Raskaaksi 2015

Lissu, Paljon onnea plussasta!!! ++++++++ :joyful:

Predictor testeistä oon kuullu paljon huonoa, että antavat helposti viivoja sallitun ajan sisällä mutta se ei olekaan plussa vaan se viivanpaikka vaan tulee voimakkaasti näkyviin. Samaa olen kuullut tosta Clearbluen plussa testistä, siinä vissiin on tosi ohut paperi päällä jonka takia se viivanpaikka heijastuu hyvin läpi. Lissun testailut taas todisti että on toi apteekin oma testi vaan hyvä vaikka herkkyys on 25 niin näyttää paremmin kun jotkut herkemmät testit :)

Ninni, Kyllä noi pc:n liuskat näyttää tuleville plussille, niihin ei oo tullu noin vahvoja hämy viivoja kovinkaan monelle, ja mun mielestä noissa sun testeissä näkyy hyvin haaleesti väriäkin. Digi kyllä niin sanoo että oot raskaana! :happy:

Muokattu viimeksi:
Onnea Lissu! :) Ja kyllä nuo Ninnin testit on haamuja mun silmään :)

Mulla tuli tosi hyvä ja vahva tunne tästä kierrosta. En tiedä kuulostaako tää nyt jotenkin hölmöltä.. Viime kierrossa jotain kuitenkin yritti jo tapahtua ja nyt luotan siihen, että tällä kertaa tärppää.. Kunpa ei tarvis pettyä loppu kuusta.. :oops:

Lissu ihan selkee plussa!!
En enää viittiny miestä herättää. :D

Ninni, mä en oo koskaan saanu tommosia niin selkeitä viivan paikkoja, mut toi kunnon testi näyttää nega :( tee digi huomenna tai yli huomenna! :)

Mira, pahoottelut menkoista :(
Saako kysyä onko teillä joku budjetti tai montako kertaa aijotte nyt yrittää näin tai siis inseminaatioko teillä oli?

Miller, tsemppiä! Toivotaan että tää on teidän kierto!! :)

Mymmelisti
Kp 18/30 yk 35

Junibea, toivottavasti keksit nyt jotain kivaa tekemistä niin meni piinapäivät nopeemmin. :happy:

Mira, pahoittelut menkoista! Toivon kovasti että tästä kierrosta tärppäis! :)

Millier, toivottavasti sun vahva tunne tietää hyvää. :)

Kiitos jälleen onnitteluista! :happy: Aika epätodellinen fiilis vielä. Selvis ainakin etten sentään ihan kaikkia oireita oo kuvitellu. :grin Meni kyllä luotto noihin predictorin testeihin. Apteekin omat ja cb:n digit onneks on varmoja! :)

Lissu kp 30/33-35 (rv 3+6??)

Lissu, onnea miljoonasti!!!❤❤❤
Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :)

Ninni, voi kun digi näyttäisi ihanan tuloksen siulle❤

Millier, toivon kovasti ett siellä saadaan pian 2 viivaa testiin :)

On; kp33/28-33(35) ei tätiä eikä oloja. Eilen ei petihommat toiminu ku miulla tuli sellanen paine heti sisällä, joskus menkkojen aikaan tuntuu samanlaista muttei yhtä pahana. Säikähdin hiukan ku tuntu niin ilkeältä :(
Ärsyttää kun kiertoki näin pitkä, viimeks ollu tammi-helmikuussa 33pv.. Tänään ei oo viel ainka menoja tiedossa, tai voidaan miehen kanssa sumplia niin ett mie oon kuskina, eli ei testiä tänään. :)

Lissu, paljon onnea teille! :wav

Minni, plussatuulia sullekin! Vieläkö on monta päivää piinailua jäljellä?

Ninni, mä niin toivon että sulla oli vaan liian aikaista vielä. Ärsyttävää kun ristiriitaisia testituloksia, mutta musta sun pc:ssä kyllä on vähän väriä... :)

Mira, pahoittelut menkoista. :sad001 Miksi teillä jää inssi väliin aukiolotutkimuksen takia? Mulle sanoi klinikan lääkäri (ja samaa jotkut muutkin on täällä kertoneet, jotka on aukkarissa käyneet) että aukiolotutkimuksen jälkeen on hieman kohonnut mahdollisuus tärpätä, kun putket on "huuhdottu" auki. Siksi aukkari tehdään aina ennen ovista. Meillä siis lääkäri tiesi että kokeillaan koti-inssiä vielä ainakin tässä kierrossa.

Mimmulih, kiva kuulla susta! :) Hyvä että oot enimmäkseen säästynyt pahoinvoinnilta.

IslaEsel voimia :hug013

Totoro, tervetuloa! :greet025 Hyvä kyllä pitää kirjaa kierrosta, siitä voi olla paljon apua jos ei heti tärppää.

kaakao, kylläpä sua nyt pidetään jännityksessä. Kumpa muuttuisi plussaksi vielä.

Junibea, malttaa malttaa! Osta vaikka itelles pari herkkua, jotka saat syödä dpo10 ja 11 jos ET ole testannut. :wink

Mymmelisti, hyvä sun keskustelu itsesi kanssa. :grin Toivottavasti saisit pian sen ajan!

