Raskaaksi 2015

Helinäkeijulla kuulostaa oireet aikas hyvältä. Tsempit sinne, että tulee toivottu lopputulos.

Seuraavaksiko sai alkaa Julie00 sun tilannetta jännittään?

Mira13 Pidetään peukkuja, että väsymykselle olisi hyvä syy. :)

mh- Kiva kuulla, että teillä kaikki hyvin masussa:Heartred

On. Eli täällä vaihtui uuteen kiertoon, nyt kp2/ mitä lienee.. aikaisemmin kp ollut 28-31 ja nyt kierto kesti 40 päivää. o_O Mistähän johtu? Plussaahan mä en tosiaan saanut mitattua, että km ei oo ollut mutta täytyy kyllä sanoa että harmittaa aika vietävästi silti kun ehti varovaisesti toivoa.

Juu jos huomiseen malttaa odottaa niin vois testata.. Menkkojen pitäs vissii alkaa huomenna. Vähä sellai menkkatunne mahassa.. Muistaakseni oli esikoisen aikana myös, juoksin vessaa varmistaa aina et eihän ne ala sieltä.. Katsotaa miten käy .. Aika rauhallinen oon kyllä nyt. Mä niin toivon kyl et viikonloppuna ei tarvi ottaa viiniä tai mitään

On. Tikutin alkuillasta ovista - ei ollu vahva viiva. Myöhemmin illalla oli menkkaoloja ja ÄLLÖvaroitus. Siis kirkasta sitkeää limaa tuli pyyhkiessä ! En sit enää myöhemmin eilen tikuttanu, kut pupuiltiin kuitenkin.. Et luulen kyllä , et ovis ois ollu eilen vaikken tikkuun sitä saanukkaan! On kyllä noita ovistestejä kaapissa nii samaha tuo on testailla tänää ja huomenna nii sais varmuuden siitä ajankohdasta..

Voih, jaksuja viimalle! Harmillisen yleisiä on nuo keskenmenot :(

Luin jostain että jotkut juo greippimehua kun yrittää raskautua? Lieköhän tuossa mitään perää, mutta yritin silti käydä eilen ostamassa. Ei löytyny mistään! Mistä ootte greippimehunne ostanu jos sitä ootte juonu?

Nemira, mälsä tilanne, parempi onni tähän kiertoon.
Julie, samat fiilikset - millä hetkellä hyvänsä alkaa ... Hmm .. Ja täällä sitä toivotaan, kun ovista ei tullut.
Radio, joskus limat on eri päivinä kuin o-plussa - eli pari päivää vielä testailisin. Lisäksi jos aamulämpösi on noin 36,8 niin se on merkkinä että ovis tapahtui
Tsemppiä tytöt!!

Tuo on kyllä Nemira inhottavaa, jos kierto muuten vaan venyy pitkäksi ja sitä alkaa toivomaan jo kaikenlaista..

Julie sitten heti tänne päivittämään tilannetta, kun saat testailtua! :happy:

Tuulia, mulla kans oli melko vahvat ovisoireet melkein heti menkkojen loputtua, kp8 tuli vertakin vähäsen ja kaikkea. Ovista en kuitenkaan testiin saanut napattua, eli saattoi kyllä johtua ihan jostain muustakin. Nyt pitäisi näinä lähipäivinä olla ovis kalenterin mukaan, mutta ei kyllä ole yhtään sellainen olo..

lipstikka, isommista kaupoista kyllä pitäisi greippimehua löytyä. Katsoitko kylmäkaapista? Suurinosa greippimehuista taitaa löytyä sieltä. Rybb & Deckersin greippimehua on sitten ihan tavismehuhyllyillä, yleensä ylimmällä rivillä :grin

Lipstikka, God Morgon -mehussa on greippimehu sekä appelsiini-greippimehu. Olen ostanut S-marketista tai Prismasta.
Citrus-hedelmät ovat hyvä luomaan otollista spermaystävällistä emätineritettä. Että suositellaan!

