Raskaaksi 2015

Mä täytän huomenna 27v! Mies on vuoden vanhempi.
Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, naimisissa kuukauden päivät!
Meillä on kotona jo yksi juuri 5v täyttänyt ja kierukka ollut käytössä hänen syntymänsä jälkeen. Kesäkuussa otin sen pois ja nyt toinen pienokainen olisi enemmän kuin tervetullut!

Edellisessä kierrossa ovis oli kp15, nyt en tiedä yhtään mikä päivä on ollut mutta tallettelut tehtiin huolella :D

Camilla yk2 18/27

Minä 40v, mies 45v.
Meillä ennestään minun edellisestä liitosta kolme lasta.
Miehellä ei yhtään biologista lasta, siksi haluttiin antaa vielä mahdollisuus tälle neljännelle.

Toinen yrityskierto lähti juuri käyntiin.
Kp2/27

Hei taas kaikille!

En ole viime aikoina ehtinyt tänne oikein mitään kommentoimaan. On ollu sen verran kiireitä ja lisäksi aika paljon väsymystä.

Paljon onnea kaikille plussanneille! :happy: Pahoittelut negan saaneille ja tsemppiä piinailijoille.
Päällimmäisenä jäi mieleen Sallahaa, on niin pahoillani teiän menetyksestä! :sad001 Paljon voimia!

Omia kuulumisia sen verran että käytiin maanantaina ar-ultrassa. Siellä pikkunen pötkötteli ja sydän löi kovaa vauhtia. :happy: Nyt mennään 9+0 eli vielä on jänniä viikkoja edessä ennen nt-ultraa.

Plussatuulia kaikille! :happy: :wav

Minä täytän syksyllä 29v, mies on 35 v. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta, josta naimisissa 5v. Pitkään oltiin sitä mieltä, ettei lapset ehkä ole meidän juttu, mutta viime vuosina mieli on muuttunut. Aloin viime syksynä juttelemaan miehelle tästä ja keväällä hänkin hyväksyi asian. E-pillerit jätin pois juhannuksena ja nyt siis yk 2 lähestyy loppuaan.

Illalla oli just puhe sushista, etten nyt varmuuden vuoksi uskaltaisi syödä, vaikkei kyllä tällä kertaa ollenkaan tunnu, että olisin raskaana. Mies siihen sitten, että mistä tiedät, mille se paksuna olo tuntuu? Minä siihen, että nyt tuntuu vaan ihan samalle kuin viimeksi, enkä silloinkaan ollut. :D

Kp 21/26

Lissu, ihanaa että kaikki pikkuisella siellä hyvin! Ompas viikot menny tosi nopeasti! :)

Täällä molemmat tällä hetkellä 24, minä täytän 25 marraskuussa :) PK-seudulla asutaan, vaikutetaan myös välillä Satakunnassa. Esikoista odotellaan tulevaksi, viime marraskuussa jäänyt e-pillerit pois, ja edelleen kierrot hakee selkeästi paikkaansa (33-4?). Tammikuusta virallisesti jätetty kaikki ehkäisy pois :)

Edelleen ei tätiä näy, empäs uskaltanut vieläkään tota digiä tuolta kaapista tehdä.. Jos yrittäis olla ainakin viikonlopun yli testaamatta ja katsoo sitten jos ei vieläkään tätiä niin uusi testaus..

Mie asun Lapissa, oon 22 ja valmistun ennen joulua, hellu on 29. Ollaan oltu yhessä n 3vuotta, ja yritettiin reilu vuosi, olin ottanu jo neuvolaan yhteyttä ja sovittiin että syksyllä aletaan tutkiin. Eipä tarvinnu tutkia, tänään rv 8+6:) seurailen ja kirjottelen silti täällä aina välillä:)

Minä asun kuopiossa, kohta muutetaan Pohjois-Karjalaan. Minä oon 24 ja mies 26. Meillä yli pari vuotta yritystä, johon sisältyy neljä keskenmenoa. Viidennestä tärppäs pysyäkseen ja nyt menee rv 20+5. Meilläki piti hoidot alkaa, mutta samana päivänä kun aika oli naistenpolille niin teinkin plussan ja suunnitelmat siellä muuttukin sitten siihen, että suunniteltiin raskautta. Sain alkuraskauteen keltarauhashormoonit mukaan (niistä tuli hiton pahaolo) ja nyt tätä hoidetaan riskiraskautena ja päästään tiiviimmin seurantaan.

Mä käyn täällä lukemassa melkein päivittäin ja kirjoittelen tänne silti :)

Mä oon 29 ja mies 39. Yks yhteinen lapsi meillä on, täyttää huomenna vuoden :) miehellä vielä kaks lasta edellisestä suhteesta. Pillerit lopetin toukokuun lopulla ja tässä vieläkin ihmetellään missä menkat tai se plussa viipyy..

