Raskaaksi 2015

:winkJoo Beisla, luulen että hyvä ajatus, kaverit jaksaa pitkään ootella irtoomista :) Kiva että voitte tehä sit vielä uusiksikin!

Kirjoittelenpas tännekin taas välillä... lukenut kyllä olen joka päivä teidän jutut :) oon vaan super laiska kännykällä mitään näpyttelemään. ..
haiidi , hyvä että vuoto loppui! ! Toivottavasti nyt pysyis poissa eikä säikäyttele sua...
kkm oireista joku kyseli...nimimerkki nyt unohtui..mulla ei oireillut mitenkään...mulla oli tuulimuna-raskaus, huomattiin vko 8 ultrassa :( kohtu kasvoi normaalisti ja oireita oli ...Ainoa mistä olis voinut epäillä jotain olevan pielessä oli se, ettei raskaus näkynyt testeissä kun vasta menkkojen ollessa toista viikkoa myöhässä. ..
tsemppiä kaikille kiertojen eri vaiheisiin :Heartpink itse odottelen ovista viikonlopulle :)

Heipsansaa! Taas ollaan tiputtu kärryiltä kun miehellä ollu kesäloma ja ollaan menty ja tultu ja juostu joka suuntaan :) Mutta täällä ollaan taas! :p

Haiidi, varmasti jotain ihan harmitonta <3 Onneks vuoto loppui jo!

Norappi, voi ei :/ Kyllä se siitä. Ja voihan se vielä plussaks muuttua ;)

Millier, täällä on peukut pystyssä :D

Viima ooo koska testailet? <3

Tsemppiä kaikille! Plussat käyntiin :D Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea kaikille plussan saaneille!

Täällä tänään kp 12/28.

Ainiin. Kirjotteleeko täällä joku blogia? :) Ois kiva löytää uutta luettavaa nyt kun aloitin oman blogin ihan alusta :)

Muokattu viimeksi:
Täällä kp36, eikä menkoista tietoakaan!! Pisin kierto mulla on ollut 35, ja sitä edelsi kovat menkkakivut jo kp29 asti. Nyt mulla ei oo ollut ollenkaan menkkakipuja. Ei sitten yhtään :)

Testailen huomenna tai lauantaina. Ensin pitää hakea vaan testi apteekista :grin

Tsempit kaikille testaamisiin ja muihin hommiin ;)

Pahoittelut kaikille, jotka jouduitte siirtymään uuteen kiertoon ja varsinkin teille, jotka olette kokeneet menetyksen :(

Täällä alkaa eka yrityskierto lähennellä loppuaan ja nyt ehkä jo dpo 11 ja kp 30/32. Testaan siis tänään. En malta mennä nukkumaan, ku piti roikkua täällä palstalla. Tuun huomenna kertomaan, et miten kävi. Oireita on ja iha semmoinen fiilis, et vois ollakki raskaana. Finnejä löytyy, oon kuorsannu yöllä (en yleensä kuorsaa, mut viime raskaudessa joo), pissattaa usiammin (ehkä;) ja tänään olin todella pahalla tuulella (voi myös viitata alkaviin menkkoihin).. Saa nähä! Jänskää! :)

Ääh, sanokaa mitä mä teen. Hirveesti tekis mieli testata tänään. Jos siis pidättelisin sinne asti että pääsen töistä kotiin ja tekisin sit testin. Ei oikeastaan mitään hajua millon menkkojen pitäs alkaa, mut oletettavasti tuossa viikon vaihteessa. Toissapäiväinen testi oli puhdas nega. Ja nyt siis dpo 13. Eikä edelleenkään mitään merkkejä menkoista.. Sunnuntaina aioin vasta testata kun se ois lähempänä menkkoja, mut se testi huutaa mua sieltä kaapista :D

Meijän blogi löytyy sintturansekalaisia. Blogspot. Fi

Täällä kp 25 /18-26 dpo 12 aamuisin on pahaa oloa, testejä ei oo kaapissa yhtään. Tänään pitäisi käydä ostamassa, väsyttää ihan järkyttävän paljon koko ajan :(

Santrallakin siellä jännät paikat! :D Nyt kaikki mahdolliset testaajat hakemaan niitä testejä ja tekemään. Eli Millier ja eea te myös :'D Täällä on ainakin yks hirmu jännittäjä :D

Takaisin