Raskaaksi 2015

Kiitos Mira :)

Onnea Piilo! Toivottavasti saat huomenna selvemmän viivan ja Raskaana tekstin. Eiköhän ne ilmesty, kun mäkin nään tossa viivan ja se on kuitenkin päiväpissasta. :)

Piilo onnea plussasta, toivottavasti viivat lähtee vahvistumaan :)

Ei oo viima omaa kokemusta km mutta voin vaan kuvitella miten pahalta se tuntuu. Tällasilla hetkillä on ihan normaalia olla alakuloinen ja katkera muiden iloisista vauva uutisista! Tsemppiä! Täällä saa onneksi purkaa tunteitaan!<3

Sunlight_90 paljon onnea hyvistä uutisista! Ihanaa että pikkuisella on kaikki hyvin! Toivotaan että loppuraskauskin menee hyvin!<3

Eelinaa tervetuloa mukaan kuumeileman! Toivottavasti tulee pian plussa! :)

On. Täällä tänään ovistestissä hieman vahvempi viiva mutta ei vielä ole kyllä ovista. Limaa on kyllä tullut, toivottavasti se on hyvä merkki ja greippimehu on varmaan auttanut siinä ku ei ennen oo tällasta ollut :D nyt kun oon ollu kipeenä niin ei oo pupuiltu mutta huomisesta ajattelin että voitaisi aloittaa taas joka toinen päivä pupuilemaan niin saadaan varmasti oviksen ympärillä talletuksia :)

Tsemppiä kaikille jotka testailee, jännittää teijän puolesta :)

-jopsu- kp 10/26-28 yk 4

Tää foorumi on kyllä ollut mulle suuri tuki ja turva. Miehelle kun en viitti kaikkea purkaa. Oon ollut nyt niin surullinen, joten menin "vahingossa" haukkumaan miehen äitiä kun pamahti 3v. sitten paksuksi, ja teki abortin. Oli tuolloin 49v...
Hän kuulkaa sikiää vaikka häneltä on molemman munasarjat poistettu hänen mukaansa.
Alkoi vaan päässä oikeen kiehumaan kun varoitteli tytärtään :"älä koskaan unohda yhtä e-pilleriä kriittisessä elämän tilanteessa kun pamahdat heti paksuksi. Siihen riittää vaan yksi kerta niin raskaana oot kun äitiskin on niin hedelmällinen plääplääplää."
En oo oikeen hyvissä väleissä ukon sukulaisiin. Varsinkaan anoppiin ja ukon siskoon.:angry4
Ja toinen on se, että mua oikeen v*tuttaa kun ukon sisko haluais lapsia, niin se oikeen laskeskelee millon lopettaa pillerit niinhän saa lapsen heti kun hän haluaa.
"Mä lopetan pillerit nyt marraskuussa, niin saan antaa positiivisen rtestin miehelle jouluaattona joululahjaksi♡♡ihanaa kun meidän vauva saa alun jouluna♡"
Noin hän mulle ja äitillensä höpötti eilen.
Ja eiköhän anoppi ollut onnessaan:angry9...

Muokattu viimeksi:
Viima. Luonto onneks hoitaa tuollaiset ihmiset.. Tarkotan, että on varmaan miehesi siskolle sitten kova paikka kun huomaakin ettei välttämättä raskaudu niin helposti.. Lapsia ei noin vain tehdä vaan niitä saadaan. Eikä se, että jos äiti on hedelmällinen niin liity lapsen hedelmällisyyteen. Kyllä munkin äiti oli hedelmällinen, mut silti ite sain keskenmenoja niin paljon. Äidillä ja isällä tärppäs minä mukaan kahden viikon seurustelun jälkeen eli äiti sai esikoisensa todella nopeesti. Mut minä oon yrittäny jo vuosia esikoista. Vasta kolmen vuoden yrityksen jälkeen tärppäs tämä poika mukaan <3

Tällainen tänää ole step. Kp 28/28 kyllähän se näyttää vähän.. en oo esim viime kuussa saanu mitää näkyvii ku en ollu raskaana .. Täytyy käydä ostaa digi et tekis parin päivän päästä sen sit :)

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    315.1 KB · Katsottu: 165
Toivotaan.. ovulaatio tapahtu vähä myöhemmin mitä "pitäs" nii ei varmaa viel toi hormooni oo kauhee suuri vielä

Julie, ei oo mikään ihme jos ei vielä näytä enempää, hormonit nousee eri tahtiin ja ainakaan mulla ei erity hcg paljon mitenkään pissaan.
Digillä se selviää!
Katjusha kp 27 / ?

