Raskaaksi 2015

Jasmi kiva kun palasit! Koita olla ressaamatta niin et ihan kuihdu :O

Ilpuri pahoittelut kp1! :((

Elyssei millon meinaat testata? Oon kuullu että monilla tullu holista tollai jos on raskaana! ;) muoks. Vastasitkin jo :D

On. Kp 38 dpo 13 huomenna testiä toivottavasti jos täti ei saavu! Ei kyllä mitään menkkaoireita ollut tänään :)

Täälläkin yks -93 :P sallahaa

Muokattu viimeksi:
Ninni, joo mulla tylsä vaihe. Eilen talleteltiin ekaa kertaa. Kun pikkuinen oli hoidossa mummulassa. Ens viikolla pitäisi olla ovis jos on omalla paikallaan. Alan huomenna testaileen. Ovista odotellen. Katsotaan miten tulee talletuksia ens viikolla tehtyä kun mies illassa. Yritetään että ei ihan joka päivä ja enemmän lähelle sitä ovista.

Nyt jään jännitämään milloin on ovis. Ehkä saan sen testiin alkavalla viikolla.
Kp10/23-29 yk4

Norappi toivottavasti nyt sitte tällä kierrolla tärppää! Ja kaikilla muillakin! :) olis todella hienoa!
Minnille vielä toistamiseen tsemppiä huomiseen testaamiseen :)

Silv, onnea hyvistä ultrakuulumisista :)
Lucky ja myy, täällä kaikki mukavasti :) tosiaan sillon clomit laitettiin tauolle kun ei sopinu mulle, sit taukokierrosta plussasin ja nyt mennään 18+0! Kahden viikon päästä on rakenneultra.

Kääk! Minulle jolla on aina kauheen hyvä iho, on tullut aivan järkyttäviä finnejä kasvoihin! Ei kuitenkaan ennen ole tullu ennen menkkoja... Voiskohan tää olla hyvä merkki :D en millään malta huomiseen testin kanssa, mutta pakko se on kun näin kuumina päivinä tulee juotua ja kusella saa rampata vähänväliä :D iiks

Muoks. Normilämpö on mulla 35.5 ja nyt on 36.2 nyt menee jännäks ja tiputaan korkeelta ja kovaa :D

Muokattu viimeksi:
On ollu vähän vauhdikas viikonloppu, niin ei oo kerenny kunnolla kommentoimaan.

Tervetuloa uusille :)

Täällä miehellä ilmeisesti joku empimisvaihe? Ei se suoraan oo sanonu mitään, mutta eilen se kaivoi kumit laatikosta, olikohan se nyt joku vihje vai onko multa menny jotain ohi? Pitää varmaan kysyä siltä kun se tulee kotiin töistä. Hirvee kasa kotitöitä rästissä, joten niiden purkutoimiin nyt jatkamaan, kun vihdoin päästiin takas kotiin talonvahtihommista.

Heippa kaikille!

Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija (ilmeisesti kesä aktiivista aikaa kun meitä uusia on monta :wink).

Olen 25-vuotias, esikoisesta haaveileva tapaus. Tilanne itsessään on vielä aika alkutekijöissään, vaikkakin ollaan miehen kanssa puhuttu jo jonkin aikaa jälkikasvusta. Yhdessä ollaan oltu vuoden verran, joten aika tuorehan tämä meidän juttu vielä on. Ollaan kuitenkin molemmat jo alusta alkaen niin hyvin sovittu toisillemme, että koemme olevamme valmiita näinkin nopeasti suureen elämänmuutokseen. Toinen tekijä, joka osaltaan vaikuttaa lasten miettimiseen on mieheni ikä, hän täytti vasta 40. Muuten ei ikäero meitä vaivaa millään lailla, ollaan niin samalla aaltopituudella etten normaalisti koko asiaa muistakaan.

Löytyykö muuten muita, jotka ovat vuoden suhteen jälkeen lapsista haaveilemassa? Tai aikaisemmin? Entä muita joilla olisi reilummin ikäeroa?

Ehkäisyn pois jättämisestä olemme puhuneet useamman kerran ja tulleet siihen tulokseen, että syksy olisi sopiva ajankohta. Itse olen syönyt nyt kahdeksan vuotta pillereitä (Cypretyl) ja mitä tässä ennen kirjautumista keskusteluja lueskelin, tulin entistä enemmän siihen tulokseen, että jätän pillerit tämän laatan jälkeen pois. Jatketaan sitten syksyyn kumien kanssa niin saa keho aloittaa tasaantumisen jo sillä aikaa. Toiveena luonnollisesti muiden tapaan nopea palautuminen. Jännittää kyllä aika paljon, miten kauan kestää, mutta sekin lienee ihan luonnollista.

Todella mukavaa kyllä lueskella täältä samojen mietteiden kanssa painiskelevien juttuja, kun en vielä tässä vaiheessa halua lähipiiristä muiden kuin miehen kanssa näitä mietteitä jakaa.

