Raskaaksi 2015

Huiskis, toiset testaa plussan vasta viikon myöhässä. Että olet oikeassa - jos ei vuotoa on toivoa :)
Piilo, mulla oli kohdunulkoisesta laparoskopia ja siitä seurasi aikamoiset oireet yli viikoksi (siinä oli se toipuminen päällimmäisenä). Mulla suurin osa oireista oli tukilääkityksen aikaansaannosta, luulen. Heinäkuun keskenmenon jälkeen oireet laimenevat pian, kun ei niitä niin paljon ehtinyt tullakaan ja kasvu oli lakannut jo vähän aiemmin (5+6). Kaksi viikkoa tyhjenemisen jälkeen testasin negan.
Tänään kp n 19 / 26-30 dpo 4-5

Piilo89 mulla km jälkeen oli tosi kipeät rinnat ja varsinkin nännit. Nännit oli niin kipeät ettei niihin voinut koskea ja olivat ihan punaiset. Epäilin että olivat tulehtuneet mutta menkkojen jälkeen parantuivat joten tuskin oli tulehduksesta kyse :D

Mun oli ihan pakko tulla tänne purkautumaan, kun aamusta saakka ollut vaan semmonen ....ööö.... no miten sen nyt sanois... "täyteläinen" (?? :hilarious:) olotila päällä. Pissalla saa rampata koko ajan... mietin jo että onkohan vaan kusitulehdus, mutta kun ei muitakaan oireita ole, niin siihenkään en oikein usko. (näitä tulehuksiahan mulla on ollunna aikanaan jonni verran :sorry:)

Mutta aikalailla samaan aikaan oon vain sitä mieltä että yritän kehitellä itelleni kaiken maailman oireita jotta sais ees pientä toivon kipinää mahdollisesta raskautumisesta :nailbiting:o_O:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-bounce022 vaikka kui9nka oon yrittäny etten ala moiseen ettei sitten ressaiskaan aivan totaalisesti :smiley-ashamed005

jeops, vielä pari tuntia töitä edessä :smiley-angry026

onko mikä kp sulla piia? muistan vaa et tytöstä oli sama juttu itell, sit dpo 10 ku ihmettelin oloja ni testasin ja tuli haalea plussa, dpo 11 oksensin ekan ja ainoan kerran ja ukon vanhin veljenpoika oli käymäs kyläs, oli pakko kertoa syy oksentamiselle ku en halunnu et luulee et vatsatauti. katto vaa ja hyvä ettei nauran.

Pikaisesti omanapailen: 7.9 klo 2:05 syntyi meidän neiti mitoin 3010g ja 47cm. Kaikki meni hyvin ja nopeesti. Sairaalassa 23:30 ja neiti syntyi heti 2 jälkeen. Hyvä mieli jäi synnytyksestä ja nyt on arki lähtenyt käyntiin 3 lapsen kanssa :)

Kiitos km vastauksista, vaikka asia on kipeä tuntuu toisaalta huojentavalta löytää kohtalontovereita vaikka kokemusta ei haluais kyllä kenellekään :Heartred

Täällä tuli tänään postissa ovistestit ja olihan se pakko pissiä tikkuun vaikka km kp 3/?? :smiley-ashamed005
ihan jo senkin takia kun aikasempaa kokemusta ei noista tikuista oo ni ihan uteliaisuuttakkin:smiley-bounce022

Johonki on pakko avatua, kun ei kaverit oikeen enää jaksa laughing7

Tänään kp 31/27 edelleen olen menkkoja vailla. Hyvä niin, mutta on tässä pisteessä oltu ennenkin (tosin pisin on ollu 30/27 ennen tätä). Reilu viikko sitten jostain ilmaantui ajatus "olen raskaana" päähäni, pari minuuttia olin toooosi onnellinen. Yhtään en tiedä mistä moinen ajatus päähän edes pälkähti, joten parin minuutin onnen jälkeen alkoi järkeily ja pudotus tuli korkealta. Kovasti tekis mieli tehdä testi (taas kerran) mutta epäilen suuresti olevani vain valeraskaana :smiley-angelic002

Toisaalta puuttui kaikki PMS oireet, eikä oo yhtään menkkaoireet. Joten ehkä kaupan kautta kotiin ja petytään kovasti. Toisaalta alkais sitte ne menkatkin ja pääsis taas uutta yritystä.

