Raskaaksi 2015

Voi olla välivuotoa, älä hätäänny vielä IslaEstel! :)

Täällä herätty kp14 eikä oviksesta vieläkään merkkejä :/ Harkitsen tikkujen hakemista kaupasta. Tallettelut tehty kyllä.

Elyssei kiitos sanoistasi <3 Täällä tunnen muutenkin kyllä saavani paremmin tukea.

Oon itekki huomannu, ettei miehet välttämättä ymmärrä asioita samalla tavalla. Sanoin omallekkin, että "alotetaanko nyt yritys, koska ei koskaan tiedä kuinka kauan todellisuudessa menee ennenkuin vauvva tulee" Varoitin miestä etukäteen keskenmenoista ja siitä että tutkittavaks ehkä joudutaan..

Elyssei, mulle on tehty hysteroskopia jossa poistettiin polyyppeja kohdusta (tod näk nämä polyypit olivat syynä ainakin yhteen keskenmenoon, jotka kehittyivät ensimmäisestä keskenmenosta) Samalla tuossa tähystyksessä katsottiin kohdun rakenne. Rakenne oli hieman herttamainen, mutta ilman väliseiniä joten siinäkään ei pitäisi olla syy keskenmenoille.. Hysteroskopian jälkeen sanottiin, että "taukoo" pitää pitää yrittämisestä jonkin aikaa.
Tsemppiä ei ole sullakaan ollut helppoa, muista vain jaksaa yrittää. Uskon, että saatte sen nyytin loppujen lopuks <3 Se kiitos on parasta, mitä voi saada.

Wildside mua ei ainakaan ole häirinnyt sun vierailu pitkään yrittäneiden puolella, onhan sullakin pi kä yritys historia ♡

Elysseikin kyllä mahtuisi mukaan, on siellä muitakin jotka on ensin tjottailleet :)

Kyllä vain täällä kierto jäi super lyhyeksi :/ Tänään alkaa siis virallinen yk 1 ja kp 1/28(?) :)

IslaEstel on kyllä lyhyt kierto! Tsemppiä yk1! :)

Ja kovasti tsemppiä myös wildside, toivon kovasti että saat tämän käärön syliisi! <3

Meillä oli ennen tjot fiilis ja sillä mentiin jonkin aikaa. Se siitä muuttui hillittömäksi vauvakuumeeksi, ja alettiin tosissaan yrittämään :)
Nyt vasta yk3, joten en edes vielä oleta että tärppi käy tässä kierrossa. Ei nyt, eikä luultavasti kahdessa seuraavassakaan kierrossa.

Me eletään päivä kerrallaan, ja toivotaan plussaa tosissaan. Tehdään kaikki mitä me voidaan tehdä. :)

Kp 38 ja dpo 23 (oletetusta oviksesta). Ei näy tätiä. Menkkajomot hiipuneet. Aamulla taas närästi niin että meinasi oksennus tulla. Oon ihan ymmälläni o_O

Viima, teillekin toivon plussaa <3 Meille kaikille tietysti!
Mä toivon sitä varmasti yhtä paljon itse joka kierrossa, oon vähän sellanen kaikki tai ei mitään-tunnepuolella ;D

Millier, kyllä kummastuttaa tuo sun tilanne! Millon testasit viimeksi?

Wildside, pahoittelen jos sulle on tullut huonot fiilikset :( toivottavasti minä en ole möläytellyt mitään! Mun mielestä sinä toit ketjuun vaan positiivista esimerkkiä siitä, että pitkänkin yrityksen jälkeen voi onnistua! Kaikkea hyvää sinulle raskauteen :)

Millier, sulla on nyt kyllä outo tilanne siellä! Milloin ajattelit taas testiä tehdä?

Tsemppiä kaikille kierron tai raskauden vaiheesta riippumatta!