Minni, noi sun oireet alkaa kuulostaa kyllä aikas hyviltä... :wink

norappi, toivottavasti saat oviksen kiinni ja saatte hyvin hyödynnettyä. :)

Santra, toivottavasti teillä on hyvä juttutuokio miehen kanssa. Aika hassua kyllä vaan ottaa kumit esille... :rolleyes:

Naskali, tervetuloa kuumeilemaan! :) Mä kanssa lopetin pillerit helmikuussa vaikka toukokuussa vastaan alettiin yrittämään. Oli kiva että oli siinä kohtaa jo vähän päässy keho toipumaan pillereistä ja kierrossa oli jotain tolkkua. Toivottavasti sulla kierto palautuu nopeasti normaaliksi! :)

Täällä ollaan iltavuorossa ja ihan jäätävä väsy päällä... Pari tuntia vielä! :rolleyes:

Tervetuloa Naskali!
Jokaisen kroppa reagoi niin eri tavalla pillereiden lopetukseen et on hyvä pelata varman päälle ja lopettaa ne ajoissa ;)

Me oltiin miehen kanssa seurusteltu ööö 8kk ku jätettii ehkäisy pois :D vähän sain suostutella mutta alusta asti tuntunut niin oikealta. Ennen 1v päivää olin jo raskaana :)

Yhdessä oltu nyt 4v joista 1v naimisissa. Toista lasta kovasti toivotaan, mutta tällä kertaa ei nopeesti onnistunutkaan. Syksyllä tulee vuosi ilman ehkäisyä.

Santra, onpas hassua mieheltä yht äkkiä kaivaa kumit esiin :o toivottavasti ei oo mieli muuttunut!

Tervetuloa naskali :) Meillä on miehen kanssa ikäeroa vajaa kymmenen vuotta. Hän siis täyttää ensi vuonna 40 ja minä tänä vuonna 30. Ehkä nuo iät on osasyynä siihen miksi päädyin siihen, että toinen sais jo tulla. Kun esikoisen jälkeen olin ensin sitä mieltä, ettei toista ainakaan muutamaan vuoteen..

Elyssei_ toivotaan että oireet kertoo mahdollisesta tulevasta plussasta :)

Naskali tervetuloa! :)

Santra, sanoppa miehelles, että kumit piiloon nyt ja heti :mad: toivottavasti hänellä ei oo mieli muuttunu.

Hei taas pitkästä aikaa kuumeilijat! Joku ehkä tämän oviksenmetsästäjän muistaakin :grin

Teki foorumitauko todella hyvää!

Uusia oli taas paljon. Kesä ja kärpäset? :wink

Olen viimepäivinä taas seuraillut, sieltä täältä lueskellut mutta en läheskään kaikkia viestejä. Mieleen jäivät beisla, voi harmi, olis plussa saanut tulla! Ja ikäviä uutisia luovuttajan suunnalta. Onneksi tilanne ei ole ihan mahdoton kuitenkaan :)

Taikatuuli voimia, niin väärin.

Minni2, lämmöt nousee aina oviksen jälkeen? Siksi en itse innostu kohonneesta lämmöstä :rolleyes:

Naskali, minulla mieheni kanssa samanlainen ikäero kuin teillä. Reilu 3v ensitapaamisesta meni ennen pillereiden pois jäämistä. Itse kyllä kuumeilin jo aiemmin. Miehellä oli ennestään lapsia joka sai hänet jarruttelemaan. Onneksi sain tahtoni läpi:wacky: kai mies tajusi että muukaan ei auta :grin (ja hänelle ennen yhteen muuttamista sanoinkin että lapsia haluan, jos hän ei, meidän tarina päättyy tähän ennen kuin menee vakavammaksi)

Jm okei! Olen ymmärtänyt että oviksen jälkeen nousee ja ennen menkkoja laskisi normaaliksi? Korjatkaa jos olen väärässä :D toki en ole kyllä mittaillutkaan lämpöjä näin loppukierrosta ennen. Nyt siis dpo 13

Aaaa onkin kierto sulla jo niin lopuillaan:) En kyllä osaa sanoa koska lämpöjen pitäisi laskea. Kertokaa viisaammat? Vai onko sekin yksilöllistä.... toivotaan Minni että enteilee hyvää:wink huomenako testi päivä?

Olipa paljon luettavaa taas kun en oo viikonloppuna kerenny :)

Mymmelisti tavallaan on budjetti tavallaan ei :o Luulen et jos se 5000 ylittyy niin haetaan vaan lisää lainaa :D Se on kuitenkin asia mitä halutaan eniten maailmassa, vanhemmuus.

Beisla en usko et menkoissa saa mennä tutkimukseen? Ja mun ovis on melkeen putkeen menkkojen kanssa eli vaan päivä kaks "kuivaa". Pitää muistaa nyt kysyy tota! Oliski kiva et jos nyt ei tärppää viikon päästä ni seuraavalla olis vastaan ottava tutkimuksen jälkee :) Voimia sulle odotukseen! :) Onneksi se paskin olo kestää yleensä vaan sen päivän!

Ihanaa Ninni, jee!!! Oon niin ilonen sun puolesta!!! Onnea :)

Se on yksilöllistä kuinka lämmöt laskee, toisilla laskee pikkuhiljaa muutaman päivän ennen menkkoja ja joillain putoo suoraan noin vuorokautta ennen menkkoja :)

Takaisin