Mulla on taas jäänyt tämän ketjun kommentointi, joten nyt tulee vähän lyhennetyt kommentit, liian monta sivua.
Tervetuloa kaikille uusille ja pikaista plussaa!
Mira, ootko tehnyt jo uutta testiä? Plussatuulia sinne! :)
Huiskis, ovistestipaketin ohjeessa pitäis lukea milloin kannattaa aloittaa tikutus. Lyhimmän kierron mukaan, tietty.
Viima, ei ne ovistestit välttämättä muutukaan ennen o-plussaa, ne voi mennä ihan "nollasta sataan". Joskus vahvistuu vähän kerrassaan, mutta usein ei.
waterlily, tosi outoa jos eivät suostuneet siirtämään aikaan. Vaikka toisaalta, jos kierto venyy turhan takia niin täytyy toivoa että antaisivat edes jotain lääkettä että saadaan uusi kierto käyntiin.
sallahaa, hyvä että sun hcg oli laskenut. Kovasti plussatuulia seuraavaan kiertoon! :)
bb onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :)
SportMom en usko että on hirveästi väliä o-testin ajankohdalla. Ite oon saanut hyvät plussat myös illalla. Ilmeisesti LH hajoaa yön aikana rakossa ja siksi ei kannata tehdä ekasta pissasta.
Eeeliah, onnea o-plussasta! :) Ja saahan niitä vaunuja kattella että tietää sitten mitä haluaa.
iLa mä tikutan ovista koska on pakko. Ei ole miestä omasta takaa, niin pitää tikuttaa että tiedetään milloin tehdään inssi. :) Eipä se kovin tarpeellista ole ainakaan yrityksen alussa, jos on mahdollista puuhastella säännöllisesti. Jos taas on vähän petipuuhia tai yritys pitkittyy, niin kannattaa ehkä kokeilla.
Omaa napaa: O-plussa ei tässäkään kierrossa tullut itsestään lääkärin sanomaan päivään mennessä (kp12) joten pistin tänään irrotuspiikin. Iltapäivän testin (ja lisääntyvien limojen) perusteella tosin luulisin, että plussa olis tullut huomenna. Mutta ei ollut varaa jäädä odottelemaan, koska lähden sunnuntaiaamuna viikoksi reissuun eli huominen on viimeinen inssimahdollisuus. Tehtiin kyllä yksi inssi jo torstaina, koska mulla alkoi olla niin ovistuntemuksia, mutta eipä plussa tullutkaan niin toista vielä kehiin. :)
Beisla kp12/28 yk9