Raskaaksi 2015

Viima:sorry::Heartred ja Nemiralle myös pahoittelut:Heartred

Koitahan Julie saada testistä kuva tänne laitettua niin voidaan kaikki sitä yhdessä tiirailla!:happy:

Nyt olisi kyllä jo plussausaallon aika tänne vyöryä ihan kunnolla!

Mä soitin omalle terv.asemalle ja vaadin sitä ultralähetettä, meiltä ainakin onnistui!
Ootko miettinyt yksityistä? varhaisultraan sieltä kautta ainakin pääsis, meillä tais maksaa Mehiläisessä 45€ kun käytiin kesällä!

Häh 45€?? :o mulla maksoi mehiläisen varhaisultra 175€ :D

Voi ei viima! :( toivottavasti tärppää pian uudestaan.

Julie00, joko uskaltaa onnitella? :) jänniä aikoja ja toivottavasti pieni pysyy matkassa!

Viimalle iso rutistushalaus, saman jouduit kokemaan kun minä yk1:ssä.. :(
Tsempit myös nemira(?) Jos siellä sama tilanne..
Harmittaa niin paljon kun plussa-aalto näyttääkin romahtaneen jo alkutaipaleella :/
Josko meidän jokaisen joululahja vaan odottaa ilmestymistään ja kaikille pärähtää plussa joulun kynnyksellä?! :)

Saanko minäkin liittyä mukaan? vauvakuumetta on ilmassa kovasti :love017,ja ensimmäistä yritetään.

Nyt elellään jänniä aikoja,kp 23 menossa (terolutit on käytössä kun pillereiden jälkeen ei tätiä kuulunut) nyt siis toinen terokierto josta bongasin oviksen juurikin kp14. eli kierron tasaus näyttäisi onnistuneen. pillerit lopetin heinäkuun lopussa.
Huomenna loppuu terolutit ja oireita on :love017

-rinnat turvonneet (ei arat)
-mahan nippailua,juiluntaa paljon
-maha turvoksissa (saatan kuvitella)
-mielialat vaihtelee
-pissalla saa ravata keskellä yötäkin
-valkovuotoa ilmaantunut,ennen ei ole ollut juuri lainkaan

Miten ihmeessä maltan olla testaamatta,oon niin hätähousu,viimeksi teroilla menkat alkoi heti kahden päivän päästä kuurin loputtua, joten perjantaina täti tulee kylään,toivottavasti ei.
Äsken minulla oli jo pissaa testiä varten mut kaadoin pois ja päätin yrittää odotella,kun eihän se nyt vielä vois mitään näyttääkään :smiley-ashamed008:laughing002
Miten muilla,mikä kp testaatte?
Paljon plussatuulia puhaltelen täältä kaikille:Heartpink

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut viima :( todella surullista tollaset! Mutta jos jotain positiivista, niin ainakin tiedät, että voit raskautua! Plussatuulta seuraaviin kiertoihin! Kyllä se sieltä tulee se pysyvä plussa :)

Viimalle ❤

Täällä ei varsinaisesti mitään jännää. Kp20/28. Viikon päästä testaan...tai ehkä jo viikonloppuna. Ajoittain juilii alavatsassa. Miehellä toiveet on kovat, kuten toki myös minullakin. :)

Mulla alkoi tänään nipistelyt ja kouraisut ihan navan alapuolelta, ennen kuin lorahti pöntöön veret ja klöntit. Onko se ihan normaalia? Toivottavasti tää vuotaa kokonaan pois ilman lääkärin apua.

Syvät pahoittelut Viima!

On. Täällä elellään kp 11 ja ilmeisesti dpo 0, kun ovistestiin tupsahti eilen yllärihymynaama. Ei ole koskaan todistetusti ollut ovis näin aikaisin, joten jännä nähdä kuinka lyhyt kierto on tulossa. Ennuste olisi 25-26 päivää vaikka tietenkin toivotaan, että olisi sen vähintään 40 viikkoa...

Mrsc kp11/28(?) dpo 0 yk7

Viima: Mulla oli ihan samanalaiset kivut varhaisesssa keskenmenossa, 5 päivää kesti vuoto. Vuodon loputtua, loppui kivutkin :)
Ehdottaisin kans, että testailet viikon kuluttua uudelleen.
Mulla tosiaaan näytti negaa 8vrk vuodon alettua.

Kiitos tiedosta! Mähän oon jo itkut itkenyt. Viime viikolla,viikonloppuna,aamulla...nyt vaan kiinnostaa tietää kuinka kauan kivut ja vuoto kestää. Mullahan ne toki voi kestää viikkoja. Vuoto ainakin

Takaisin