Raskaaksi 2015

Katjusha, klinikalla käydään. Ei haluttu tuttua luovuttajaa ja näin lapsenteko käy ainakin luotettavasti. Tosin kallistahan tämä on. Ja ärsyttää kun saa vaan se kerran kuukaudessa yrittää :( mutta eiköhän se natsaa, viimeistään ensi kerralla, haha.:)

Ihana kuva wildside, varmasti ihana tunne <3

Kiitos Beisla, samoin teille! :)

Tsemppiä kaikille piinailuun :)

Onnea wildside hyvistä ultrakuulumisista! <3 haha aivan ihana kuva! Pikku podari siellä ;) ja onnellista loppuraskautta myös!

Onnea wildside :)

Ei vieläkään o-plussaa täällä, tosin vähän alkanut nippailla alamahassa.. Jospa se kohta..:rolleyes:
Kp16/28(?)

Varmasti Mannika parin päivän sisään tulossa, toivotaan :) ootteko jo hyvin talletellu?:grin

On tullu talleteltua joka päivä tai joka toinen :D ja tietää muuten pidempää kiertoa kun ovis yleensä kp13-14..

Mira13, sounds good :) Klinikalla saadaan aineet myös paljon pitemmälle, että sen suhteen hyvät mahikset. Peukut pystyssä plussalle!

Meillä on käytössä luovuttajan munasolut ja se vasta kallista on! No, nyt mennään keskenmenon jälkeen pari luomukiertoa, ja toivotaan että ovis tarttuu tikkuun... So far so slow

Wildside, ihana kuva, ihana vauva, paljon onnea!

Tsemppiä kaikille ja myötätuulessa plussaa päin!

Hei ihanat naiset!

Onko testaajia lähiaikoina? Kuvat tuplaviivoista olisi vain niin ihania :)

Lueskellut olen teidän juttuja ja käynyt tykkäilemässä, mutta en enää muista kelle piti kommentoida ja mitä. Pahoittelut menkoista ja negoista :sad001

Millier, onko menkat alkanut tai oletko tehnyt lisää testejä? Olen niin varma, että siellä ollaan raskaana!!!

Napaa: Kävin eilen munatorvien aukiolotutkimuksessa. Jännitti (etenkin, kun olin kaikki kauhutarinat lukenut netistä), että miten paljon sattuu ja olenko työkuntoinen loppupäivänä. No ei tuntunut missään! :grin Alussa tietty vähän samat tuntemukset, kun perus papaa otettaessa, mutta itse toimenpide ei tuntunut miltään. HUH! Iloisia uutisia sain myös eli lugesteron tehoaa näemmä hyvin, sillä kohdun limakalvo oli sopivan paksu ja ovis on jo tulollaan! Lääke on siis jotenkin boostannut mun kehoa toimimaan oikein :) Normaalisti mun ovis on ollut noin kp 18 ja nyt kuulemma ihan lähipäivinä tulossa jo. Lääkäritäti vielä ultratessaan hihkui, että "sä niiiiiin raskaudut tästä kierrosta!" ja hoitajat nyökytteli mukana eli eihän tässä voi muuta kuin mennä toiveikkaana eteen päin :) Ihanaa, kun tuntemattomat ihmiset (ja alan ammattilaiset) jaksaa olla noin optimistisia! Ihan niin kuin kaikki tekin täällä!

Plussatuulia kaikille teille upeille naisille!

Larissa kp 10/27-33, yk 14

Muokattu viimeksi:
Tänää vois talletella lisää ;) R-testin teko ois tuolla 16-18 päivä, sinne mihin asti malttaa oottaa :D Tietenki se sit harmittaa jos ei ookkaa napannu mut tää onki eka yritys vasta, vaikkakaan en oo hormoonaalista ehkäsyä käyttäny synnytyksen jälkeen :)

Onnea vauvoista :love017

Pahoittelut menkoista ja keskenmenoista!! :sad015

Jospa täälläki alkais kohta moniki laittamaan niitä plussatikkujen kuvia! x) :signs003

Täällä testattu taasen putipuhdas nega..:sad001 Alavatsalla olot jatkuu, nyt ilmestynyt pahoinvointia heti herätessä (toki tätä ollut myös aiemmin).. Ovistestejä oon sivussa tehny niin niissä tulee suht vahvat viivat :grin Toki ei niin vahvat kuin pitäis mutta kuitenkin..

ja Larissa, kiva kuulla että oli hyvin mennyt ja olen samaa mieltä lääkärin kanssa! :joyful:

puhvis 47/33-43

Hienoa Larissa, että meni hyvin. Mä oisin varmaan ollut ihan kokovartalokrampissa :D

Puhvis: No höh, eli sullakin on sitten menkat tai plussa ihan kunnolla kadoksissa. Olitko tikuttanut oviksen? Meinasitko millon mennä gynelle, jos plussaa tai menkkoja ei kuulu?

