Raskaaksi 2015

Mimmulih mulla ainaki seesteinen olo tarkotti hyvää. Kaikissa neljässä kesken menneessä oli fiilis ettei tästä tuu mitään ja olin koko ajan stressaantunu. Ja oikeassahan ne fiilikset oli.
Tässä raskaudessa tosiaan koko ajan ollu seesteinen olo ja luottavainen. Ja fiilis on pysyny tähän mennessä oikeessa, ultrista päätellen. :)
Uskon, että äidin oma kroppa osaa kertoo jos kaikki ei ole hyvin. Jonkinlainen äidinvaisto varmasti. Toi vaisto toimii mun kohdalla ainakin. Kuten myös se, että mulla todella vahva poika fiilis ja ultrassa povattiin poikaa :)

IslaEstel mulla kans ollu samanlainen fiilis... Meijän koulussa sote-yksikössä kun vielä niitä masuja näkee ympäri vuoden jotenkin erityisen paljon! Aina tulee semmonen kaiho olo itelle, vaikkei lasta olla vielä aijemmin ees yritetty. Mulla aina ollu vahva hoivavietti ja lasten kanssa semmonen olo, että tää on se mun juttu, mut on tarkotettu äidiks :)

Samaten Minni, mun pahin pelko on kans, että jos tulis lapsettomuusongelmia. Onneksi kuitenkin ultrakin vahvisti sen, että kaiken Pitäis olla vauvaa ajatellen otollisesti näin niinku kummankin elintapojen sekä mun fyysisten ominaisuuksien kautta. Mut eihän se sitä sano, voihan miehessä olla vikaa tai sit vikaa ei löydy mistään :/

Kääk sain haamun iltapissasta pc:n testiin. Ei siihenkään näytä väriä piirtyvän mutta tuli testiajan sisällä. Käyn ihan ylikierroksilla nyt, tulin just töistä niin en saa unta pariin tuntiin. :)

Islaestel, et ole ainut joka on samoissa ajatuksissa :/

Joo oon pitäny pc:n testejä ihan kunnollisina? Onko huonoja kokemuksia? :) on mulla vielä clearbluen plussa testi :)

Pikaiset napailut häähössötyksen keskeltä... Vieläkään ei menkkoja tai tuhruja näy ei kuulu. Testi edelleen aamulla negatiivinen. Semmosta kaikkea...

kaakao kp 27/26 (23-28), dpo 14

Ei siis Ninni oo kokemuksia, mutta kun eka haamuja ja sit ei mitään ja ja.. niin nyt sitä clearbluen testiä tekemään :) saat sen plussan.
Mäkin teen taas huomenna..

Joo eri merkeillä tullu eri vastauksia. :/ ehkä niillä kaikilla on eri herkkyys. Jos aamulla näkyy vielä tuossa pc:n testissä haamu niinku nyt illalla, niin pakko on hakea se cb:n digi :D

Ohho, ntt kun oon ollu tuolla toisessa ryhmässä höpisemässä niin harvemmin oon täällä käyny lukemassa joten sain sitte lukee vähän alle 200viestiä :) no, mut olipa jotain tekemistä kun unirytmi kääntyny ihan vinksin vonksin ja oon hereillä 4.00 asti ja nukun 12-14.00 :O

Pahoittelut negoista ja tädeistä!
Tervetuloa kaikille uusille!
+++++++++++++++
Onnittelut jo plussanneille!

Ninni, kyllä toi mun mielestä jo viiva on eikä haamu, mut jos kerran antanu vääriä tuloksia niin tee joku kunnon testi ja päästä meidät tästä jännityksestä :D

Täällä ei oikeestaan muuta kun vähän surkee fiilis ollu koko tän kierron, koska ovis menny vähän ohi ja ei muhun kai mikään voi edes kiinnittyäkkään ennen sitä laparoskopia aikaa! Helpottais kun tietäs ees millon se on!?
Tänään ollu kyllä hyvä päivä tai eilen kello tällä hetkellä 3.00 :D

Kyllä huomasin taas ilman kalenteria millon ovis on lähellä ja niin huomas varmaan mieskin. Kiertelin ja kaartelin sen ympärillä niinku kissat jaloissa.. Apua! Avasin just womanlogin ja sehän ennusti oviksen eiliselle kp 17 ja nyt kp18 mä kun olin ihan varma et se oli kp 14 tai kp 15 ja oon merkannu et meillähän oli kp15 rakkautta makkarissa...
Olikohan mulla sitten enne ovista joku oma sekoilu hetki vai oliks ovis aikasemmin? :O siis mikään vaihtoehtohan ei oo et voisin syttyy mun miehestä muuten kun ovikse aikaan.. :D hehe!

Apua! Vitja! Nyt haluun herättää ton miehen hommiin.. En voi kun sillä herätys ennen seiskaa.
Ei mulla oo voinu tänää/eilen olla ovista ku limat oli alkuviikosta ja halut.
Mut sit taas on tänääki ollu kosteeta.. Ääh en tiiä enää.. Noh ihan sama meni jo ja tarviin sen laparoskopian ennen ku edes tärppää ni antaa olla :D
Anteeks, piti hetki käydä keskustelus itseni kanssa. :D

-Mymmelisti
Nyt 3.7 kp18 dpo 1 tai dpo 3? Yk 35

Ninnille peukut aamulle!! :)

Minni, on tuon meidän nuorimmaisen nimi :) Koko nimeltään Lilian Isla Estel :) Ja kiitos kehuista.

Jännäillään teidän muiden puolesta kun itsellä ainakaan oo mitään jännättävää tässä kierrossa :'D

Näihin ei tullu minuutissa mitään niinku paketissa sanotaan, mutta alle viidessä minuutissa tuli ja kuivana ne on tommoset. Ei voi vissiin tulkita mitenkään. Sofissa ei näkyny mitään. Enkä ota tolkkua tuosta cb:n plussa testistäkään. Pakko hakea digi ja tehä se huomis aamuna. :) tuleeko pc:n testiin noin selvät viivan paikat?

Liitteet

• 1435893658360.jpg
    1435893658360.jpg
    26.2 KB · Katsottu: 193
Islaestel : toivottavasti sinulle se plussa tulis vaikket välttämättä ihanat mekot päällä talvella vauva masusi kans kulkiskaan :)

Wildside: mulla oli kans viimeks olleessa plussa kierrossa ihanan rauhallinen olo. Poika oli myös tyyni ku mäki. :D nyt ei oo mitään sellasta. :/

Takaisin