Oon ollut niin kiireinen että tämä ketju on jäänyt vähän vähemmälle. Loppuviikon oon reissussa tai muuten kiinni, mutta yritän taas aktivoitua sen jälkeen.
Onnea plussanneille!
Pahoittelut negan ja tädin kohdanneille, ja epätietoisuudessa eläville.
Ja tervetuloa uusille!
Wildside, kuulostaa todella rankalta sun kokemukset, en kenellekään toivoisi toistuvia keskenmenoja, enkä osaa edes kuvitella miten pahalta se tuntuu.
naskali, hyvin kirjoitettu! :) Mä en nyt ehkä kovin pitkään ole yrittänyt, kun yk on seitsemäs, mutta yritän täälläkin kirjoitella. Lukenut oon kyllä kaiken, kun kirjoittaa en oo ehtinyt.
Mira tsemppiä inssiin, toivottavasti ovis tulee sopivana päivänä.
SunLight, me ollaan kyllä kerrottu muutamille yrityksestä. Alussa olin niin innoissani ja toisaalta, on kiva päästä puhumaan asiasta kasvotusten jonkun kanssa. En tiedä vielä miten toimitaan kun joskus plussa saadaan.
On. Mulla oli eilen soittoaika klinikan lääkärin kanssa. Meidän piti tosiaan syksyllä siirtyä klinikkainsseihin, mutta luovuttajan siittiöt ei kestä pakastusta. Muuten ovat kunnossa. Puhuttiin pitkään kolmistaan ja päätettiin vielä jatkaa samalla kokoonpanolla. Lääkäri sanoi ensikäynnillä että antaisi mulla lääkkeet (klinikka)inssin tueksi, kun näin monta kuukautta jo takana plus ultrassa näkyi mulla "valtava määrä" follikkeleja. Tosin oviksen aikaan ei ole ultrattu, niin ei tietoa onko mulla pco:ta.
Mua jännitti, suostuuko se antamaan lääkkeet koti-inssin tueksi. Oon muutamalta naisparilta kuullut että klinikalla ollaan kieltäydytty niin tekemästä. Tiedä sitten johtuiko siitä että klinikkainssi ei meille ole nyt mahdollinen, mutta lääkäri suostuikin suunnitelmaan mukisematta ja laittoi mulle heti e-reseptilla Letrozoleja.

Syön niitä ens kierrossa kp2-6 ja kp 9-10 on kontrolliultra.
Ens tiistaina pitäis olla kp1. Nyt on kertakaikkisen varma olo että ei ole tärpännyt, mutta resepti lämmittää mieltä. :)