Mä oo tässä ihmetellyt, että onko nyt sitten ollut ovis niin myöhässä, että pitkäksi menee vai eikö sitä ovista ollut ollenkaan... Tää on mulle ihan poikkeuksellisesta. En muista, että mulla olisi ollut ennen tai jälkeen pillereitä tällaista kiertoa koskaan ja toisaalta pillereiden lopettamisesta on 10 kk jo, vaikka yritystä onkin vasta neljä kiertoa. Ota tästä nyt selvää...

Ei oo menkat alkanu ja en nyt tiiä kannattaako tätä ääneen sanoa, mut jotenkin tiedän olevani raskaana :rolleyes: just äsken töissä yhtä kämppää siivotessa tuli samanlainen nälkä-heikotus-oksetus kuin viime raskaudessa. Tänään ehkä käyn testin ostamassa. Joko pc ja apteekin oma..jos huomenna sitten uskaltais testailla kun on kp 41 ja dpo25(?) :rolleyes:

Millier, toivottavasti tulee kaksi vahvaa viivaa.:Heartred

Larissa, sä plussaat tästä kierrosta, se on ihan varma.:Heartred

On. Oireet on kadonnut, mitä nyt paineen tunnetta vatsassa on ja iltaisin turvottaa vatsaa. Pitäs olla 5+4. Digi näytti eilen ei raskaana, joten tänään kävin verikokeissa. Saapa nähä, neuvolasta soittaa tänään. Olo on kuitenkin sellainen, että haamu tarkoitti kemiallista raskautta ja/tai mun elimistö on vieläkin sekaisin kkm: sta, joka oli huhtikuussa. Mua niin ärsyttää!:BangHead

Kiitos ihanat <3

Puhvis, missä se sun plussa tai menkat viipyy :( ärsyttävää tuollainen, kun ei tiedä missä mennään!!!

Millier, jospa sieltä nyt selkeä plussa pamahtaisi ;)

Viipsukka, toivottavasti siellä olisi nyt ihan kunnon raskaus eikä kemiallinen! <3 Tuu kertomaan sitten verikokeen tulokset!

Mä oon taustalla seuraillut nyt. Ajattelin vähän kertoa mitä tänne kuuluu. Ollaan nyt päätetty että joka päivä talletuksia ja kokeillaan auttaisiko se saamaan plussan. Nyt tähän mennessä on telletuksia -4,-3,-2 ja vielä tänään -1 + huomenna 0 päivinä. Onneksi mies on lomalla että tää on mahdollista. Tänään tuli ovistestiin plussakin. Jännityksellä jäädään odottamaan jos nyt tulisi plussa.

Kp13/27-29 bpo-1 yk5

Liitteet

• 1438774006673.jpg
    1438774006673.jpg
    40.4 KB · Katsottu: 166
Hcg 9, vuoto alkoi ennen kuin neuvolasta tuli viestiä... Kemiallinen raskaus tai todella varhainen keskenmeno. Terkan sijainen soittaa huomenna naistenpolille ja kysyy, että pitäskö jotain apua saada.. Keltarauhashormoonia mä nyt epäilen... Yritystä saa jatkaa heti.

Larissa, aivan mahtavaa! Tästä kierrosta sä raskaudut! Nyt vaan hyvillä mielin eteenpäin :)

Millier, testiä ja kuvaa sit vaan kehiin! Toivon täällä sulle kahta viivaa:Heartpink

Viipsukka, tsemppiä ja kovat pahoittelut.:sad001
Nyt vaan uutta yritystä kehiin

Tsemppiä kaikille negan ja kp1 kohdanneille. Kyllä teille ne omat nyytit suodaan:Heartred

Täällä on nippailuja ja juilimista alavatsassa. K.napukka on jo alhaalta ihan pehmeä. Talletteluja tehtiin viimeks kolme päivää sitten. Tänään taas pupuillaan :) nyt tässä kierrossa ei oo ollut o-testejä, eikä tuukkaan. Mennään fiilisten ja limojen mukana.
Musta tuntuu nyt siltä, että tästä kierrosta tärppääkin! Apua. :grin:rolleyes:
Nyt siis kp10-11 ja yk3

Takaisin