Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Huiskis, toiset testaa plussan vasta viikon myöhässä. Että olet oikeassa - jos ei vuotoa on toivoa :)
Piilo, mulla oli kohdunulkoisesta laparoskopia ja siitä seurasi aikamoiset oireet yli viikoksi (siinä oli se toipuminen päällimmäisenä). Mulla suurin osa oireista oli tukilääkityksen aikaansaannosta, luulen. Heinäkuun keskenmenon jälkeen oireet laimenevat pian, kun ei niitä niin paljon ehtinyt tullakaan ja kasvu oli lakannut jo vähän aiemmin (5+6). Kaksi viikkoa tyhjenemisen jälkeen testasin negan.
Tänään kp n 19 / 26-30 dpo 4-5
Piilo, mulla oli kohdunulkoisesta laparoskopia ja siitä seurasi aikamoiset oireet yli viikoksi (siinä oli se toipuminen päällimmäisenä). Mulla suurin osa oireista oli tukilääkityksen aikaansaannosta, luulen. Heinäkuun keskenmenon jälkeen oireet laimenevat pian, kun ei niitä niin paljon ehtinyt tullakaan ja kasvu oli lakannut jo vähän aiemmin (5+6). Kaksi viikkoa tyhjenemisen jälkeen testasin negan.
Tänään kp n 19 / 26-30 dpo 4-5
) olotila päällä. Pissalla saa rampata koko ajan... mietin jo että onkohan vaan kusitulehdus, mutta kun ei muitakaan oireita ole, niin siihenkään en oikein usko. (näitä tulehuksiahan mulla on ollunna aikanaan jonni verran
)

vaikka kui9nka oon yrittäny etten ala moiseen ettei sitten ressaiskaan aivan totaalisesti