Raskaaksi 2015

Mannikka, oliko sullakin sektio takana? Meillä oli ennen pojan syntymää jo puhe, että kaks pienellä ikä erolla nyt ja kaksi sitten vähän myöhemmin :P

Joo, kiireellinen sektio.. Tosiaan kyselin vähän joka paikasta et miten nopeesti voi yrittää raskautua ja vastaukset vaihteli 6 kk - 12 kk, minimi 3 kk. Kaikki sanonut vielä että tuskin käy mitään vaikka heti raskautuis, joten täällä sitä ollaan kun kuume on vaan niin kova :p

Beislalle pahoittelut ja isot lohdutus halit!! <3 toivottavasti se plussaks vielä kääntyis!

Mä siis sain äsken ihan puhtaan negan Sofin liuska testiin. En luota siihen testiin. Sain kuitenkin plussat pc ja cb testeihin. :)

Mulla ei kiireellistä sektiota ollut, mut poika syntyi rv 30+6 kun ei masussa kasvanut. Siksi mua vähän jänskättää seuraavaa raskautta ajatellen. Mut ehkä tässä nyt vielä loppuvuosi odotellaan ennen kuin aloitetaan yritys :P

Mietin nyt vaan, ku viimiset menkat oli 6.6, ja tuo testi näyttää raskaana 2-3 eli ois 4-5 vkola, eikö pitäis näyttää raskaana 1-2 ? :o

Freyja kiva kuulla kuulumisia! Jestas onko siitä niin kauan kun poika synty :D ihanaa että kaikki on hyvin :) uutta vaan tulille kun annetaan lupa ;)

Mitä siinä paketis lukee :) mä heitin jo roskiin sen niin en nyt tiedä miten ne menee, mulla näytti ihan oikein, viimeset menkat olleet 4.6 ja se näytti 1-2 :)

On. Menkkajomot saapuneet takaisin ja jotenkin toivo menetetty jo vaikka toivoa pitäis vielä olla. Jotenkin sellanen fiilis että huomenna tai maanantaina viimeistään aukee hanat... Äh! Mieskin sano, että kyllä sä raskaana oot! Oisinkin :/

Kp 37 dpo 12

Voi Beisla :sad001 Jos teit vaan testin liian aikasin, että vielä ois toivoa? Toivosin kyllä hirveästi plussaa teille!

Ninni, ei kyllä kannata luottaakaan! Tyhmiä tommoset testit. Meinasitko kuitenkin käydä verikokeissa ennenku pääset neuvolaan? :)

Minni, varmasti huolettaa ja harmittaa mut oottele nyt vielä, jospa ne ei alkaiskaan! :) Kyllä sitä sullekin plussan soisin!

Niin ja onnea Haiidille nyt vielä täälläkin plussasta! :)

Sallahaa siihen tulikin haalee punanen viiva.. onneks.. :) mä koitan tehä apteekin testin vielä ja ehkä viikko näytöllisen niin näkee nouseeko hcg. :)

Kiitos sympatiasta kaikille :hug013

Ilpuri, mä niin toivon että sulle tulis nyt se plussa jo!

Timbe, pelkään että ei tässä suuret mahikset enää ole. :sad001

Minni, mitä oon täällä lukenut niin tosi monilla on menkkajomoja vaikka plussa tuleekin, ja vielä pitkään plussan jälkeenkin voi olla.

sallahaa, en usko että testasin liian aikaisin. Ainoasta inssistä on jo 18pv, (tosin ovulaatio oli aikaisintaan kolmen päivän päästä inssistä, eli siitä 15pv) joten odottelen menkkoja.

Ninni, mulla oli Sofin puikko. Joo, mietin kyllä että sulla se liuska ei toiminut kovin hyvin, mutta Sofin lisuka on 25 ja puikon herkkyys 20. Ne ovulaatiotestit on toimineet mulla todella hyvin.

Suurella todennäköisyydellä ovis olikin myöhässä viikon, silloin tuli limat mutta ei ollut testejä enää. Niiden perusteella ens viikon su pitäis alkaa. Ehkä jos ei silloin ala, testaan varmaan ma 13. päivä.

Beisla, ootko testannu ovistikulla? nimittäin mä sain ovistikulla paremman plussan kun millään r-testillä. outoa. o_O
Me pidetään sulle peukkuja että menkat ei alkais!:happy:

Norappi: On se oma kroppa vaan kummallinen kun se tietää. Harmi vain kun noissa keskenmenneissä sit eivät esim ota lääkäriin ultraan vaan sen takia jos äidillä on sellanen fiilis ettei kaikki oo hyvin..

Täällä liittyisi yksi mukaan remmiin.
Olen seuraillut tätä ketjua jo siitä lähtien, kun vauvakuume heräsi ja olette enemmän tai vähemmän tuttuja kaikki :wink
Toukokuussa jätetty ehkäisy pois, alkuviikosta alkoi menkat ja yk3 alkoi.
Kaksi edellistä kiertoa mennyt aikalailla yrittämällä, nyt ajattelin enemmän tjottailla sen enempää kalenteriin katsomatta, jos mahdollista :rolleyes:
Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo :)

Kp 5/ 26

Tervetuloa Marien! :) joskushan tjottailu tuottaa tuloksen, vaikkei yrittämällä onnistunutkaan ;) pikaista plussaa sinne! :)

Beisla, toivon niin kovin ett vielä ehtisi plussaksi muuttumaan❤

Ninni, miekin meinasin jo ett testaan ovistikulla kun niitä olisi, mut ei niitä r-testejä :D jotkuthan ovat kokeilleet niitä ovistestejä, mutta olen saanut käsityksen ett se näyttäis vasta vähän myöhemmin kunnon plussaa, joten odotellaan vielä tovi tässä :)

Nenna kp34/28-33, ei tätiä eikä oloja, jätin kuukupinkin pois matkasta ja otin vaan pari tamponia mukaan hätävaroiksi :D

Moikka taas pitkästä aikaa :) yli 1000 viestiä lukematta, en taida tältä istumalta jaksaa niitä lukea :)

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädeistä ja negoista!

Kiva Minni kun vielä muistit :) Täällä kaikki hyvin, väsyttää aivan mahdottomasti koko ajan.. Ultrassa kävin reipas viikko sitten, piti olla rv 8+0 mutta vastasi 7+2 :) mutta siis mun kierrot huomioon ottaen vielä ihan normaalia. Sydän pienellä kovasti pamppaili :) nyt menossa nlan mukaan 9+1 ja ultran mukaan 8+3, maanantaina eka neuvola joten siellä varmaan selviää millä laskuilla nyt edetään :)
ImageUploadedByVau Foorumi1436007185.675507.jpg

Takaisin