa aina vain kokeilla uudestaan, mut jostain se tuli. Ja joka kerta petyin.
Nyt mennään rv 30+2 ja ihana poika tulossa <3
Siks mun mielestä on niin idioottia kun jotkut ihmiset valittaa kun saa tietää vauvan sukupuolen ettei olisi halunnut juuri sitä sukupuolta. Kovin pinnallinen ajattelutapa. Itse olen äärettömän tyytyväinen ja onnellinen, että edes mulle suotiin yksi lapsi. Sukupuolesta viis kunhan tulee terve :)

Joten kovasti voimia Viima sulle, tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu.

Kiitos kovasti wildside sanoistasi:Heartred
Helpotti kyllä kuulla, etten ole/ollut ainut yksin näiden tunteiden kanssa. En vain halua tulla katkeraksi.:crybaby2

Pakko tulla tänne puolelle huutelemaan sen verran, että kyllä minäkin tuota Piilon tulosta plussaksi sanoisin :) Mulla oli kanssa noita pahamaineisia One Steppejä ja melko samanlaisen viivankin sain, Apteekin testikin näytti silloin plussaa! Eli rohkeasti digiä kehiin vaan! Onnea!

Heippa!

... Täältä löytyi pieni papunen hyvinkin reippaalla sykkeellä :love017:Heartbigred Ensin koitti ettiä sitä ja minäki näin pienen mut en sykettä, lopulta pieni harmaa alue jumputti nätisti! nyt uskaltaa alkaa nauttia raskaudesta oikeasti eikä pelätä etukäteen! Vitsit että oon onnellinen :happy:

Rv 9+0

Onnea Piilo, hyvälle näyttää! :) Aika huippu tuo "vahinko"! :D Onko sulla mitään raskausoireita?

Muokattu viimeksi:
Vargynja, niinpä. Paha paikka :( ei auta ku yrittää olla miettimättä ja ottaa rennosti! Tsemppiä ja plussatuulia! :)

Onnea piilo :) mulla oli kans jotakuinkin tuollainen viiva pc testissä :) huomenna ajattelin testata uudellee samalla testillä jos ei menkat ilmesty yhtäkkiä

Voi kun tää on ihana ryhmä,kummasti menee omatkin päivät nopeemmin, eikä tuu kokoajan mietittyy millon testaan,kun saa täällä lukea ja jakaa kokemuksia :Heartpink
piilo89, Kyllä se plussalta näyttää,huih,ja miten ihanaa että näinkin voi käydä,toivotaan että vahvistuu pian :).
Julie00 kerrothan heti kuinka uudessa testissä kävi,jospa sielläkin viivat vaan vahvistuu. Täällä kanssa odotellaan kuin käy,kun testaan loppuviikosta,nyt vaan tuntuu että usean päivän kestäneet oireet on hävinnyt ja mahaa ei enää juili,tosin pissalla edelleen saa ravata yölläkin,ja uni on tosi katkonaista mut muuten mitään muita oireita ei ole,vaikka pari päivää sitten olikin tosi vahvat. no dpo 10 menossa ni kohta uskaltaa testata.
Lipstikka: täällä s-marketista löysin vain verigreippimehua,mut ajoi varmasti makunsa puolesta ihan saman asian,jännä miten siihen makuun tottui niin pian, vaikka ensin tuntui ettei alas saa.. saunajuomana join greippilimua,vaikka tuskin siitä mitään hyötyä on. Anoppi ihmetteli kun tuli siideriä tarjoamaan ja näki greippilimu pullon :)

Sallahaa kiitos :happy: kyllä itteäki huvittaa et tikku ei sit menny todellakaan hukkaan vaikka ihan puskista toi tulos tulikin :joyful:
Raskausoireita on ollu jäätävä väsymys, kutisevat rinnat, mielialan vaihtelut, jatkuva pissahätä ja iltapahoinvointi..mut jotenki yhdistin ne vaan menkkaoireisiin:hilarious:
Huomenna ajattelin aamusta tehä tuplatestin eli digin lisäksi myös one stepin ni näkee siitäkin et onko vahvistunu tänpäiväsestä.. on tää ihan hullua, toivottavasti tää on nyt sitä itseään eikä huomenna tarvi tippua kovaa ja korkeelta:shifty:

Takaisin