Raskaaksi 2015

Kiitos♡ ei tässä kyllä henkeä kannata pidätellä, kun ei oo varmaan normaali raskaus o_O
Hcg kuitenkin oli vain 24, ja viivat ei tummene rtestissä.

Gatusa, mulla sit taas tuulimunaraskaudessa nousi digissä viikot ihan normaalisti ja viivat tummeni testeissä. Eli tapauskohtaista sekin.

Paljon onnea taikkuli80! :) Missä vaiheessa kiertoa oot?

Larissa, Beisla, teidän kuulumisia kaipaan.. :(

Pöö, oon seurannut tätä ketjua taustalla mutta muuten pitänyt vähän hiljaiseloa, kun masensi niin kp1. Edelleen ilmassa vähän kisaväsymystä. Täällä siis kp 5, yrityskierto 10. Letroja syön edelleen, varattiin taas aika follikkeliultraan ensi viikolla. Suunnitelmissa on kuitenkin puhua nyt IVF:ään siirtymisestä, joko joulu- tai tammikuussa. Todennäköisesti jatketaan koti-inssejä siihen asti. Joulukuu oli meidän alkuperäinen suunnitelma kun vuosi tulee täyteen silloin, mutta ilmeisesti jos odottais tammikuulle se olis parempi Kelan lääkekaton kannalta. Se menee kalenterivuosittain. Kela korvaa noin 600€ jälkeen lääkkeet, ja yhden IVF-kierron lääkkeet ovat kuulemma noin tonnin. Jos yksi kierto riittää ei siinä mitään, mutta jos joutuukin toiseen...
Larissa sanoi pitävänsä ainakin tämän kuun kokonaan foorumitaukoa. Heilläkään ei tärpännyt vielä.

Mira toivottavasti teille tepsisi paremmin se uusi luovuttaja!

Viima, tsemppiä epävarmaan tilanteeseen, toivon kuitenkin että kaikki oliskin kunnossa siellä.

Hurjasti tullut muutenkin plussia, paljon onnea kaikille! :wav

Ja tervetuloa uusille. :greet025

Kyllä tossa ehkä ihan hailurahaamu on....

Liitteet

• Screenshot_2015-10-09-16-15-53.png
    Screenshot_2015-10-09-16-15-53.png
    270.5 KB · Katsottu: 200
Paljon onnea plussasta taikkuli80!

Kyllä tästä voisi alkaa suuren suuri plussa-aalto<3

-jopsu- kp 6/26-28 yk4

Onnea taikkulille♡

Tajusin juuri äsken, että mulla on vielä niin pienet viikot ettei välttämättä rfsussa näy! Soitin lääkäriin ja sanoivat ellei vuotoa ole ja kipuja, niin ei ole km. Ja kohdun perusteella mulla on ihan alussa raskaus! Oon kokoajan elellyt 4+4 mutta todellisuudessa oon ehkä 3 viikolla...

Viima noi rfsu testit on ihan susia. Vielä isommillakaan viikoilla ei välttämättä saa vahvoja viivoja, ei varsinkaan näin alussa ku sä :) nou hätä! Kyllä sä raskaana olet! :wink

Näimpä.:)
Tätä on vaan niin hartaasti odotettu, ja kun vihdoin se tapahtui niin luulen että se viedään meiltä pois. Ootte kyllä ihania kun jaksatte kuunnella ja tsempata, vaikka teillä on omiakin murheita!

Raskaushormoonin määrä voi olla viikolla 5 vielä alle 100. Kyl mä uskon että sulla viikkoij yli 4. Raskaushormoonin määrä vaihtelee hurjasti. Ja toi uusin testi nii näkyy vahvempi viiva kun aiemmasta. Ja tosiaan rfsun liuskatestit havaitsee raskauden 50ml/u. Pregcheckin testi 25ml/u. Pregchekin testi on tarkempi. Mä olen ainoastaan käyttänyt pregcheckin testejä. Minäkin olen stressaillut keskenmenoja. On mulla pari ikävää kokemusta raskauksista mutta on mulla yksi hyvä ja toivottavasti nyt tämä toinenkin. Oot ainakin tullut raskaaksi ja jos nyt epäonnistuisi niin seuraavalla kerralla voi hyvinkin onnistua. Oliski tää vaa helppoo ja yksinkertaista.

Onnea plussasta Taikkuli!

Mulla äsken oli vuotanu verta.. Ihan lorahtamalla lorahtanu. Kp8. Elimistö ilmeisesti sekoilee, kun eka luomukierto ilman rengasta.. Voi kökkö...:shifty:

Kiitos tiedoista 93DaPi! Luulin että rfsun liuskat havaitsee 25ml/u...
Mullahan ei siis oo mitään ikäviä kipuja, eikä vuotoja. Eiköhän mulla kaikki oo hyvin :)

Pikkukonna, kyllä se siitä vielä lähtee tasottumaan ajan kanssa! Mulla ei oo kokemusta muuta kuin pillereistä, ja niistä ei vielä 4kk kohdalla ollu tasottunu :dead:

Pakko tulla tänne sen verran huutelemaan, että kiva kuulla Beislan kuulumisia! Eihän sitä tiedä, jos nyt tärppäisikin kun olette jo jatkoa suunnitelleet :wink Joka tapauksessa plussatuulia sinne!

Taikkulille onnittelut plussasta!

Takaisin