Alkaa niin jo vituttamaan (anteeks rumasana) muiden raskaus uutisten kuunteleminen ja lukeminen. Yritystä takana jo yli 1.5 vuotta ja tuloksena ei oo ku pettymyksiä. Jonossa ollaan lapsettomuus klinikalle, mutta ei hajuakaan koska sinne edes ajan saa. Ehkä mun ei vaan oo tarkoitus saada lapsia :dontknow

Kiitos, jotta sain avautua :angry9

Etsijä en tiedä miten vanhoja tuttuja etsit mutta kannattaa käydä kattelee tuolta ei tää voi olla näin vaikeeta ketjusta.. sinne on siirtynyt suurin osa vanhemmista :)

Onnea j3nnille! :love017

Orkona kannattaa käydä kaupan kautta ;) eihän sitä tiedä ennenkun testaa! Toivotaan parasta.
Joo ymmärrän kyllä että harmittaa muut raskautuu ja itse ei. Plussa onnea :)!

Orkona, avautuminen on ok! Täällä on kohtalotovereita erilaisilla taustoilla. Itsellä 2006 vuoden alusta raskaustoive. Eka 9 vuotta nollatulos, ja sitten kaksi epäonnista alkua. No, täällä edelleen pyöritään ja ajatuksia vaihdetaan ja tukea annetaan!!

Orkona kyllä saa avautua :) Ei tätä muuten jaksa! Tsemppiä ja plussatuulia myös sulle!! :)

Onneksi olkoon j3nni tytöstä! Tsemppiä arkeen :)

Orkona täällä on ihan ok avautua sitä varten täällä ollaan toisiamme tukemassa! Ja kannattaa tehä testi eihän sitä koskaan tiedä mikä tulos sieltä tulee ;)

On. Täällä on tylsä vaihe menossa täti vielä kylässä odottelen innolla sen poistumista ja että jos ovis voisi tulla kylään että pääsisi uuteen yritykseen :)

Ps pahoittelut tosta nimestä en oo vielä kerennyt säätää et sais sen takas :(

-Jopsu91- kp 3/25-28 yk 3

Piilo, munkin kohalla tyypin kehitys oli loppunu 5+6, mutta oireet jatku pitempään... Mulla oli 6+ parina päivänä huono oli ja jäätävä väsymys, joten olin toiveikas että homma etenee. Nännit oli tosi arat vielä kkm toteamisen jälkeenkin ja mahaa turvotti... Varmaan vasta tyhjennyksen jälkeen alko ne helpottaa, en aivan tarkkaan muista. Muistan vaan sen oudon tunteet ku tissit tuntu pitkästä aikaa normaaleille (eli pienille reppanoille itselleen) :D

Piilo, munkin kohalla tyypin kehitys oli loppunu 5+6, mutta oireet jatku pitempään... Mulla oli 6+ parina päivänä huono olo ja jäätävä väsymys, joten olin toiveikas että homma etenee. Nännit oli tosi arat vielä kkm toteamisen jälkeenkin ja mahaa turvotti... Varmaan vasta tyhjennyksen jälkeen alko ne helpottaa, en aivan tarkkaan muista. Muistan vaan sen oudon tunteet ku tissit tuntu pitkästä aikaa normaaleille (eli pienille reppanoille itselleen) :D

Ööö okei, onnistuin sitten kännykällä lainaamaan omaa tekstiäni, kun piti vaan korjata kirjotusvirhe... xD

Orkona ootko tehny testin?? :)

Omanapailen vähän! Oon välillä ollu tosi pessimistinen tän raskauen suhteen :o Tottakai toivon että tää on "oikea" raskaus ja pieni pysyy kyyissä mut en tiiä miksen osaa iloita samanlailla ku esikoisen kohalla heti :( Ehkä mää vaan koitan suojella itteeni sinne "varmoihin" päiviin saakka (ainaki ekaan ultraan 13.10 9+0) jotten pety... Nyt olis siis 4+3 menossa, kp öö 32/24-30, mietin että pitäskö tehä yks pc varsin että onko viivat vahvistuneet? Oireita ei oikeestaa vielä kummemmin oo paitsi pieni painon tunne masussa ja juilimisia :)

Plussia kaikille +++

Takaisin