Raskaaksi 2015

Tarrasukkia pienelle Viima, kaikkea hyvää muutenkin :)
Sun raskaus on tosi alussa, toivon kovasti että se jatkuu loppuun saakka ja että kaikki menee hyvin :Heartpink

Noissa arvoissa on varmasti eroja paljonkin eri ihmisten välillä, on niin henkilökohtaisia juttuja :) En toki ole lääkäri tai tietäjä, mutta voisin kuvitella maalaisjärjellä ehkä näin.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Nemira piinahetkiin! Toivottavasti sieltä se plussa on tulossa!:)

Taikkuli80, tervetuloa ja toivottavasti jää lyhyeksi vierailusi tällä palstalla. Sullakin jännä viikonloppu edessä!

jennyhannele, sielläpä on jännittävä tilanne! Plussa tuossa testissä ainakin selvästi näkyy!

Muille kans hirveesti jälleen tsemppiä plussan metsästykseen!:Heartred

Mä koetestasin tänään huvikseen yhen ovisliuskan:grin Kaks viivaa siihen piirty, mutta selvästi oli toinen hailukampi. "Tosissaan" alan testaileen varmaan ens viikon alusta, ellei tule ennen sitä mitään tuntoja. Kalenterin mukaan ovis olisi 16päivä. Jos nyt edes ovuloin. Pelottaa, että renkaan vaikutus on vieläkin voimassa.
Yllätyin eilen illalla, kun mieskin kyseli, että milloin se on se the päivä. Sanoin, ettei sillä tarvi siitä huolehtia, meillä ei oikeastaan ole mitään pelkoa, että se menisi vahingossakaan ohi:grin Mutta ihana huomata jälleen miten sekin on ihan koko sydämellä tässä mukana. Esikoisen odotusaikana se ei oikein osannut innostua koko asiasta, vasta sitten kun vauva syntyi, mutta se on nyt ihan ymmärrettävää:happy: Mies myös eilen jo manaili, että kohta sitä saa taas huolehtia, että onko siellä mahassa kaikki hyvin, onko vauva terve, pysynhän minä terveenä jne. Ihan piiiikkusen etukäteen murehtii, mutta voi kun oltaisiin oikeastikkin kohta tuossa tilanteessa!:p

Meilläkin mies on ihan täpinöissään. Lukee vausta kaikki mahdolliset vauva- ja odotusartikkelit :) vielä kun sais lopetettua röökinpolton! Mä oon jo sen tehnyt :hilarious:
Se vielä silittelee aina mun mahaa kun mennään nukkumaan, ja kyselee mun vointia :grin ihana mies:Heartred

Huh, kiitti tsempeistä! Olen ihan hermona ollut kokoillan, avopuoliso myös nyt jos koittaisi tonne untenmaille, tulis se aamukin nopeammin ;)
-J

Taikkuli tervetuloa! :greet025 Plussaonnea viikonlopulle!

Toivottavasti Jopsun tauti kaikkoaa nyt viimein, pikaista paranemista!

Juliella lupaavat oireet, jospa olisi tosi kyseessä!

Jennyhannelelle kauniita unia ja levollista yötä :wink viiva näkyy kyllä tännekin. Tulehan kertomaan sitten tulokset!

Taisin innostua liian ajoissa, ei tätä kp1 voi kutsua, hyvä jos tuhruksi. Missä se täti luuraa kun sitä kerrankin kaivattaisiin?? On tää kummallista. Jomottelee kyllä ihan kuvioon sopivasti mutta jotain oleellista puuttuu. No, ehkä huomenna! :smiley-angelic001 Korjataan siis yk1 ja kp 38/??.

Jennyhallelelle ja Smuutsielle onnittelut ja toivottavasti kaikki menee hyvin!!!

Nää kyllä mitkään menkat ole.enemmän muistuttaa ihan tulvaa eilen piti töissä olla tampooni ja side ja sekin tuntui liian vähältä. Mut kai se oli tuon kierukan jälkeen ihan odotettavissa...saisivat kyllä loppua jo

Onnea!:Heartred toivottavasti pieni porautuu kunnolla kiinni!

