M
Marien
Vieras
Sallahaa miehesi taatusti tykkää kun kerrot hänen kiveksistään täällä 
Vehnänalkioöljyssä on paljon e-vitamiinia, joka lisää hedelmällisyyttä. Gelee sisältää vehnänalkioöljyä ja sen lisäksi jotain mehiläisten tuottamaa ihmeainetta, joka mm. kasvattaa limakalvoa johon vauvan on parempi tarttua.
Täällä muutkin ilmeisesti syöttää miehelleen lisäravintoa
Minä olen lisännyt nyt tästä viikosta lähtien mieheni smoothieen macaa. Muuta en ole hänelle vielä antanut, kehoitin ottamaan foolihappoa ja vitamiineja, mutta tuskin muistaa.
Miksi sinulla oli Ninni niin iso annos foolihappoa? Eikö niihin 1mg tabletteihin tarvitse reseptiä?
Lucky seuraako miehesi myös näitä keskusteluja?
Entä onko kukaan tehnyt ruokavaliomuutoksia?
Minä olen yrittänyt syödä entistä enemmän kasviksia ja hedelmiä. Alkoholin olen jättänyt lähes kokonaan (otan lasin viiniä jos tekee mieli). On ihana ajatella, että vauva pääsee asumaan mahdollisimman puhtaaseen kehoon

Vehnänalkioöljyssä on paljon e-vitamiinia, joka lisää hedelmällisyyttä. Gelee sisältää vehnänalkioöljyä ja sen lisäksi jotain mehiläisten tuottamaa ihmeainetta, joka mm. kasvattaa limakalvoa johon vauvan on parempi tarttua.
Täällä muutkin ilmeisesti syöttää miehelleen lisäravintoa
Miksi sinulla oli Ninni niin iso annos foolihappoa? Eikö niihin 1mg tabletteihin tarvitse reseptiä?
Lucky seuraako miehesi myös näitä keskusteluja?
Entä onko kukaan tehnyt ruokavaliomuutoksia?
Minä olen yrittänyt syödä entistä enemmän kasviksia ja hedelmiä. Alkoholin olen jättänyt lähes kokonaan (otan lasin viiniä jos tekee mieli). On ihana ajatella, että vauva pääsee asumaan mahdollisimman puhtaaseen kehoon

Paljon voimia sinne!

se meni sitte siinä ja haluan tehä kyllä aamupissistä! Huomenna uus yritys!