Millier, toivottavasti sun olot pitää paikkansa.

nennaa, voipi olla että joudut vielä testaamaan. :wink Mä niin odotan sun testiä, jospa olis yllätys käynyt! :)

Napaa, menkkaolot hävis mullakin eilen. Saa nähdä mitä huomisen testi tuo tullessaan. Ikinä ei ole kyllä ollut näin rento fiilis päivää ennen testiä. Yleensä rupean miettimään pari päivää ennen että josko sittenkin pitäis testata aiemmin, mutta nyt ei kertakaikkiaan ole ollut kiusausta. Mihinkäs tässä kiiren on. :) Kp30/31(ehkä)

Apua, kissani suli parvekkeelle. Mitä voin tehdä?
20150616_114235.jpg

Millier, toivotaan et sun fiilikset ois oikeessa ja alkaisi se raskaus tässä kuussa! :) Kyllä sitä omaa intuitiota kannattaa kuunnella!

Beisla, toivon sydämmestäni että huomenna rävähtää plussaa tikkuun! :) Jospa sullakin tuo levollinen olo on hyvä enne ;)

Ja Minnille malttia sunnuntaihin asti, jännät pari päivää enää! :) Toivottavasti odotus palkitaan positiivisella :)

Heippa!

Nyt en kestä enää! :grin
Kirjottelin tänne keväälllä ja toukokuun lopussa jäin kesätauolle ja ajattelin että oon syksyyn asti mut tässä sitä ollaan :) Ensinnäkin, ihaninta onnea plussista kaikkille! Erityisesti Lissulle nyt viimesimpänä! Ja syvät pahoittelut kp ykkösistä ja negoista sekä keskenmenoista!

Monta täällä myös jännittää, joten toivottvasti tulee pian toivottua tulosta!

Meille kuukuu nyt seuraavaa: mä oon saanut lähetteen jatko tutkimuksiin ja mut en aikaa vielä, pari kiloa pitää saada painosta pois et voidaan tehdä hoitoja mikäli niin kaus mennään. Miehen simpat tutkittiin ja priimaa olivat :) Mulla itsellä odotin menkkojen alkavaksi maanantaille, päättelin ilman tikutusta että ovis ois ollu kaksi viikkoa aiemmin sunnuntaina. Olin ollut tosi rauhallinen koko kierron ja sit maanantaina jännitys kävi ylivoimaiseksi ja tein testin negan tuloksella. Samana päivänä olin saanut sit tosiaan sen lähetteen niihin jatkotutkimuksiin. Minä sitten vietin sen päivän huutoitkien ja olin niin hajalla. Jotenkin mun on ihan kauheen vaikea hyväksy hoitoihin menemistä, mutta onneksi niihin on aikaa, et kerkee tunne puolellakin mukaan tähän juttuun. Mutta sitten tuli tiistai ja tuli keksiviikko ja nyt on jo perjantai EIKÄ menkat ole vieläkään alkaneet!! :wideyed: Ei tuhrua, ei klönttejä ei pienen pientäkään punaista viirua! Oon ihan helisemässä, käyn vessassa tunnin välein tutkimassa tilannetta! tosi fiksua :grineilen ja toissa pävänä heti ruuan jälkeen on iskenyt ihan hullu paha olo, ajattiin toissa päivänä yhtä monttuista tietä nin ajattelin et laatta lentää. Mua on turvottanut koko tän viikon ihan sikana ja suu tuntuu kuumalta. Mut ne uskalla mitata mitkä mun lämmöt on ja ei nistä nyt mitään selvää saisikaan kun en tiiä tarkkaan mun normi lämpöä. Niin ja tissit oli viikon kipeet mut eilen ei taas enää ollenkaan mut aamulla taas tuntui. Viikon aikana on kulunut testi jos toinenkin ja kaikki on negaa näyttäneet niin vaihtoehtoijahan tässä nyt on se tasan kaksi, joko ovis on ollu myöhässä ja oon tulkinnut väärin tai sitä ei ole ollenkaan ollut TAI HCG ei näy vielä jostain syystä. Limoja on kuitenkin ollut enemmän ja vähemmän oletetun oviksen jälkeen, ehkä kuitenkin enemmän. Oon ihan hullun jännityksessä joten tulin nyt teidän kanssa jännäämän, oon tässä taustaillut kuitenkin koko kesäkuun toisella silmällä :)

Kääk ilpuri, jännittävää :) olispa hcg vaan niin matalla että ei näkyis testissä vielä :)

Ihanaa, onnea Lissu! Ja Haiidi, onnea myös! Ninnille varovaiset onnittelut, kyllä nuo viivat minustakin hailakoilta punaisilta näyttävät. :)

Ihanaa, että täällä on näin jännät ja kivat ajat monella, kun itselläni on niin tylsää nyt. Ovista odotellessa, kp 9..

Mimulus, aika matelee aina kun odottaa ovista ja oviksen jälkeen saako plussan :D mutta se aika aina kuitenkin tulee ;) sulla varmaan ovis ehkä jo ens viikolla? :)

Jänskään beislan testaamista :# (:

Ja ilpurin olot kans jännittävät (:
pitäis tänään kai testata mutta en uskalla enkä usko että päiväpissa on luotettava mutta olis taas illanistujaista kesälämmössä tiedossa..
Nyt on siis tosiaan tasan 10 päivää oletetusta oviksesta, en niistä "kiinnittymiskivuista" kertonu miehelle kun en halua taas innostaa ja pistää sen päätä pyörälle mutta en tiiä mitä tässä kohtaa sitte tekis.. kaikki ihmettelee jos limulinjalla meen ja varsinki mies ja anoppi O.O
Mies on sillä linjalla että niin kauan ku plussaa ei näy testissä nii voi juopotella mutta nyt kun on ollu nii vahvat olot tässä kierrossa niin en haluis edes pienenpientä rosenttia riskeerata :/
Kertokaa mitä teen :D

Elyssei_ kp.25/27-44 dpo.10? Yk. 3

Takaisin