Raskaaksi 2015

Haha ei varmaan :grin
Tää vauvanyritys ottaa vaan niin koville kun stressaan koko ajan, niin alan kuvittelemaan kaikki maailman sairaudet itelleni

Onnea Bb tyttölupauksesta! ❤

Tervetuloa uusille! :)

Pahoittelut tädeistä :/

Meillä on miehen kanssa pitkään aikaan ensimmäinen ilta kahden ❤ Niin ihanaa! kp 23/26 ja edelleen lämmöt koholla. Nyt jännätään siis maanantaihin :D Iiks! Ihanaa viikonloppua kaikille!

Puhalletaankos hirmuinen plussa puhuri käyntiin tästä? <3

Täällä nautitaan kahdesta ihanasta tytötöstä toinen pian 1kk♡ ja toinen 1v9kk♡
Kiva kuitenkin lueskella täälä kun oletin joulukuussa viime vuonna että pyörin täälä vielä toista haaveilen elokuussakin,mutta kun mitään ei suunnitele ja toivo ja kaikki menee kun on mennäkseen niin sitte se elokuinen ilmoitti tulostaan ja piinailen taas joskus,mutta nyt on hyvä näin♡♡♡
f43ea4c548c59e50ccbf80ebb5ef8d6c

Huomenta neitokaiset!

Täällä on aamuvuororytmit niin pahasti jääneet päälle, että piti jo nyt pinkaista sängystä ylös. Miehen jätin rauhassa nukkumaan ja aloin nautiskelemaan omassa hyvässä seurassani aamupalaa ja aamukahvia. Kiireettömyys on aamuissa parasta. Ja kahvi :happy:

Tuosta oviksen tikuttamisesta tuli mieleen, että itse en jaksa alkaa viivoja tihrustamaan, joten testaan CB:n digeillä hymynaamoja metsästäen. Onhan ne aika hinnakkaita testejä, mutta jos miettii, niin ei sille jälkikasvutoiveelle voi oikein euromääräistä hintaa asettaa. Testaamisen alan yleensä kp 10-11 ihan varmuuden vuoksi, ettei myöhästytä, vaikka aika säännöllisesti se ovisplussa on nyt siinä kp 14-15 paikkeilla tullut. Tosin vasta pari kuukautta seurannut, joten en mene takuuseen siitä, miten heittelevät jos heittelevät.

Tänään olisi dpo 10 ja ehdin jo herätessäni testata hätäisesti yhden tyylipuhtaan negan jollain Davidin halpisliuskalla, joita sain kylkiäisinä Raskauskeijusta aikaisemman tilaukseni yhteydessä. On vaan vahvasti sellainen fiilis, että tässä se nyt oli ja saisi se vuoto jo alkaa kunnolla, koska mitään oireita raskaudesta ei ole, vaikka kuinka laittaisi mielikuvituksen lentämään. Lämmötkin alkavat tippua (nyt 36,8), minkä lisäksi wc käynnin yhteydessä paperiin jäi jotain vaaleanpunaista pyyhkiessä... Mutta aika näyttää miten tässä käy. Maanantaina uutta testiä kehiin, jos ei ole tapahtunut mitään merkittävää edistystä mihinkään suuntaan. Menisi nopeammin tämä aika.

Muokattu viimeksi:
Ihanaa lauantaita!

Oliko ketään testailemassa? Mulla testivuoro vasta lokakuun puolella, toivottavasti sitä ennen saadaan mooooonta plussaa tänne :)

Täällä testailtu myös tyylipuhdas nega. Hiukan lannistaa :/ Dpo 11 tänään ja kp 24/26-28. Voikohan sieltä ees plussaa enää tulla :( Tein meinaan yliherkällä.

Withmylove eipä nyt lannistuta vielä. Joillain hormonitasot nousevat hitaammin kuin toisilla. Ja onhan tuo dpo 11 vielä aika aikainen ajankohta testata.

Jelppis ONNEA! Paljon vauvaliimaa vaan matkaan mukaan, että pysyy loppuun asti kyydissä. Ihanaa!

jelppis onnea tuhannesti mashaAllah :)

tääl on sellai fiilis et vois melkei vaik unohtaa sen seuraavan perheenlisäyksen kokonaa jo. ukko sai mut sellasee tilaa et en tä mitä tehä. oon ollu kettuuntun jo jonki aikaa (niin olin tyttöä odottaessaki monest alus) ja nyt ukko sano mun äipän olles skypes mulle et kato käytit aivojas. sit haukkuu tyttöä, illal sano et hän aukoo päätä koska on kyllästyn elämää mun kans. mä siit totesin et se ansaitsis kunnon pieksennän suunsa ja käytöksensä takia. lisäsin viel et hän pitää mua ilmeisest sylkykuppina, ei kunnioita, välitä, kuuntele. no ei noteerannu ilmeisest mitää. ite oon joko A) saamas ekat menkat eli pms jyllää B) raskaana C) masentun D) ylistressaantun.

