Raskaaksi 2015

Mira, kyllähän ripuli ja ilmavaivat voi olla raskausoireita! Toisilla tulee pahoinvointia, toisilla menee maha löysälle :wink Siskollani eka raskausoire hänen esikoisestaan oli aivan mahdoton röyhtäily :grin Viime kierrossa mulla oli kaameaa närästystä (yleensä ei närästä IKINÄ) niin tietty innostuin. No se johtuikin vaan lugeista, kun ne on keltarauhashormonia :meh:

Tervetuloa mukaan Mortem!

Hui!!!! Miks täällon kaikki meiän kesäkuiset!!!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista millier!

Jenni3, paljon onnea tytöstä!

Elaffy, kuullostaa hurjalta tuo sydänjuttu, onneksi on lievä ja sitä tarkkaillaan ahkerasti :)
Kuullostaa muuten oikein mukavalta teidän arki siellä :)

Harmony, teidänkin arki kuullostaa oikein hyvältä, ihanaa varmasti huomata kuinka kaksoset alkavat kehittää omaa luonnettaan samaa aikaa erisuuntiin :)

Iteki oon haaveillu kaksosista jo pidemmän aikaa, reilun vuoden verran kun tajusin silloin etten raskaudukaan sormia napsauttamalla. Ehkä lähinnä siksi ettei tarttisi toista kertaa tarpoa tässä suossa.
Ja miultakin löytyy sukurasitteena kaksoset, esim. äitini on toinen kaksosista ja isän isällä on 3 kaksosparia sisaruksia, myös serkkuni on kaksoset :P

Tervetuloa uudet mukaan ja pikaisia plussia!

Mira, toivottavasti tämä olisi teidän se THEkierto! :) tsemppiä kamalasti piinapäiviin! :)

Sunlight, onnea vahvistuneista viivoista! :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä :( uutta yritystä vaan ja toivottavasti uusi kierto tuo toivotun lopputuloksen :)

Tupakointia olen yrittänyt jo monta vuotta lopettaa, vähentäminen on kyllä onnistunut melko helposti onneksi.
Eilen alkoi tekemään mieli tupakkaa, eikä ollut yhtään kotona, eli olisi pitänyt kauppaan ajaa (7km).
Päätin kuitenkin kauppareissun sijasta lähteä polkupyöräilemään (2. kerta kymmeneen vuoteen). Pyöräilin sitten n. 12km/35min tupakan sijasta!! :) vedin aivan täysillä, ihana olo oli :)
Oon niiiin tyytyväinen itteeni ja suoritukseeni :)

Muuten täällä odotellaan ovista tulevaksi tällä viikolla :)

Tervetuloa Mortem! Pikaista plussaa!

Mira, kuulostaa lupaavalta. Toivottavasti on oire!

Nennaa, hyvä vaihtoehto tuo pyöräily. :gen014

Nennaa kiitos ja hienoa että pyöräilit mielummin! :) Tupakan himo on paha kyllä..

Larissa mulla pe dpo10. Tekis mieli testaa jo aiemmin mutta... ääh :) se nega tuntuu vaan aina niin pahalta! Sulla oli se superovis niin kyllä viim sunnuntaina testaat! :)

Tervetuloa kuumeilemaan mortem :)

Miralle ja Larissalle plussatuulia loppuviikkoon!! Lupaavalta kuulostaa :)

Nennaa hirmuisesti tsemppiä polttamisen lopettamiseen! Hienosti on urakka alkanut :)

Plussaonnea kaikille ihanille :wav

-waterlily kp 33 dpo 13? Nega testattu dpo 11..odottelua odottelua :rolleyes: -

Hullu waterlily, testaa nyt uudestaa! :) miten voit olla noin kärsivällinen? :) Tikku ostoksille nyt.

Mira, testaat siis perjantaina hailuran, seelvä se! :)
Ja se todella on.. :( vaikka joka kuukausi saan vähennettyä loppua kohden mut kun menkat alkaa niin ei oo enää tietoakaan vähennetystä tupakoinnista. Sitä tää pitkä yrittäminen tekee, ois pitäny puolen vuoden, viim. vuoden sisään vauvan yrityksen alusta saada lopetettua, olisi taatusti ollut helpompaa kun ei vielä tarttenut ajatella ett "miussa on joku vika kun en raskautunut TAASKAAN".