Mulla ei vaan tummene rtestin viivat! Nyt jo neljättä päivää putkeen testailen...:sad001
Pelottaa jos kaikki ei olekkaan niin kuin pitäisi. Mulla on nää viivalasit vähän mitä sattuu

Liitteet

• Screenshot_2015-10-09-09-04-20.png
    Screenshot_2015-10-09-09-04-20.png
    421.6 KB · Katsottu: 215
Mamma_88 Tietokoneella tuosta (kuva alla) ja sovelluksessa kun kosketat kommenttia niin yläoikeella pitäis näkyä kolme neliöö joista löytyy tykkääminen.

Onnea Smuutsielle plussasta! Toivottavasti vahvistuu!

Olin hätänen ja tein testin, nyt pitäis olla 5+0 ja puhdas negahan sieltä tuli. :sad001 Eikö sen nyt oikeesti pitäis jo näkyä?

Liitteet

• nimetön.png
    nimetön.png
    11.9 KB · Katsottu: 206
En oo vielä! Apteekkiin en pääse tänään, mutta mulla on kyllä kaapissa rfsun liuskoja. Sellasella voisin tänään vielä testata.

Siinä on kaikki nätissä rivissä. Alin on tän päivänen. Ei tummene yhtään. Tää raskaus ei voi olla normaali

Liitteet

• Screenshot_2015-10-09-09-25-26.png
    Screenshot_2015-10-09-09-25-26.png
    338.3 KB · Katsottu: 204
No höh Viima, ompa kummaa :O Toivottavasti ei oo tuulimuna... Tai sitten noissa testeissä on joku vika. Tai sit hcg nousee vaan tooosi hitaasti :/ Mut luulis kyllä että kun neljäs päivä jo niin pitäs alkaa tummumaan. Nyt vaan jotain laadukkaampia testejä kehiin, apteekin testi ja digi!

Mulla on kyllä joku digi kaapissa, mutta se ei oo cb. Mitä oireita on kohdunulkoisessa raskaudessa? Mulla alkoi yöllä oudot vatsakivut. Ei mitkään kovat, mutta sellaiset että niihin heräsi. Kipu tuntuu vasemmalla navan vieressä. Vähän ylempänä, ja välillä myös oikealla!

Siis mua mietityttää se, kun gyne sanoi että kohtu näyttää tyhjältä, mutta testit on positiivisia. Alakautta ultrattiin. Sanoi sit että kyseessä on todella varhainen raskaus.
Soitin terkkariin ja sanoivat että jos ei satu älyttömästi eikä oo vuotoa, voin olla rauhallisin mielin kotosalla ja seurata tilannetta. Eikä mua satu mitenkään älyttömästi

Viima, voi että, nyt sais kyllä lähteä vahvistumaan. Mutta niinku on todettu, testiä ei kunnolla voi toiseensa verrata, niissä on eroja saman merkin sisälläkin. mulla oli aikanaan 18 dpo hcg 108, ja hoitaja tykkäsi että oli alhainen. Toisella kerralla oli 250iu/ml. Molemmilla kerroilla lähti kyllä liikkeelle, mutta ei kestänyt - mutta saattoi siihen olla muitakin syitä omalla kohdallani (immuunipuolustusjärjestelmä vastustaa).
Smootsie, tsemppiä ja viivan vahvistumista sinne.
Täällä kp 22, ja menkkajomoja. Vois ollakin, koska en saanut ovista tässä kuussa ja normaali kierto 26.
Eilinen akupunktio oli jälleen ihana. Törmäsin Hullareilla vanhaan työtuttavaan, ja hänestä näytin tyytyväiseltä ja tasapainoiselta. Ei huono, onkin ollut hermoheikko olo ennen tätä terapiakuuria. ..

Takaisin