Gatusa
Seurustelun sensei
kiitti tuulia. juu eile taas purin tuntoi myös ukolle ni itel parempi fiilis. jep tyttö tuli tänne joulukuun 17 päivä alhamdulillah. juu kyl mä itteäni ja oikeuksiani puolustanki sen voit uskoa. :) mitenkäs siellä menee?
parempi olo ja mieli tänään ihanaa!!! :) mä muuten iha pikku vihjeenä laitoin tuonne ei tää voi olla näin vaikeeta ketjuun kuvia mun neuleist. ois meinaan aikas hyvä setti käyttäjää etsimässä... 2 makuupussia (1-3k ja 6-9kk), hupputakki 6-9kk, takki ja housut 1-3kk, 2 hattua 1-3kk, lapaset ja sukat 0-3k, samettimekko 1-3kk ja samettihuppari 1-3kk.
mä pääsen käymää tytön kans kävelyllä kohtapuolin inshaAllah :)
parempi olo ja mieli tänään ihanaa!!! :) mä muuten iha pikku vihjeenä laitoin tuonne ei tää voi olla näin vaikeeta ketjuun kuvia mun neuleist. ois meinaan aikas hyvä setti käyttäjää etsimässä... 2 makuupussia (1-3k ja 6-9kk), hupputakki 6-9kk, takki ja housut 1-3kk, 2 hattua 1-3kk, lapaset ja sukat 0-3k, samettimekko 1-3kk ja samettihuppari 1-3kk.
mä pääsen käymää tytön kans kävelyllä kohtapuolin inshaAllah :)
Ja jos ja kun tästä joskus plussaan, niin voisin tutustua noihin käsitöihisi ihan urakalla. Nyt jo polttelee lähteä ostoksille, mutta koitan hillitä itseni.