Raskaaksi 2015

Viima pahoittelut.. :( <3 Paljon jaksamista ja voimia myös kipuihin. Mulla kivut kemiallisessa kesti kolme päivää. Ne pahimmat. Vuoto noin viikon.

Mulla dpo6, en oo miettinyt millon testailen. Sandy ainakin kyseli :) Itelläkin optimistinen olo. Taas :) , hahah :D

Kiitos kaikille♡ mua lohduttaa se, että tiesän alkion olleen elinkelvoton. Mielummin näin, kuin että oisin saanut tietää rv11-12..

Kävin oikein pitkässä ja kuumassa suihkussa kun sattuu alaselkään. Teki hyvää olla vaan rauhassa :)

:smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003 Haleja kaikille tasapuolisesti :smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003

Täälläkään ei kurjuutta kummempaa. Kp 13 ei seuraavat viisi päivää tästä eteenpäin mahdollisia tärppipäiviä :rolleyes: jos nyt ovuloi....ja mitä se kierto nyt sitte tekeekään kummiaan :woot::wideyed:

Viima pahoittelut, mutta voin sanoa että tuo oli se helpoin vaihtoehto, vaikka tosi inhottavahan se km aina on. Ite oisin toivonu et mullekin ois käyny noin kerta kesken oli määrä mennä. Ei ollu kiva luulla olevansa raskaana 7+5 asti vaikka tyyppi oli lakannu kehittymästä 5+6... Toivottavasti kierto palautuu normaaliksi äkkiä kun oli nii varhainen, mut eihän näitä tiiä :/ mulla tyhjennyksen jälkeen toinen kierto menossa ja kroppa ihan sekasin yhä :(

Sallahaa ja Viima, kyllä me täältä vielä noustaan!
Mulla oli 2 kiertoo ilman ovista, 3. oviksella ja sitte taas 4. ilman. Se toipuminen kestää aikansa eikä kiirehtiminen auta. Toivoa voi kyllä, että palautuu ja luonto järjestää tämän(kin) asian.
Tänne ei kummempaa, ku sitä kp 1:stä toivotaan ..!

Viiimalle voimahali :Heartpink kuin myös muille keskenmenon kokeneille :Heartred pikaista plussaa teille toivon! Itselle kovimmat pettymykset oli pari ekaa kiertoa kkm jälkeen. .nyt menossa kaiketi yk 6 kkm jäljiltä ja kroppa yhä sekaisin...kaikki palautuu eri tavoin...

Mulla meni yksi raskaus kesken rv 10+6, mentiin nt-ultraan ja siellä todettiin kuolleeksi. Oli jo ihan pikku vauvan näkönen..

Mulla on kaikkien neljän keskenmenon jälkeen ollut yksi ovuloimaton kierto ja seuraavasta tärpännyt. Jokaisen kroppa siis toipuu omaa tahtia.

Meillä taas todettiin 10+6 tuulimuna, piti tyhjentää lääkkeillä. Ja heti seuraavasta kierrosta tärppäsi, erään lääkärin mukaan kroppa on usein "ottavaisempi" raskauteen välittömästi keskenmenon jälkeen. Meillä näin siis kävikin..

Mulla kävi samoin ku mamma_88:lla. Siis kroppa voi palautua km:sta hyvinkin nopeaa tai sitten kierto voi mennä sekaisin :/ toivotaan nyt kaikille pysyvää plussaa mahdollisimman pian! <3

Voih :sad001 inhottavan yleinen se keskenmeno ikävä kyllä on. Sen tajuaa varsinkin sitten kun km on sattunut omalle kohalle. Kyllä me keskenmenon kokeneet vielä omat vauvat saadaan syliin asti:Heartred

Mulla on kyllä aikaa odotella sen 10v, kun vasta 20v olenkin. Mutta kun mä vaan haluan sen nyt heti :sad001

... ja kun se km sattuu omalle kohdalle, niin oliko se että yli 80% todennäköisyydellä seuraava raskaus onnistuu. :) täällä kp 18, ovista en oo edelleenkään pongannut. Oikealle puolelle alavatsaa pistää samaan tapaan kuin raskaana ollessa, en tiiä voisko tää nyt olla jotain ovisoireilua. Aiemmin en mitään ole siis tuntenut, mut luin että synnytyksen jälkeen oviskipu vois yleistyä?

Ei tässä meinaa pysyä perässä. Luen kaikki viestit, mutta kun ei päivittäin ehdi kommentoida niin sitten ei enää oikein muistakaan mitä piti sanoa. :\

Viimalle ainakin pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia! Toivottavasti pian alkaa uusi ja pysyvä raskaus.

Samoin kaikille muille keskenmenon kokeneille halit. Se on ihan liian yleinen. :( Toivottavasti kierto tasaantuu nopeasti teillä joilla se on sekaisin.

