Viima, sulla on raastava tilanne

Mulla itselläni on huonoja kokemuksia haaleista plussaviivoista ja vuodosta... kesken meni kahdessa viikossa, vaikka digilläkin olin saanut "raskaana 1-2", mutta ei ikinä noussut... MUTTA, tuon jälkeen tarttui heti mukaan meidän kuopus

Toivottavasti sulla olisi harmitonta. Mäkin kyllä sanoisin että Hcg-seuranta olisi paras keino saada selville, ultra kun ei valitettavasti vielä kertoisi oikein mitään. Ja aikahan tietysti kertoo miten tulee käymään.... Mulla oli silloin elämäni stressaavin viikko kun jouduin odottamaan miten käy. Vaikka olin jo osanut pahimpaan varautua.
Oliko ketä tällä viikolla testaamassa? Kellä piinapäivät menossa? :) Ainaskin Miran plussaa odotan kuumeisesti kun jotenkin kuulostaa niin lupaavalta
ON. Mitäs tässä, menossa kp 16. Oviksesta ei nyt oikein ole varmuutta.... Testasin ihan kierron alussa ja epäilen saanneeni ovisplussan kp 9. Piti testailla vielä sen jälkeen, mutta jäi pari päivää väliin enkä sitten enää viitsinyt kun jos oviksen jo missasin. Nyt sit kuitenkin eilen oli tosi isot limat, kp 15. En tiedä sit olisko se ovis voinut olla vasta nyt. Eilen hyödynnetty, että toivottavasti oli nyt

Tein ovistestin ja siinä oli toinen reuna tosi tumma, mutta muuten halee...
Äh, ens kiertoon joko tikutan orjallisesti tai sitten vaan jätän väliin. Kauheen hankalaa eikä mitään varmuutta siitä että oviksen edes saa tikussa näkymään.... Fiksumpaahan se olis järjestää aikaa siihen joka toinen pvä -taktiikkaan

Noh, eletään tää kierto ensin loppuun
Sandy kp16/26-36 tjot 3