Withmylove, vielä on toivoa! :)
Jelppis, paljon onnea plussasta!

Tarrasukkia matkaan!
Gatusa, ompas teillä ollu inhottava ilmapiiri kotona

Toivottavasti tuo olis vaan jotain väliaikasta, jos mieskin on jo stressaantunut yrittämisestä ja päästelee suustaan sammakoita? Ja sulla hormonit hyrrää, mikä tekee sit vielä herkemmäks. Ei sillä, ihan aiheesta oot loukkaantunu, koska miehes käytös on ollu kyllä tosi paskamaista suoraan sanottuna. Jospa kuitenkin saatte asiat ratkottua!
Omaa... Huhuu, missä mun menkat on? Eilen tuli siis vaan aamulla paperiin verta pyyhkiessä, sidettä pidin koko päivän mut siihen ei tullu ku pari tippaa. Tänään aamulla vaan aivan emättimen suulta pyyhkiessä paperiin jäi haaleaa punertavaa ja avustettavan kans uimahalliin mennessä laitoin varuksi tamppoonin, mut siihenkin jäi vaan pikkusen jotain. Sen jälkeen mitään ei oo näkyny. Jotain pientä jomoa oli illalla, tänään ei oo tuntunu käytännössä mitään, jotain tuntumaa vaan että jotain siellä on meneillään

Ja eilen tapahtu myös jotain mitä ei oo ikinä sattunu: Juotiin miehen kanssa punkkua ja avasin siiderinkin. Tuntu jotenkin, että ei maistu kumpikaan, vaikka ovat suuria suosikkeja. Puolikkaan siiderin ja kolmen punkkuhörpyn jälkeen mulla oli jo känninen olo, vaikka meikäläisen toleranssi on aika korkee. Voisko tää nyt ollakkin kiinnittymistä?

Ei mulla kyllä viimeksi ollu mitää vuotoo. Koitan vaan aatella, että kohta kuitenkin holahtaa kunnon menkat päälle, etten sit pettys... Vitjat, jänskättää...
Kp 2 vai kp 29 ??