Raskaaksi 2015

Nuo liuskat on ainakin munsilmään aivan selvät plussat ja ite olisin tollasista jo 99%varma että olen raskaana :D jos et muka ole niin kyllä kusettaa noi testit ihan kuusnolla!

Ninnin viivoille vahvistumista :Heartred toivottavasti digi antaa hyvän tuloksen :grin

Kp43, dpo5. Aika matelee.. Kun on pitkään odottanut ovista, niin on täyttä tuskaa odottaa päiviä olevan tarpeeksi testaamiseen.. testaan aina liian aikaisin.. joka kierrossa vaannon etten testaa ennen ku dpo12.. ja joka kerta on kuitenkin testannut jo dpo10 :oops: kun mun mielelle se on parempi jos ei tarvi arpoa näkyykö testissä viivanpaikka vai kunnon viiva.. sen verran monta viivanpaikkaa on herätellyt toievita etten sellasta tahtois enää kokea.. viime päivinä on tullut seurattua plussa vai ei topikkia tiiviisti.. :grin

IslaEstel, on kyllä tuttuja ajatuksia... Vaikka ollaankin vasta alotettu yritys niin silti välillä pelottaa että mitäs jos ei saadakaan biologisia lapsia. Ei auta kun luottaa että kaikki menee lopulta hyvin. :happy:

Totoro, tervetuloa joukkoon! :)

Ninni, mun mielestä noissa pc:n liuskoissa on jo selkeät haamut. Jännää nähdä mitä digi näyttää! :happy:

Kaakao, toivottavasti se plussa sieltä vielä tulee ja täti pysyy poissa!

Mymmelisti, toivottavasti sait miehen vielä innostumaan. :wink

On. Nega testattu aamulla. Joku viivanpaikka siinä näkyy mutta ei oo kyllä väriä. Vähän meni kyllä mieli maahan vaikka onkin aikasta vielä..

Lissu kp 30/33-35

WP_000490 (2).jpg

Kuinka te saatte viivan paikkoja noihin testeihin oikein. Ite en oo koskaan yhteenkään testiin saanu ja varmaan miljoona niitä elämäni aikana tehny.. Elkää katelko niitä testejä enää testiajan jälkeen vaan suoraan roskiin. :) Sellaset tulkinnat antaa vaan liikaa toivoa, testissäkinhän lukee että saattaa muuttua testi ajan jälkeen eikä sitä saisi enää tuijotella kun ei ole luotettava.
Mä en nää tossa ninnin plussa testissä mitään. Ite tein tuon saman testin ja se plussa tuli kyllä todella selkeesti esille. Profiilikuvassa on mulla tuo kyseinen testi. :)

Ohho lissu! Tuo on aivan selvä plussa :D onnea!! Voikun saisin samanlaisen viivan sunnuntaina!

Monesko yk on lissu? :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos kiitos paljon kaikille! :happy:

Minni ja Ninni, plussatuulia kovasti teille nyt tälle viikonlopulle!! :wav

Toukokuussa alotettiin tosiaan yrittämään mutta ekassa kierrossa oli mies matkoilla niin tää kierto oli ensimmäinen missä saatiin kunnolla hyödynnettyä tärppipäivät. Äärettömän onnellinen oon että ainakin jotain siellä koittaa tapahtua. :happy: Nyt pitäis vaan pitää pää kylmänä. Toivottavasti täti ymmärtää olla ens viikolla tulematta...

Onnea Lissu!! :)

Kyllä ne vaan oli oikeet menkat mulla:( Täytyy keksii jotai tekemistä et unohtuu tää pettymys.. aah.. uutta inssiä kohti, en vielä haluais aukiolo tutkimuksiin.. sit jää kuitenki inssi välistä.

Ninni, mie oon pc:n testejä tehny ainaki vissiin 6kpl ja ikinä en niihin oo viivanpaikkaa saanu. Rfsu:n testi oli semmonen mihin selvästi tuli viivanpaikka.

Mh- kuulostaa sitten lupaavalta :) oon saanu nyt kolme haamua niillä :)
Mikäs muuten sun tilanne on?

Muokattu viimeksi:
Wildside, kyllä siihen plussatestiin tuli heti haalea pysty viiva kun kastu, tiedä sitten onko positiivinen vai ei.. oon saanu edellisessä raskaudessa siihen samanlaisen plussan ku sun testissä on. :) ja noi mun haamut on tulkittu alle 5min niinku ohjeessa on. :)

Viime kierrossa se selkee haamu/plussa, mutta menkat kuiten tuli ajallaan, joten jotain ainaki yrittäny tapahtua. Nyt mennään kp 22/29 ja tämä kierto otettu rennosti. Ja koitan ottaa rennosti vielä viikon ja pessimistinä ootella menkkoja :D

Takaisin