Täällä DPO 15 :eek::rolleyes: Kaupassa jo pitelin raskaustestiä kädessä vaan piru oli kassalla tuttu ihminen joten kauppaan jäi seki testi.... maanantaina sitten!!:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005 Ellei vuoto yllätä ennen sitä :smiley-angry026

Onnea jelppis!!!:angel8

Aaarghh!! Mulla varmaan meni ovis viime yönä ohi... noh,talleteltiin kyllä kahdentoista aikaan yöllä mutta toivotaan sen riittävän.
Ylin otesti on kp6, toisiks ylin eilen ja alin nyt tänään eli kp13.

Liitteet

• Screenshot_2015-09-19-16-24-42.png
    Screenshot_2015-09-19-16-24-42.png
    361.1 KB · Katsottu: 178
Withmylove, vielä on toivoa! :)

Jelppis, paljon onnea plussasta! :happy: Tarrasukkia matkaan! :Heartred

Gatusa, ompas teillä ollu inhottava ilmapiiri kotona :sad001 Toivottavasti tuo olis vaan jotain väliaikasta, jos mieskin on jo stressaantunut yrittämisestä ja päästelee suustaan sammakoita? Ja sulla hormonit hyrrää, mikä tekee sit vielä herkemmäks. Ei sillä, ihan aiheesta oot loukkaantunu, koska miehes käytös on ollu kyllä tosi paskamaista suoraan sanottuna. Jospa kuitenkin saatte asiat ratkottua! :Heartred

Omaa... Huhuu, missä mun menkat on? Eilen tuli siis vaan aamulla paperiin verta pyyhkiessä, sidettä pidin koko päivän mut siihen ei tullu ku pari tippaa. Tänään aamulla vaan aivan emättimen suulta pyyhkiessä paperiin jäi haaleaa punertavaa ja avustettavan kans uimahalliin mennessä laitoin varuksi tamppoonin, mut siihenkin jäi vaan pikkusen jotain. Sen jälkeen mitään ei oo näkyny. Jotain pientä jomoa oli illalla, tänään ei oo tuntunu käytännössä mitään, jotain tuntumaa vaan että jotain siellä on meneillään o_O Ja eilen tapahtu myös jotain mitä ei oo ikinä sattunu: Juotiin miehen kanssa punkkua ja avasin siiderinkin. Tuntu jotenkin, että ei maistu kumpikaan, vaikka ovat suuria suosikkeja. Puolikkaan siiderin ja kolmen punkkuhörpyn jälkeen mulla oli jo känninen olo, vaikka meikäläisen toleranssi on aika korkee. Voisko tää nyt ollakkin kiinnittymistä? :nailbiting: Ei mulla kyllä viimeksi ollu mitää vuotoo. Koitan vaan aatella, että kohta kuitenkin holahtaa kunnon menkat päälle, etten sit pettys... Vitjat, jänskättää...

Kp 2 vai kp 29 ??

Niin ja Viima, mä en valitettavasti osaa noista ovistikuista ja niiden viivoista sanoo yhtään mitään, kun en oo vielä niihin ite perehtyny... Mutta jos näin, niin toivotaan että tallettelut riitti :happy: Varsinkin jos sitä on ollu niinku torstainakin?

iLa, oon tikutellut ja mitannut aamulämpöjä..

Beisla, jospa nyt onnistais kun kaks inssiäkin :)

Mira, höh nega, mutta vieläkin vähän aikasta ..

Viima, patit on pelottavia.. Toivottavasti on vaan rasvapatti.

Withmylove, pahoittelut negasta, mutta voi se vielä muuttua :)

Jelppis, onnittelut täälläkin :)

Gatusa, jo on miehellä jutut :o jaksuja :)

Piia, testiä!! :)

Viima, testasitko vaan kerran päivässä? Jos lh-piikki on nopea niin kannattaa testata ainakin kahdesti päivässä. Itse testasin 3-4 krt päivään ja kahteen tikkuun sain o-plussan..

Sallahaa, jännittää siun puolesta :p toivottavasti ois kp29 .. :))

Täällä kp31/30(?) dpo10

Takaisin