Plussia oli tullut kanssa tässä välillä. Onnea kaikille plussaajille! :>

Itsellä ei mitään kummempia tällä saralla. Ei ole oikein mitään hajua, mikä on oviksen tilanne. Onko mennyt, lähettyvillä vai ehkä jossain tuolla tulevaisuudessa. Limoja olen yrittänyt seurata ja seuraavaksi muistuttanut itselleni ettei kannata kun saan sitten siitä stressiä. :D Kun vaan osaisi olla täysin välittämättä siitä mitä tapahtuu ja todeta vain jossain vaiheessa että kierto on kestänyt niin pitkään että voisi testata. Vaan kun ei osaa ja kun kiertokin on vielä mitä sattuu imetyksen takia.

Vargynja, ei onnistu olla ajattelematta :) Mulla ainakaan. Tai joskus menee pari päivää, sillon kun menkat on alkanu ja kestänyt jo pari päivää. Sillon yleensä nukun pari yötä hyvin ja oon pirtee. Nytkin dpo 7 ja tajuton väsymys! Voisin nukkua koko päivän. Hirvee työputki päällä niin ei oikeen kerkee. Sais aika taas kulua nopeemmin et pääsis testailee :) Auttasko jos bongaisit oviksen? Ei tarttis miettii ainakaan sitä että oliko jo vai eikö ollu :o

Täällä siis dpo 7, hyvä mieli, mutta kuoleman väsy :o

Viima, pahoittelut menetyksestä :Heartred Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen ja tärppi käy nopeasti.

äippä2015, itse tikutan vain kerran päivässä, yleensä aamuisin (vaikka parempi olisi kai myöhemmin päivällä) ja näin olen saanut useimmiten oviksen myös kiinni. Toki jos haluaa olla tarkka, niin testaa pari kertaa päivässä - se h-hetki kun voi mennä helposti ohi.

jennyhannele, voi kuinka hienoa! Siitä se jännityksen täyteinen elo taas lähtee :) Plussatuulia!

moony, kierto varmaan hakee omaa rytmiään ehkäisyn jäljiltä. Toivottavasti pääsette pian tositoimiin! Meinaatko lähteä mukaan oviksenbongaus- huumaan?

Sandy, oireet ainakin viittaisi ovikseen, joten toivotaan, että talletukset osui nyt kohdilleen. Äläkä vielä kiirehdi sinne seuraavaan kiertoon. Sehän voi olla, että se alkaa vasta 9kk kuluttua:wink

Jopsu, parantumisia ja onnea oviksen metsästykseen! Etköhän sinä sen kiinni saa.

Julie00, varovaiset onnittelut viivoista! Koitahan laittaa tänne sitten todistuaineistoa, jos ja kun taas testaat. Saadaan sitten ihailla tuloksia yhdessä :)

Radio92, ne viivat saattaa vuorokauden sisällä vaihdella, joten tee ihmeessä uutta testiä, jos nyt tuntuu olevan oikeat hetket.

Helinäkeiju, tervetuloa joukkoon! Oman kokemukseni mukaan Terot saattaa voimistaa menkkaoireita, mutta toivotaan, että teillä nuo olot kertoisivat toivotusta tuloksesta. Kohtahan voit jo testatakin.

kärpänen, tsempit loppukiertoon!

Mrsc, lähetetään se täti kauas pois sieltä (ja koko tältä palstalta) ja pidetään peukut sille, että tulee nyt vihdoin se kaivattu plussa!

Mira13, pidä lippu korkealla ja koita keskittyä piinailun sijaan johonkin muuhun, niin menee aika nopeammin. Kyllä se plussa sitten ilmoittelee itsestään :)

piia84, sitten vain peitot heilumaan :wink

Katjusha, eikö vieläkään mitään muutosta mihinkään suuntaan? Pöh. Jaksamista!

Vargynja, jos keksit jonkun keinon vältellä turhaa itsensä tarkkailua, niin kerropa se kaikille :) Stressaaminen kun harvoin auttaa yhtään mitään, mutta aika hankalahan sitä on estelläkään, kun toiveet on niin korkealla.

ON: yk 3, kp 8 ja ovistesti nega, kuinkas muutenkaan. Outoa tässä on se, että ovisoireet (kipeät nännit pääasiassa) paukkasivat päälle jo melkein heti vuodon loputtua, mistä epäilen, että missattiin tilaisuus taas kerran... Huokaus... Siis kuinka ärsyttävää on, jos ovis tuleekin noin pirun varhaisilla päivillä? Onneksi pääsee töihin keskittymään muihin asioihin. Jos sieltä tarttuisi matkaan vaikka annos rentoutta :)

Muokattu viimeksi:
Keskenmenoissaki tuntuu olevan, että et mistään voi päätellä onko menny kesken vai jatkuuko normalisti. Osa saa haaleat viivat ja osa tasavahvat oli sitte normaali tai ei, oireiden kans sama homma. Itelläki sillo muutama vuos taakse päin oli kaikki maholliset raskaus oireet ja kuvittelin päässeni jo varmoille viikoille ko meni kesken ja vastas vaan rv6. Ei siis oltu ultrattu ollenkaan, nt-ultra aika oli oottamassa. Ja nyt taas ei oikeastaan mitään oireita ja eilen sykkeen kera ultrassa kaikki ok.

mh- 8+5

Takaisin