Larissa kp 8/29-33, yk 14

Muokattu viimeksi:
Elyssei kyllä minun mielestä kuuluisit ehdottomasti tuonne pitempään yrittäneiden ketjuun, kerta minäkin siellä olen vaikka tjot/yritystä sen puolvuotta! :)

Millier kuulostaa kyllä melko hyvältä. Kannattaisin lisää testausta! ;)

Tämä keskustelu mitä täällä on käyty... Mielipiteitä on yhtäpaljon kun ihmisiäkin, mutta tosiaan niinkuin aikasemmin sanottiin jo, että se miten ne esittää on eri asia. Tälläiset töksäyttelijät on persoonana sellasia kenenkanssa tuskin tulen toimeen, mutta onneksi kaikista ei tarvitse tykätä :) kehotan silti miettimään mitä siihen näytölle kirjottaa vaikka anonyymisti täällä kirjotellaankin :)

Kp 28 dpo 6 piinailu jatkuu edelleen...

Wildside, Kyllähän sulla on pitkä yritys takana ja keskenmenot ei tarkota sitä että tuolla toisessa ketjussa ei sais kirjotella, kun kyllähän sitä yritystä kertyy lisää vaikka raskautuu jos saa keskenmenon. En usko että ketään haittaa jos sielläkin puolella käyt välillä kertoilemassa kuulumisia :)

Ja joo samaa mieltä kun monikin, että vois vähän miettiä kuinka asiat ilmaisee ja olla pahoillaan jos epähuomiossa loukkaa jotain. Mutta tänne ketjuun kun mahtuu niin erilaisia ihmisiä, niin käytöstapoja pitää olla, kun ei tiedä mitä kukakin on kokenut kun kaikki eivät täälläkään kaikesta avaudu. Ja en ymmärrä kun täällä välillä käy jotkut haukkumassa tän ketjun ihmisiä noista poppakonsteista ym, ihan oikeesti mikä tarve on tulla tietoisesti aiheuttamaan pahaamieltä ihmisille :meh: Kyllä jotkut poppakonstit toimii todistetusti ja joskus jos oikein uskoo että joku auttaa niin se auttaa. Esim syöpä ja muut vakavat taudit on sellasia että positiivisella ja toiveikkuudella voi edesauttaa paranemista kun kroppa käy silloin erilailla kun jos on ihan masentunu ja elämänilon menettäny. P.S. Töksäyttelyssä ei oo kyse rehellisyydestä, rehellinen voi olla tahdikkaastikin!

Mami91 kp 17/26-29 YK 14

Muokattu viimeksi:
Larissa et sinä ole pahoittanut minun mieltäni ollenkaan. Ole vain huoleti! :) <3 Kuten täälläkin ketjussa monesti todettu, jotkut ovat tahdittomia joskus kommenteissaan. Puhun vain ja ainoastaan oikeastaan yhdestä ihmisestä, jonka kommentti loukkasi mua aika lailla siellä. Ja se on ollut mua kohtaan aika toistuvaaki.
Toki ymmärrän, ettei ole helppoa kun sitä plussaa ei tule mutta sellanen jatkuva vähättely ja turhautuminen joka purkautuu muhun, niin alkaa muakin ärsyttää. Ja taitaa tää turhautuminen purkautuu muhun, koska satun nyt olemaan raskaana. Ärsyttää kun jotkut eivät vain tajua, ettei tää vauvva ole helposti alkuansa saanut.

Minäkin tungen nokkaani vielä tähän mielipideasiaan. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen ilmaisemiseen eikä ole olemassa tosiaan oikeaa tai väärää mielipidettä. Sen takia sen nimi on mielipide. Ja muiden mielipiteitä tulee kunnioittaa. Jos ei pääse yli siitä, että jollakulla on omasta mielestä väärä mielipide, kannattaa joko pitää suunsa kiinni ja hyväksyä se, tai jos ei siihen pysty niin rakentavasti ilmaista olevansa eri mieltä. Tämä kun on vielä sen verran henkilökohtainen asia, että toisen mielen saa helposti pahoitettua tarkoittamattaankin. Siispä niin kuin jo aikaisemmin on täällä mainittu, kannattaa miettiä miten asiat ilmaisee.

