Nostin vähän listaa
Tervetuloa uusille! Niitä oli muutama tässä kun olen käynyt vaan lukemassa :)
Täytyy myöntää että huonosti ehdin ketjua seuraamaan. Tai että jotenkin niin huonosti jää tilanteet ja nimimerkit mieleen
Pitäiskö meidän ottaa ihan semmoinen pikaesittely jälleen? Kaikilla kun ei tuossa alhaallakaan lue tietoja.
Mä siis Sandy. Miehen kanssa yhdessä vuodesta 2009 ja kihloissa. Ikää 32-vuotta ja mies vuoden vanhempi. Tällä hetkellä olen kotona vanhenpainvapaalla ja jatkan hoitovapaalla ainakin kesään 2016. Kotona siis 1v 11kk tyttö (s. 09/2013) ja 7,5kk poika (s. 12/2014)

Kolmannelle lupa tulla ja yritystä/tjot 08/2015 lähtien
ON: Täällä on ollut mies ja lapset flunssassa

Nyt menossa kp 12 ja yk 1. Ei tietoa kierrosta kun tämä ensimmäinen kierto sitten edellisen raskauden. Talletuksia ei olla vielä päästy tekemään. Ja tuskin vielä ainakaan muutamaan pvään miehen töiden takia. Ei kylläkään ole mitään ovistuntemuksia. Voihan se olla että kierto vielä hakee paikkaansa... Imetystä kun on ympäri vuorokauden. Limoja odottelen :) Ei kovasti vielä harmita jos ei tästä yk 1 tärppää. Esikoisen jälkeen oli yksi kemiallinen raskaus. En tahtois samaa kokea uudelleen, mieluummin sitten kroppa käyttäisi kunnolla aikaa ja kroppa olisi sitten valmis kestävään plussaan :) Mutta pitäisi kyllä nyt ensin päästä niitä peittoja heiluttamaan..... Että olisi edes jonkunlainen teoreettinen mahdollisuus raskautua. Harvemminhan se ilman seksiä onnistuu

Oliko ketä koska testaamassa? Kuka odottelee ovista? Plussatuulia kaikille!
PS. Tämä ketju on muuten paljon hiljentynyt. Tai siis kirjoitustahti, ei enää sivutolkulla tule tekstiä päivässä. Hyvä vaan

Ehdin minäkin joskus pysymään kärryillä

Tervetuloa kuitenkin kaikki uudet mukaan!