Raskaaksi 2015

Sallahaa miehesi taatusti tykkää kun kerrot hänen kiveksistään täällä :hilarious:

Vehnänalkioöljyssä on paljon e-vitamiinia, joka lisää hedelmällisyyttä. Gelee sisältää vehnänalkioöljyä ja sen lisäksi jotain mehiläisten tuottamaa ihmeainetta, joka mm. kasvattaa limakalvoa johon vauvan on parempi tarttua.

Täällä muutkin ilmeisesti syöttää miehelleen lisäravintoa :p Minä olen lisännyt nyt tästä viikosta lähtien mieheni smoothieen macaa. Muuta en ole hänelle vielä antanut, kehoitin ottamaan foolihappoa ja vitamiineja, mutta tuskin muistaa.

Miksi sinulla oli Ninni niin iso annos foolihappoa? Eikö niihin 1mg tabletteihin tarvitse reseptiä?

Lucky seuraako miehesi myös näitä keskusteluja?

Entä onko kukaan tehnyt ruokavaliomuutoksia?

Minä olen yrittänyt syödä entistä enemmän kasviksia ja hedelmiä. Alkoholin olen jättänyt lähes kokonaan (otan lasin viiniä jos tekee mieli). On ihana ajatella, että vauva pääsee asumaan mahdollisimman puhtaaseen kehoon :rolleyes:

Voi kakka! Miehellä on monta purkkia macakapseleita, joita se on joskus ikuisuus sitten hommannu (mutta ei koskaan syöny), mut niissä on menny päiväys toukokuussa... :shifty:

Pitkään aikaan en oo tänne ehtiny kommentoida, mut nyt on pakko!

Isosti jaksamisia Taikatuuli! <3 vaikka en itse keskenmenoa ole joutunut kokemaan, tuli kyyneleet silmiin sun kirjoituksesta. Ei varmasti ole helppoa teillä nyt mutta onneksi sulla on ihana mies joka tukee sua! :) ja kolme lasta jotka pitää työntouhussa!
Mä uskon että teille se neljäs aarre vielä suodaan kunhan rauhassa saatte käsitellä tämän keskenmenon.
Kaikella on tarkoituksensa, valitettavasti :(

Voi ei taikatuuli!! Olen pahoillani :( onneksi teille on siunaantunut jo pienokaisia. Paljon voimia jatkoon! Meinaatteko vielä vauvaa yrittää?

Marien joo mulla on resepti niihin 1 mg foolihappoon. Syön epilepsia lääkkeitä jotka vaikuttaa jotenki että foolihappo lisää pitää ottaa erityisen paljon. :) niitä epilepsia lääkkeitä ei saisi edes raskaana syödä, mutta ei niitä voi lopettaakaan. :/

Oon ruokavaliota muuttanut sen verran että en syö ainakaa hetkeen mitään herkkuja, nyt viikon kestänyt tämä herkkulakko. Ja mahd. Terveellistä ruokaa, etten lihoisi hirveästi raskauden aikana koska ylipainoa on jo vähäsen...

Taikatuuli74: eikä! Kamalaa! Onneksi sinulla on mies tukena! Olen todella pahoillani! Voimia niin paljon kuin foorumin välityksellä voi lähettää! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Marien : ei seuraa. Joskus olin unohtanut kirjautua ulos ni sit ku meni nettiin ni uteliaisuuttaan kävi kattoo ja huomas mun tekstit foorumilla :D

Taikatuuli, mulla kanssa keskenmeno huhtikuussa. Np-ultrassa vasta saatiin tietää. Mulla ei ollut keskenmenosta mitään oiretta. Voimia teille paljon ja hyvää kesää surusta huolimatta.

Taikatuuli, otan osaa. :Heartred Paljon voimia sinne!

Beisla, oon tosi pahoillani negasta! :sad001

Onneksi oli täällä hyviäkin uutisia. Silv, ihanaa että ultrassa pamppaili pieni sydän. :happy:

Sallahaa, mulla ainakin valkovuotoa on riittäny nyt oviksen jälkeen. Toivottavasti on sulla hyvä merkki. :)

Ilpuri, paljon plussatuulia huomiselle! :smug:

Missäs Minnin testi viipyy?

Tervetuloa mukaan Eea ja Marien! :)

Täällä on kyllä semmonen turvotus alavatsalla että en tiiä mihin sen piilottais... Toivottavasti on hyvä merkki. Menkkajomoja tulee välillä mutta menevät kyllä nopeasti ohi. Vähän ne aina pelästyttää mutta täytyy nyt koittaa luottaa siihen että täti tajuaa pysyä poissa. Huomenna sitten uutta testiä niin näkyy vahvistuuko viivat. :happy:

Paljon plussatuulia jokaiselle ja tärppionnea ovistelijoille! :)

Lissu kp 32/33 (rv 4+1?)

Eii mulle tuli aamuyöstä karsee vessahätä ja puoliunessa kävin sit pissalla -.- se meni sitte siinä ja haluan tehä kyllä aamupissistä! Huomenna uus yritys!
Mutta ei ainakaan tätiä vielä vaikka yleensä yöllä on alkanu :D mieski heti aamusta kysy "eikai alkanu" :P
Jos tänään jossainkohtaa pystyn pidättään 4h ni saatan tehä. Mulla tosin on vaan noita paskoja one steppejä...

Muokattu viimeksi:
Takaisin