Raskaaksi 2015

Millier, mulla ainakin petti kärsivällisyys ja testasin aamulla negan. Tiedän ettei plussa olisi kuitenkaan näkynyt vielä, mutta kun ois niin ihana saada haamu! Nyt on yksi testi jäljellä ja säästän sen ensi viikkoon. Saa nähdä kestääkö pää odotella miten pitkään :D tissioireet vaan vahvistuu, mutta mulla on kerran aikaisemminkin rinnat olleet puolet kierrosta kipeänä ilman raskautta. Silloin oli muitakin "oireita". Ei auta kuin odotella! Huoh. Ostin viikonlopun ajankuluksi alennuksesta lankoja. Pitäisi vain päättää neulonko vai virkkaanko. Selasin eilen vauvanpeitto-ohjeita. Haluaisin tehdä myös pienet villasukat. Pitää varmaan tehdä kahdet eri väriset :D

Ei kovin hyvä kuva, mutta testasin varalta tänään kun olen festareille lähdössä.
Menkkakipujen takia odotin menkkoja...
Mutta yhtäkkiä siinä näkyi jotain muutakin! Hennosti jopa punaista näkyy luonnossa :eek:

Kp 24/26 dpo 14-15 ehkä!

Liitteet

• 1437717343506.jpg
    1437717343506.jpg
    939.8 KB · Katsottu: 218
Mekin ollaan tänään menossa Qstockiin. Mä oon kylläkin kuskina joten sillä ei nyt oo väliä tuleeko plussa vai ei. Kuitenkin ajattelin käydä hakemassa uuden paketin testejä :)

Kyllä tuossa testissä ihan selvästi jotain näkyy, marien! :)

Kp1/27-29 yk5. Pakko pitää taukoa yrittämisestä. Liikaa paineita. Nyt oli jo kierto normaalimpi. Masentavaa että esikoinen tärppäsi heti ja nyt ei meinaa millään. Masentaa keväinen keskenmenokin.

Plussatuulia kaikille :)

huomenta,

tsemppiä piinailijoille

onnea plussanneille :)

tääl iha epätoivonen olo, näyttää ettei mitää mahiksii saada paperei kellee ku talous pohjamudissa. jumis tääl ja oleskelulupaki vanhentun joten uudet ongelmat tulos. maasta en pääs ilman passii ja voimasolevaa oleskelulupaa. eile sain kuulla et ukko harkitsee mein lähettämist suomee ku ei ol varaa kattaa kuluja mut tänää sit toine ääni kellos taas ja oli et mä en tul keltää saamaa apua, työstäkää ei ol kuulun mitää. stressi on jotai iha uskomatont luokkaa ja vois vaa itkee.

ANTEEKSI VALITUS

Voi Gatusa! Kovat ajat siellä tiedossa :/ toivottavasti kuiteski asiat järjestyis parhain päin!

Marien; kyllä siel selkeesti jotain plussaan viittaavaa näkyy ;)

Norappi, älä menetä toivoa! Meilläki esikoinen tärppäs tosi nopsaa ja toinen on ollut toiveissa vajaan vuoden mut eipä kuulu :) ei kyllä yhtäkään kiertoa olla yrittämällä yritetty eli fiiliksen mukaan tjottaillen mennää :) eipä tässä enää kiire ole :D

Millier ja Viima! Nyt plussaushommiin! ;) testejä kehiin ja kuvia tänne :smiley-bounce016:talk017:signs003

Voi norappi tsemppiä! Kuukausi saattaa auttaa, saa ajatukset muualle! Tai sit ihan pari päivääki! :)

Nyt testaatte täällä tylsää omassa yrittämisessä niin seuraan vaan teitä!!

Tässä omia tuntemuksia seuraillen taas mietityttää. Mieskin tuossa päivänä eräänä jo totesi, että oletko ihan varma, ettet ole raskaana. :D Testi kyllä näyttää ihan negaa vieläkin, että en usko ihan raskauteen, mutta ovistestiin sain muutama päivä sitten ihan puhtaan negan, mutta tänään jo näkyi kontrolliviivan lisäksi vähän muutakin eloa. Eli voisiko nämä tuntemukset sitten lähteä siitä, että kroppa lähti valmistautumaan ovulaatiota varten ja keräämään sitä limakalvoa kohtuun. Tiedä sitten. :D

Plussaviivoja Millierille ja Viimalle ja toki muillekin! :3

Olo tosiaan kuin yliturvonneella pullataikinalla, vaikka paino ei ole noussut.

Gatusa: kurjaa moinen. :< Miehet kyllä osaa välillä yllättää, kun ne laitetaan tiukkaan paikkaan!

testejä tilattu just 3kpl...niitäpä odotellaan saapuvaksi ma tai ti... :D ja ehkä jo ke kehtaan yhen testata...nytki tekis jo mieli vkpl testata mut tietää ettei siellä viel mittää näkys :( ois vappaa vkpl::ki tiedossa miehen kans kahelleen :) saattaaki olla viimene vappaa vkpl ennenku tietää onko paksuna ja jos on nii... vähä tekis miel jottai kehitellä... saap nähä,voi männä kotivkpl:ks vaa... :/ nyt taas oikeella puolella alamahassa nippailee :O mikä lie sielläki :D dpo 10 kp 21/28-29....

Tietääkö kukaan et myydäänkö Lidlissä raskaustestejä? Posti ei tuonutkaa niitä tänään, joten täytyy lähteä shoppailee..

Haluan tilata ebayn kautta niitä testejä. Voiko joku auttaa miten sieltä saa tilattua. En oo ikinä edes käynyt siellä sivustolla.

Takaisin