Raskaaksi 2015

Tervetuloa uusille! :)

Ja osanotot taikatuulelle. Tosi ikävää, että teille kävi noin :sad001

On. Todellakin tylsä vaihe. Oviksen jälkeen saa sentään ees jännätä onko tärpännyt vai ei, mut nyt ei oo muuta ku sitä oottelua.. Jotain todella pientä jomotusta tuntunut tänään, mutta se nyt tuskin ei merkkaa vielä yhtään mitään. Oletettavasti ovis ois tuossa reilun viikon päästä. Jos ens viikolla ostais vielä niitä ovistestejä kun löysinkin niitä tuosta meidän kaupasta :)
Yk2 kp9/?

Voikun tuliski!! Mitään en kyllä enempää toivo :) Oon luonteeltani vaan niin pessimisti, että oon ihan satavarma että täti tulee tänään tai huomenna :D Silti pakko kytätä itteensä kokoajan esim. nännit ei ole kipeet vaikka kaikissa muissa kierroissa on ollu :D Ja välillä menkkajomoo ja välillä ei...

Minni, toivotaan sitä plussaa sulle huomiselle, käyt vaikka tänään ostamassa vielä jonku paremman testin kaveriks :wink

Millier, toivottavasti saat oviksen ens viikolla kiinni! :) Tsemppiä tylsän vaiheen ohittamiseen!

On. Nyt ois kp 23/? dpo 7-8, ei oo kyllä ainakaan veristä kiinnitymisvuotoo näkyny vaikka joka vessakäynnillä analysoinu paperit... :shifty: Tosin pari päivää sitte pikkareissa oli ehkä aavistuksen oranssiin vivahtavaa valkkaria, mutta joo saatoin kyllä ylianalysoida sitä. Nännit YHÄ arat ja pikkusen semmonen jännä tunne ollu pari päivää alamahassa/alakerrassa, koittanu kytätä niitä vihlasuja ja eilen ehkä lenkillä tunsin jotain, mut saattohan se olla alavatsalihas, joka kiristy juostessa. Eihän sitä kaikilla oo tosiaan mitään kiinnittymisoireita, mutta hitsi jos sinne ei nyt kukaan tarttunutkaan... :sad001

Minni voi minkä menit tekemään, nyt me joudutaan odottamaan huomiselle :D mutta joo plussan päräytät testiin sitten! :)

Millierille paljon onnea oviksen metsästykseen, aika varmasti matelee :) tällä kuulla säkin plussaat ;)

Sallahaa, älä heitä kirvestä kaivoon, mulla ei tullu mitään kiinnittymis juttuja, plussan kuitenkin sain.. :) toivotaan että sinne ois joku tarttunu, haluan lisää porukkaa täältä maaliskuisiin :)

Joo ninni anteeksi :D ei ollu kyllä tarkotus näin mutta aamuyöllä ei ollu testaaminen mielessäkään kun melkein nukahdin pöntöllekki! :D huomenna sitte

Huh.. nyt luettu viestit parin viikon tauon jälkeen.

taikatuuli pahoittelut!! :( kamalaa voinkun olisi huomattu edes aikaisemmin :Heartred voimia

muille tädin tai negan kohdanneille myös.:Heartred

mutta myös plussia oli tullut joten mitä
suurimmat onnittelut teille!! :Heartpink

Meillä ei ole ollut minkäänlaista yrittämistä tässä kierrossa eikä myöskään seksiä.
Olen voinut aika huonosti joten jo se on vienyt haluja.
aamut alkaa yleensä pahalla ololla ja olen kyllä oksentanut monta kertaa. Vasta illalla olot parantuu.
Voisi luulla että on raskaana mutta ei :/. Luulen että johtuu mun huonosta syömisestä ja stressistä.:dontknow
Ää! Näin viime yönä unta että meillä oli toooosi pieni vauva ja tuhisi mun rintaa vasten ja mies katsoi ihan kateellisena vieressä. No pitihän se vauva siirtää sitten hänen rinnalleen. Maailman ihanin näky.. harmi että oli taas vaan unta :( :)

Voi jasmi93, kyllä se uni vielä toteutuu teillä :) <3
Oksennatko siis stressin takia?

Moi jasmi, täällä onkin näköjään aika monta ysikolmosta :) Voihan se olla, että oot tosiaan niin stressaantunu, että oireilet sitten fyysisesti. Tai voihan se olla joku lievempi mahapöpö, mene ja tiedä... Toivotaan et alkaa hellittää, kerta et raskaanakaan voi olla, että pääsette sitten yrittämään tosissaan! :)

Mäkin nään usein vauvaunia (tosin nyt tän tjoittailun/yrityksen aikaan en oo poikkeuksellisesti omasta vauvasta unia nähny o_O). Ja usein koitan kuvitella mielessäni, miltä mun mies näyttäis meijän vastasyntynyt sylissään, kun se hoitas vauvaa, leikkis sen kaa... Pelkkä ajatuskin kutkuttaa ihan hirveesti, oon varma että siitä tulee huippu isi joskus :happy:

Ilpuri eikäää :'( oon pahoillani!! Kyllä se olis aika jo plussata, te pitkään yrittäneet!

Ei oo maha pöpö tai sit on sitkeä :D tätä ollut jo melkein kuukauden. Joo mä oon vatsalla stressaaja.. no ainakin painoa tippuu tässä mukavasti. Okei ei kyllä ole hauskaa :) no täytyy nyt vaan koittaa ottaa rennommin

Kiitos kailille vastailuista, kyllähän mää kolme mietoa drinkkiä uskaltauduin juomaan ja alko kaduttaan heti, rupes oksettamaan ja pamahti päähän (normaalisti hyvä viinapää) ihan ku olis juonu pullon kirkasta 0.o

Pahottelut taikatuuli, en osaa edes kuvitella varmasti että miltä se tuntuu, mutta onneksi sulla on paljon tukijoita kotosalla ♥

Onnea plussanneille! Hienoja digikuvia (: paljon tarrasukkia kaikille! (:

Pahottelut negan saaneille varsinkin beisla ♥ ja kp1 kohdanneille :(

On. Tissit kipeet ja vieläkin kohtua ja nivusia nippailee yms.. ja tänään ollu varsinki paineen tunne alamahassa..

Kp. 27/27-44 dpo.12? Yk.3

Sallahaa, älä lannistu. Ei tosiaan läheskään kaikilla oo mitään kiinnittymisoireita, vuodosta puhumattakaan... Hyvin sieltä voi silti plussa tulla! :)

Minni, mäkin kannatan jonkun varmemmankin testin hakemista. Ite liputan apteekin oman testin puolesta, I wonder why.. :rolleyes:

Ninni, joo kyllä mäkin ihmeen paljon jännitän huomista varmistustestaamista. :p

Jasmi, voi kunpa sun stressi helpottais ja sen myötä vointikin paranis. :Heartred

Ilpuri, oon tosi pahoillani. Kyllä teiän olis jo vihdoin aika saada se plussa! :Heartred

Koskas Elyssei testaa?

Beisla ❤️

Mitä Timbelle kuuluu?

Kiva kuulla susta Freyja! Apua, kuinka aika menee!

Tervetuloa Marien! Pikaista plussaa! :)

Voi Silv! Ihana nähdä teidän pikkuinen! ❤️

Itkuhan tässä pääsi. Taikatuuli, olen niin pahoillani! ❤️ :sad015 Valtavan paljon voimia teille! ❤️ :hug013

Pahoittelut kp1:sestä Ilpuri ❤️ :hug013

Elyssei, kuulostaa hyvälle :wink

Takaisin