Itsellekkin on tullut tästä forkasta hyvinkin lyhyessä ajassa melkoinen henkireikä. Aivan ihana, kun saa lukea samassa tilanteessa olevien keskuteluita ja kirjoittaa omista tuntemuksistaan. Lisäksi on tosi hyvä, kun täällä jännäilee muiden plussailuja, niin ei jouda ajattelemaan pelkästään sitä omaa kiertoa. Niin vilpittömästi toivon, että täältä kaikki pääsisivät vielä tämän vuoden puolella tuonne plussanneiden joukkoon!

Tervetuloa Eeliinaa!:)

Tosi ihanaa Julie! Viivoille vahvistumisia:happy:

Täällä kp13. Olot ihan normaalit. Greippimehu loppui eilen aamulla ja mulla on kauheet viekkarit:grin Siihen jää koukkuun! Pakko käydä tänään täyttään mehuvarastot. En käsitä miten se on muka niin hyvää ja mies melkeen sylkee ulos jos maistaa sitä. Oon sanonukki sille, että mun greippimehuihin ei tarvi muitten koskee!:p

Muokattu viimeksi:
Kp22/28. Alavatsalla lievä paineen tunne. Greippejä olen syönyt nyt kuukauden päivät yhden päivässä. :) Palelee, vaikka työhousujen alla sukkikset ja työpaidan alla pitkähihanen. Sit vielä fleece-takki... Nyt taukoa puolisen tuntia. Josko sitä kävis syömässä sen päivän greipin tuolta kaapista.:notworthy

Esikoisen kanssa sain alkutaskaudessa pitkää aika haaleat viivat, vasta joskus 6-7 viikolla näytti vahvasti plussaa:) niin yksilöllistä. Mutta on mulla sellainen olo ollu et kyl tuolla jotain taitaa olla :) iski jo eilen kauhee väsymys joka viel jatkuu.. Se oli esikoisesta kans yks inhottava oire tuo väsymys.. Toivon kaikille muille myös plussaa molemmista testeistä

Tervetuloa Eeliinaa, pikaista plussaa ! :)

Julie vahvistamista sinun viivoille, hyvältä näyttää :)

Kaikille täällä valtaisia plussapuhureita :Heartpink

Piilon yllätystestauksen tulos ilahdutti kovasti ja samaa kyselen kuin Katjusha, teitkö testiä aamulla??

Juliellakin vaikuttaa kovin lupaavalta tilanne :)

Kärpänen, hyvältä kuulostaisi myös sulla!

Yleisesti toivon suotuisia tuulia testailuihin, niin o kuin R ja talletteluiden osumista kohdilleen niille, joilla se ajankohtaista!

On. Täti tehnyt lähtöä jo pari pv, taitaa poistua kokonaan tänään. Uutta kutsua ei saa ennen ensi talvea!! Kp6/?(-38), yk2. Tallettelumahdollisuudet tauolla miehen töiden vuoksi kp 11-13 ja 18-20 mutta toivotaan, että onnistutaan hyödyntämään erityisesti 14-17 väli, vaikkei oviksen ajankohtaa varmuudella osaa arvioidakaan.

Huh.
Täällä mennään kp17/28, haaveajattelun tulosta varmaan nämä oireet.
Eilen ja tänään ollu ihan tajuton päänsärky, ei lähe parasetamolilla ei sit millään, lämmöt pari astet kohol normaalista ja eilen illal nippaili alavatsaan niin kovaa, et piti nousta sängystä ylös hetkeksi.
Jännintähän tässä nyt on, että aikasemmissa raskauksissa ei oo mitään oireita ollut ennen pahoinvointia, en kyllä uskalla silti vielä toivonkipinää herätellä.
Miten ihmeessä mä jaksan odottaa ensiviikonlopulle, että pääsee testailee :smiley-bounce013

jennyhannele tiedän tunteen...miten aika voikaan mennä niin hitaasti.

Mä mietin, kuinka aikaisin sitä uskaltais testata, että jotain vois jo näkyä? Mulla on netistä tilattuja halpisliuskoja, eli ei niitä herkimpiä testejä. Menkkajomoja on ollu tänään ja aikaisemmissa kierroissa on alkanu tiputteluvuoto n. viikkoa ennen menkkoja. Nyt ei mitään, eli ehkä toivo elää! :D

Varhainen testaus on kyllä yks mysteeri. Mitään siellä ei näy kuin aikaisintaan 8 dpo, mutta yleensä vasta 10-14 dpo, jos sittenkään. Kiinnittyminen tapahtuu tyypillisesti 6-10 dpo, joten kärsivällisyyttä todella tarvitaan :D

Takaisin