Minä 25, mies 27, tyttö kohta 6kk :) toiselle annettiin toukokuun alussa lupa tulla kun tulee. Kierto lähti vasta äskettäin käyntiin ja toista ovista oottelen lähipäiville.. Eli yk2 menossa. :D

Wildside, samalla alueella asutaan ja suurin osa mun suvusta on Pohjois-Karjalassa :)
Huiskis, itse en jaksa olla enää noin tarkka syömisistäni kierron lopussa. Yrityksen alussa olin, mutta nyt en enää. Jos ei tiedä olevansa raskaana (eli raskaus ei näy testissä) ei mun mielestä myöskään tarvitse noudattaa raskaanaolevan ruokavaliota. Räkäkännejä tai tupakointia ei tietenkään raskautta toivovalle voi suositella, mutta muuten eläisin ihan normaalisti. Tässä vaiheessa tuntuu vaan hullun hommalta elää kuukausia (tai pahimmassa tapauksessa vuosia) miettien, että en voi syödä sitä tai tätä koska SAATAN olla raskaana. Mutta jokainen tyylillään :) Itse olen tässä kehitellyt jonkinlaista porsaanreikää sushin syömiseen raskaana :wink :grin Eli täytteenä jotain muuta kuin raakaa kalaa ja joko kokonaan ilman merilevää tai sitten vain pienessä osassa sitä (jotta ei tule liikaa jodia).

Kerronpa minäkin meidän taustat, vaikka en enää ehkä tähän ketjuun niin paljoa kuulu :)

Minä siis 28-v ja mies 30. Yhdessä on oltu päälle 4 vuotta, esikoisen tjottailua/yritystä takana päälle vuosi. Puoli vuotta meni ensin miehen suostuttelussa eli päälle 1,5 vuotta olen täällä jo pyörinyt :grin Lugesteron on nyt käytössä loppukierron tiputtelua hillitsemään ja pari päivää sitten kävin aukiolotutkimuksessa. Jospa se plussa saataisiin piakoin meillekin, kun kaikki pitäisi olla mallillaan! :)

Muokattu viimeksi:
Moikka moi,

Täällä siis kohta 29 vuotias nainen pk-seudulta, mies vuoden vanhempi. Ensimmäistä yritetään, nyt pyörähtämässä käyntiin jo yk 5 ja epätoivo nostaa päätään.

Mä oon ottanut muuten sellaisen linjan, että niinkauan kun plussaa ei ole niin ruokavaliomielessä ihan niinkuin ennenkin ja alkoholi ovulaation jälkeen minimiin, mutta en oo niuhottanut. En tupakoi muutenkaan, joten se ei ole issue.

Mrsc kp34/29... tai kp1/29(?)... ota tästä tuhrusta nyt sitten selvää :D

Wildside, tässä Kuopion lähistöllä asustelen :) Kuopiossa käydään miehen kanssa kumpikin töissä :) Laita yksäriä, jos haluat enemmän jutella. Ties vaikka tunnettaisiin :D

Mrsc, 5 kiertoa on vielä lyhyt aika. Älä vielä lannistu!

Täällä kakkosta tehdään. Minä 33, mies 40 ja yhteistä taivalta noin 13 vuotta takana. Esikoinen saatiin clomeilla 1,5 vuoden yrityksen ja yhden alkuraskauden km:n jälkeen ja kakkosta yk 6 menossa. Letrot nyt käytössä kolmatta kiertoa.

Minä en osaa laittaa yksäriä tällä puhelimella :D Yhen kerran oon onnistunu, mut en löydä sitä kohtaa enää mistään :D tämmönen tekniikan ihmelapsi :D

Moi! 25v ja mies 24, pohjois-pohjanmaalla asutaan :) Tarkemmin en haluu sanoa :D Yhteiseloa pian 4v ja kihloissa ollaan, esikoinen on 1,3v :) Synnytyksen jälkeen ei olla käytetty ku kortsua, jätettii pois virallisesti tässä heinäkuussa. En ota ressiä syömisistä tai polttamisesta ennen plussaa :) Jotenki nyt ollu sellanen olo että jotain mussa tapahtuu vaikka oon aina vähän pessimistinen enkä luota omiin vaistoihin x) Ens viikon sunnuntaina ajattelin tehä r-testin :p Tisut vähän arat ja jännän tuntonen alamasu, raudan makua ei oo vielä suuhun tullu (eka raskauen ja kemiallisen raskauen kohalla tuli). Tjottailuhan meni ihan yrittämiseksi täälläkin xD Nyt ovu mennyt ohi ja jännätään!

Takaisin