Onnea hyvistä ultrakuulumisista millier!
Jenni3, paljon onnea tytöstä!
Elaffy, kuullostaa hurjalta tuo sydänjuttu, onneksi on lievä ja sitä tarkkaillaan ahkerasti :)
Kuullostaa muuten oikein mukavalta teidän arki siellä :)
Harmony, teidänkin arki kuullostaa oikein hyvältä, ihanaa varmasti huomata kuinka kaksoset alkavat kehittää omaa luonnettaan samaa aikaa erisuuntiin :)
Iteki oon haaveillu kaksosista jo pidemmän aikaa, reilun vuoden verran kun tajusin silloin etten raskaudukaan sormia napsauttamalla. Ehkä lähinnä siksi ettei tarttisi toista kertaa tarpoa tässä suossa.
Ja miultakin löytyy sukurasitteena kaksoset, esim. äitini on toinen kaksosista ja isän isällä on 3 kaksosparia sisaruksia, myös serkkuni on kaksoset :P
Tervetuloa uudet mukaan ja pikaisia plussia!
Mira, toivottavasti tämä olisi teidän se THEkierto! :) tsemppiä kamalasti piinapäiviin! :)
Sunlight, onnea vahvistuneista viivoista! :)
Pahoittelut negoista ja tädeistä

uutta yritystä vaan ja toivottavasti uusi kierto tuo toivotun lopputuloksen :)
Tupakointia olen yrittänyt jo monta vuotta lopettaa, vähentäminen on kyllä onnistunut melko helposti onneksi.
Eilen alkoi tekemään mieli tupakkaa, eikä ollut yhtään kotona, eli olisi pitänyt kauppaan ajaa (7km).
Päätin kuitenkin kauppareissun sijasta lähteä polkupyöräilemään (2. kerta kymmeneen vuoteen). Pyöräilin sitten n. 12km/35min tupakan sijasta!! :) vedin aivan täysillä, ihana olo oli :)
Oon niiiin tyytyväinen itteeni ja suoritukseeni :)
Muuten täällä odotellaan ovista tulevaksi tällä viikolla :)