Pahoittelut nemira kp 2 mutta toivotaan että seuraavalla kerralla tärppää! Välillä kierrot vaan venyy tai kutistuu stressin yms takia :(

Tsemppiä Julie00 odotetaan täällä testituloksia!!! :)

Lipstikka omani ostan k-Citymarketista siellä on se rybbs ja joku greippimehu :)

On. Täällä mennään kp 10 eilinen ovistesti oli nega tänään jälleen testaamaan :) täällä on juotu nyt lasillinen greippimehua päivässä koko alkukeittona :)) vielä on vähän flunssaa toivotaan että lähtee nyt pois että pääsee pupuilemaan ;)

-jopsu- kp 10/26-28 yk 4

hyvä asenne sinulla kyllä viima, harmi että kävi noin mut mieluummi tosiaa aikasin ku nt-ultras.

itellä 5km/kkm ja sit sai neiti alkunsa ku lääkäri oli sanon ettei mahiksiakaa luomust saada. kyllä ne pisti maahan joka kerta ku meni kesken mut siitä noustiin ja vaikka lääkäri sano ettei ol mahiksia saada lasta ellei mene icsi hoitoon ni kävipä niin et tuli plussa ja tuolla mein plussa tuhisee aamun ekoja päikkäreitä. <3

Täällä kp21 eikä juuri mitään spesiaalia. Mitä nyt palelee, mutta tääl töissä nyt palelee aina... Kahvia en oo juonu viikkoon ja nyt vasta alkaa päänsärky hellittämään. Miten voi aika madella näin hitaasti? No viikon päästä tiedetään. Plussatuulia kaikille! :)

Tuulia, ilmeisestikkin näin. Toiveet tietty ois että heti ois tärpännyt kun kummia "oireitakin" ollut, mutta eiköhän ne ole omassa mielessä kehiteltyjä :/ :) nyt olis kp30 meneillään. Ajattelin että loppuviikosta testailisin varmuudeks jollei oo menkat alkanu..? Ovista en meinaa alkaa tikuttelemaan, oon kova stressaaja ja haluan antaa mennä omalla painollaan enkä tehdä tästä sen isompaa numeroa ja "väkisin tehtyä". :) katsoo sitten jos ei ala mitään tapahtua ;)

Meillähän tärppäs heti ekasta greippimehukierrosta. Ei siis sillä että uskon tärpin siitä johtuvan :grin
Alotin juomisen kp1 ja join sitä melkeen ovikseen asti. Huomasin että olin sille allerginen, mutta sitkeesti sitä silti join. Sit oli pakko lopettaa kun koko kroppa kutisi 24/7:smiley-angry002

Nyt vaan mietin että pitäisköhän silti juoda sitä...

Viima, entä jos kokeilet verigreippiä tai sit jotain sitruuna/limemehua :)

En edes ajatellut tota :grin
Voi että mä vuodan ku seula. Tää on ihan kauheeta. Tulee hirveitä kudosklimppejä ja verta :arghh:

Voih, jaksuja viimalle! Harmillisen yleisiä on nuo keskenmenot :(

Luin jostain että jotkut juo greippimehua kun yrittää raskautua? Lieköhän tuossa mitään perää, mutta yritin silti käydä eilen ostamassa. Ei löytyny mistään! Mistä ootte greippimehunne ostanu jos sitä ootte juonu?

Mä Löysin ainakin s-marketista, eiköhän ainakin prismoista löydy. Laitoin kuvan, ku mä en ite meinannu sitä purkkia löytää, kun ei tiennyt mitä etsii..

Liitteet

• 12025450_10154340795914386_1191604896_n.jpg
    12025450_10154340795914386_1191604896_n.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 141
Viima : Mä oon ostanu sitä Vitalin Verigreippi-appelsiini mehua,jos en oo päässy isoon kauppan asti. Löytyy ihan alepan hyllyltäkin :)

Jospa ne Viima pian helpottaa! Olen muistellut nyt viime päivinä paljon omaa keskenmenoani, km alkoi ollessani suihkussa ja ihan rytinällä.. Menin shokkiin ja en vissiin saanut sille illalle sanaakaan suusta ulos, suihkusta kun pääsin niin painelin vaan suoraan nukkumaan. Viikon verran niitä vuotoja taisi tulla.. Kipeä en ollut mitenkään erityisemmin, en ennen keskenmenoa, enkä tyhjennyksen aikana. Hyyh, ikäviä muistoja :sorry:
Meillä muuten myös tärppäsi sitten tuon km:n jälkeen tosi nopeasti, ja tuo tärppi on nyt 5vuotias prinsessa:greet015

Pikkukonna, tykkäsin siis tuosta pysyvästä tärpistä km jälkeen :grin
Eiköhän meillä seuraava tärppi oo pysyvä :)

Pitääpä tosiaan käydä hakeen tota verigreippimehua! Kiitos vinkistä jennyhannele ja mannikka :):Heartred

Takaisin