Raskaaksi 2015

Ninni, onnea paljon! :grin :wav

Ää, mä haluan niin mukaan maaliskuisiin! Ja kaikki muut ihanat piinailijat myös! :smiley-bounce012
Mä en oo ladannut tänne vielä yhtään r-testin kuvaa, kun kaikki on olleet niin päivänselviä negoja. Jospa huomenna tulis eka kerta... :smiley-angelic001
Nyt mä tietty tipun korkeelta ja kovaa, mut tulipa innostus kun niin monesta plussasta saanut lukea!

Nennaa, tuleekohan sieltäkin plussa sitten kun vihdoin ja viimein testaat. :nailbiting:

Beisla, onpa teillä ihana kisu! Taitaa sieltä tulla huomenna plussa. :wink

Ilpuri, kiva kun tulit takasin. :) Onpa siellä nyt jännä tilanne, kovasti toivon että alkais testeihin piirtymään väriä! :smiley-angelic001

Paljon onnea Haiidi! :)

Elyssei, mä otin vähän valkkaria muutama päivä oviksen jälkeen mutta sen jälkeen en oo ottanu mitään alkoholipitoista. Tiiän että pienet määrät tuskin mitään aiheuttaa mutta jotenkin itellä on kivempi olo kun ei tartte ees miettiä semmosia. Alkoholittomalla siiderillä mäkin menisin. :)

Mimulus, toivottavasti pääsette oikeaan aikaan hyödyntämään. :)

Jee Ninni, paljon onnea! :happy::happy: Vauvaliimaa ja tarrasukkia niin että varmasti pysyy reissussa mukana!

Hileinen, toivottavasti on kiinnittymistä! :smug:

Nyt tehäänkin isolla porukalla joukkomarssi maaliskuisiin! :grin

Mäkään en nyt ihan heti uskalla vielä odottajien puolelle ilmoittautua. Täytyy ainakin ensin oottaa että kuukautiset jää pois.. Enkä usko että täältä kokonaan häviän missään kohtaa. Ootte ollu niin mahtava tuki ja turva! :Heartred Ja haluun nähdä jokaiselta vielä ne tuplaviivat!

Hile tsemppiä piinailuun!!

Ilpuri kiva kuulla sinustakin taas! Nyt vaan sitä plussatuulta ;)

Beisla samat fiilikset! Mäkin haluan maaliskuisiiiin!! Hittolainen voitas vaikka plussata viikonloppuna ;)

Kp 36 dpo 11 kokoajan pelottaa millon lorahtaa pöksyihi :S

Jee ihanaa, paljon onnea ninni ja haidi!! :) :)

Lissu, ihanaa kun monet täällä jaksaa toivoa miunkin puolesta, vaikka mie en jaksa uskoa enää kun täällä jo yk14 tai 15 tai jotain sinne päin menossa, tosin "taukona" :D
Kiitos siitä❤

Beisla, nyt plussaa kehiin!! Ja samoin minni! :)

Ninni, miullakin olisi la 9.3 tai 10.3. jos plussaisin! :D

Muoks. Ei tätiä vieläkään... Mihinhän on eksyny nyt:D

Iiiiiiiiiiks! Lissu, Ninni ja Haiidi, tuhannesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia! :smiley-bounce015

IslaEstel, niin tuttu tunne...:sorry: Tsemppiä! :hug013

Ilpurilla, Minnillä ja Beislalla jännät paikat! :woot: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :smiley-angelic001

Hileisellä kuulostaa kiinnittymiseltä, voi kumpa! :smiley-angelic001

Totoro tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

On. Tajusin aamulla yhden positiivisen asian, kun äidilleni sanoin, että lähden ensi kesänä mukaan näkötornille uuden sydämen ja raskausmasun kanssa (pyysi siis tänään mukaan ko paikkaan, mutten uskaltanut sydämen takia lähteä, kun on paljon jyrkkää kiipeämistä). Mulla siis ollut kauhea paikka, kun en saanutkaan kesäksi vauvamasua, mutta tajusin sanoessani, että ensi kesänä se on mahdollista! Jospa sillä ajatuksella pääsisi taas hiukan eteenpäin asian hyväksymisessä. :)

Myy ja Millier kiitos paljon! <3

Myy mahtava asenne! Toivottavasti pikkunen sais alkunsa mahd.pian! :smiley-angelic001:happy:

IHANAA! :love017 Onnea Ninni ja Haiidi!! Toivotaan, että pikkuset pysyvät matkassa loppuun asti! :)

Hileinen, toivotaan että sulla ois siellä pikkunen kiinnittymässä! :)

Nennaa, jospa se täti ois nyt lähteny pitemmälle lomalle :wink Toivotaan parasta!

Myy, hirvittävästi toivon sulle masua ensi kesälle, pidä siitä haaveesta kiinni! :happy:

Voi etttää nyt vähän harmittaa, että tää kierto oli vasta tjoittailua, ihan hirvee hinku ois maaliskuisiin teijän kanssa liittyy! Vaikka voihan sitä jotain olla tapahtunukkin, mut varmemmalla fiiliksellä ois, jos ois ihan tosissaan yrittäny ja ottanu kaikki poppaskonstit heti käyttöön... Tässä kierrossa ne oli vaan "löysin rantein" ja mammavitskut (eli foolihappookin, jota oon saanu monivitamiineista jo huhtikuulta asti). Mutta ei sillä ettenkö olis teijän puolesta onnellinen, te ootte pitempään yrittäneet ja kaikki todella plussanne ansainneet! :happy:

Annoin itelleni eilen luvan juua punkkua ja pari siiderii, koska todennäkösesti ees mahollista kiinnittymistä ei oo vielä ollu. Tään päivän ollu siis eilisten mökkimässäilyjen ja juomisten jäljiltä turvonnu ja vähän epämukava olo, mutta siltikin tuntuu vähän alakerrassa kummalle. Koko ajan tihrustaa vessassa käydessä, rupeeko sitä maagista kiinnittymisvuotoo näkymään, runsaasti tulee ainakin valkkaria... Joo, ehkä vähän aikasta sitä vuotoo ettiä kun dpo 5-6... Ja eihän sitä ees kaikilla tuu :grin Plääh. Ku sais vähä jäitä hattuun itelleen!

Sallahaa, runsas vv ja "löysin rantein" kuulostaa ainakin hyvältä eli ainakin suht stressitön kierto ja mulla ainakin tuli plussakierrossa runsaasti vv:tä koko loppukierto oviksesta jälkeen :wink +++++++++++++++

Sallahaa, kiitos paljon! :) mulla ei tullut mitään kiinnittymisvuotoa eikä mielestäni kipuakaan, ei tullut viimeksikään.
:) pidän sulle peukut pystyssä ja puhallan plussatuulia! :happy:

Onnea plussanneille!

Punaviinihän on hyvä kiinnittymisaine… Sitten kun on plussannut en juo enää pisaraakaan mutten usko että siitä sitä ennen haittaa voi olla, yhteistä verenkiertoa alkiolla ei äidin kanssa viekä tuossa vaiheessa ole. Täällä yritystä takana jo niin kauan että elän ihan normaalisti siihen saakka kunnes plussa tikkuun pärähtää. Jos matka tai illanvietto tiedossa juuri ennen menkkojen alkua, saattaisin testata herkällä testillä tai luottaa intutitiooni eli yleensä ei tee myöskään mieli alkoholia tuolloin.

Takaisin