Tsemppiä meille kaikille vähentämiseen ja loppujen lopuksi kokonaan lopettamiseen! :)

Waterlily, kohtahan siellä saadaan luotettava tulos (plussa) r-testiin! :)

Waterlily, Tää on todella piinaavaa. Mä toivon että tätiä ei tuu ja saat hyvän tuloksen digiin. Sais sullekkin se plussa tulla. Mä jään piinaileen sun kanssa. Jännää :)

Kesäkuisille jotka mut muistaa terkkuja! Täällä porskutellaan viikoilla 16+2 <3 uusi LA on 27.2. Rakenneultra (jossa viimeksi kuulimme vauvan kuolleen n.15 viikolla) olisi 13.10. Sitä jännityksellä ootellaan. :) sydänääniä joka päivä kuuntelen ja joka päivä ne on vielä löytynyt :)

Susanne, olen käynyt sinun kuulumisia täällä vakoilemassa. Olen onnellinen, että teillä aika pian tärppäsi uudestaan. Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin loppuun asti! Tulethan sitten huhuilemaan kesäkuisiin kuulumisia ultran jälkeen? :)

Heippa!

Täällä ilmoittautuisi mukaan uusi tyyppi porukkaanne kuumeilemaan :) Meillä on ennestään kolme lasta pojat 4 vuotta sekä 3 vuotta ja tyttö 8 kuukautta. Neljäs siis haaveissa. Ikää minulla on 23 vuotta. Tämä neljäs olisi se meidän viimeinen rakkauden hedelmä kunhan vaan saisi alkunsa. Nyt on menossa yk 4, kp 19/26.

Sivusta olen nyt hetken seuraillut teidän kirjoittelua ja ajattelin uskaltautua mukaan. Yritän päästä perille tilanteista mahdollisimman nopeasti ;)

Withmylove, kiva että on myös heti alkuun joku muu uusi forkkalainenkin! :)

Nennaa, ootko koittanut lukea Stumppaa tähän kirjaa tuon röökinlopettamisen kanssa? Työkaveri joka poltti askin päivässä ja josta kaikki ajattelivat että "tuo ei koskaan lopeta" luki sen kirjan ja on nyt ollut tämän vuoden jo ilman tupakkaa. Kehuu kirjaa kovasti. Itsellä on myös tuo kirja, mutten ole vielä sitä kokonaan lukenut, vaikuttaa kyllä lupaavalta. Tosin sain eilen aamulla ällin, et rööki loppuu nyt! Tämän viikon annoin luvan itselleni polttaa kaksi, ja ensi viikolla yhden per päivä. Sit saa nekin jäädä. Haluaisin et se olis loppu ennenkuin plussa tulee.
Alkoholin jätin kokonaan reiluviikko sitten ja tarkoitus olisi olla 2v ilman. Ja toivon todella että sellainen vauva tulee tähän väliin jotta tuo aika ei ole ihan niin pitkä :P

Korjaan vähän tuota mun aloitus postia, yritys alkoi 2005 elokuussa, eikä 2004, mikälie ajatuskämmi tullut tossa kohtaa, silloinen suhde kyllä alkoi 2004 liekö siinä sotkeentunut.

Kävin ostamassa raskaustestin tänään. Tiedän kyllä etten ole raskaana. Mutkun halusin ja en jaksanut odottaa, ja haluan jo päästä testailemaan. Ja jaja jaja... :wacky:

Witmylove, tervetuloa mukaan kuumeilemaan, pikaista plussaa! :)

Mortem, olen kuullut siitä, pikkuminskikin oli muistaakseni sen avulla lopettanut :)
Ajattelin kuitenkin ensin yrittää itse. Vielä pari vuotta sitten poltin melkein 2 askia päivässä, sitten vähensin askiin ja sitten puolitoista vuotta sitten kun alettiin yrittämään vauvaa, vähensin niin etten enää uudessa työpaikassa polttanut ollenkaan työaikana ja päivässä meni n. puoli askia. Viime talvena vähensin niin ett poltin päivässä 5-7kpl. Keväällä yritin vähentää niin ett poltin 5 päivässä ja nyt menee enää 1-3 päivässä :)
Tuolla väleissä saatoin olla 3-4vk polttamatta, paitsi viihteellä ollessa viikonloppuna. Sekin onnistui hyvin, tosin juon muutenkin enää ehkä 3krt vuodessa :D
Yritys on todella kova olla poltamatta, mut tosiaan näin pitkän yrityksen jälkeen tulee aina menkkojen alkaessa olo etten muka pärjäis ilman, kun veetuttaa niin paljon :(
Kiitos tsempeistä kuitenkin, ja tsemppiä siullekin lopettamiseen! :)

Mortem, joo onpa kiva ettei tarvitse yksinään olla uusi ja hukassa :D Onpas teillä pitkä yritys takana. Toivotaan, että nyt olisi sille testille käyttöä! <3

Takaisin