Itseäni ainakin harmittaa kovasti, että pidempään yrittäneet poistuvat näistä keskusteluista, oli syy sitten tämä tai jokin muu. He ovat kuitenkin kokeneet ja nähneet tämän asian tiimoilta paljon enemmän kuin me vasta yrityksen alussa olevat. Niinpä heiltä on saatavilla arvokasta ensikäden tietoa moneen asiaan. Ja ovat vielä todella sinnikästä ja vahvaa porukkaa, jaksavat pysyä vastoinkäymisistä huolimatta positiivisina ja kannustaa muita eteenpäin. Jokaiselle heistä sitä pysyvää plussaa toivon!

Wildside, hyvä kuulla että minä en ole töksäytellyt :) pahoittelut kuitenkin muiden sanomisista :/

Naskali, hyvin kirjoitettu!

Wildside olet todellakin onnesi ansainnut ja ainakin mä saan uskoa tulevaan juurikin näistä selviytymistarinoista ❤
Toivottavasti en ole loukannut :/

Meillä menossa jo yk23 ja ei yhtään plussaa... Toista siis kuumeillaan.

Psykoenkelin kirjoitus kyllä pisti vihaksi!
Itse liityit ketjuun jo ennen joulua tjottailemaan ja nyt kuitenkin raskauduit yk2?! Onneksi miehesikin pääsi kotiin plussaa juhlimaan...
❤Vilpittömästi Onnea ❤

Kirjottelen (jos yleensä kirjottelen) tuolla pidempään yrittäneiden puolella niin oon aika pihalla.

Onnittelut plussista ♡ niin o kuin r ❤ pikkuisille tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan ❤
Pahoittelut tädeistä ja negoista ja kaikesta muusta negatiivisesta :(

-PikkuMinski kp16/30 yk23-

En muista enää itsekään kun on niin monesti tullu testailtua :D oiskohan ollu la-aamuna ja nega se minusta oli, viivanpaikka saattoi näkyä. Äsken luulin jo että nyt alkoi menkat kun tuli tosi märkä olo, mut ei. Tosi paksua valkoista valkovuotoa tulee ja pyyhittäessä jäi paperiin paksua kirkasta limaa. Ei vaikuttanut ovislimalta kuitenkaan kun oli sen verran paksua.. Tissit on kipeet ja turvoksissa, mahaa nippailee. Koko ajan tekis mieli testata mutten jaksa uskoa, että selvän plussan saan..

Millier, millä testeillä olet testaillut? Jos edellisen testin teit lauantaina niin nyt voisi olla uuden testin paikka! 2 päivässä pitäisi hormonien ehtiä tuplaantua! Kuulostaa kyllä niin raskaudelta :) Toinen vaihtoehto on ovuloimaton kierto, jonka takia menkat antaa oottaa itseään :sorry:

Toivon vilpittömästi plussaa teille kaikille. Mä lähden nyt jakamaan iloista mieltä toisaalle, niin te voitte kaikessa rauhassa jatkaa puuhianne, kun ei ole ketään pahoittamassa mieltä. ♥
Mulla on alusta asti ollut fiilis, että en kuulu tänne. Mä vaan olen sellainen ihminen, joka uskoo, että terve heteropari tarvitsee vain siittiön, munasolun ja oikean hetken.

Apteekin omilla ja pari rfsun testiä oon tehny. Ja siis oon oikeesti tämän viimesen parin viikon aikana tehny parin kolmen päivän välein testejä ilman selkeää muutosta. Siks mua nyt niin ihmetyttää tää tilanne :confused: voiko se hcg oikeesti nousta noin hitaasti? o_O tai sit tosiaan en vaan oo raskaana..

Takaisin