Raskaaksi 2015

Täällä alkoi tänään tuhruvuoto ja alaselkäkivut, taitaa täti vierailla parin päivän sisällä. Vähän on kroppa sekaisin pillereiden jäljiltä, mutta se olikin odotettavissa, niin oli viimeksikin.
Ehkä mun tilaamat ovistestit kerkeää tulla seuraavaan kiertoon Kiinasta :)

Äh, puhdas nega taas.. Sanotaan aina että eihän sen vielä pitäis näkyäkään, mutta tuntuu että kaikki saa vähintään haamuja tässä vaiheessa jos on tärpänny? (Dpo 12)
Niin jotenki varma taas että olis, mutta testit sanoo no no..

Millier tsemppiä, nyt sulla on se paskin päivä, huomenna helpottaa! Koita ajatella sit viikko jotain muuta, niin saat levättyä!

Beisla onko mikä fiilis nyt? Jospa se ovis oliskin osunut?

Mira13, elä vielä lannistu.. Mie sain viime raskaudessa haamuviivan vasta dpo14 ja kunnon plussan dpo16. :)

Aamulla heräsin aivan järkyttävään menkkakipuun ja kramppeihin ja siitä tunnin päästä alkoi vuoto, ei kovin runsaana kuitenkaan. Liekö ollut kemiallinen kun tein sen haamutestin torstaina.. No tämähän on nyt eka virallinen kierto pillereiden jälkeen ja tiedänpä ainakin, että ovuloin. Ens kiertoon sit kaikki poppaskonstit käyttöön :)

Voi harmi Millier! :( On kyllä pyllystä kun aavistelee jo tuntevansa raskausoireita ja sitten ne menkat tuleekin... Miten tuo kroppa osaakin huijata sillä tavalla :/ Koitat vaan pysyä positiivisena ja miettiä, että jospa nää on nyt ne vikat menkat :) Ja tosiaan kuitenkin vasta ekat luomut :)

Pahoittelut negasta Mira13, kantsii varmaan testata vielä parin päivän päästä uudelleen, jos tuntemuksia kuitenkin on! :)

Kiitos mannikka <3 ja sallahaa,testaan joka päivä, ku en kestä epätietoisuutta :) tilasin halpoja testejä kotiin ja toi yks digi on nyt varalta!

Pitää täältä kysyy ku tuntuu olevan paljon tietäjiä :) Onko siitä mitää haittaa jos raskautuu synnytyksen jälkeen sillee et ei oo vielä yhetkää kuukautiset tullu? Mie vaan mietin et missä kunnossa se kohdun limakalvo on jos ei oo välillä vuotanu pois. Tyhmiä kyselen ku toivon nopeesti toista lasta tuon tammikuisen kaveriks :grin

Millier onpas harmillista, tsemppiä sulle :) uuteen kiertoon vaan ja ne poppakonstit käyttöön ;)

Miralle pahoittelut negasta, mutta niinku joku jo sanoikin niin älä vielä lannistu :)

Mä en tiedä muuta kun et suositukset, eli pitäis olla kiero alkanut kunnolla, ja keho levännyt. Mut mitkähän ne riskit on sitä en tiedä :o

Ninni22 en mä kai kokonaan, huolestuttaa vaan.. ei jaksais taas lääkärissä juoksua, mullakin alkaa tutkimukset jos ei viim. seuraavasta tärppää :( inssipäiväkin aina niin raskas!

Paljon onnea kaikille plussanneille!
Ja pahoittelut negoista ja tädin saapumisista.

On: Ei nyt mitään ihmeempiä kuulu, pakko vaan tulla jakamaan tänne kun ei näistä muuallakaan viitsi puhua. Tänään on n viikko viime puilusta ja hetki sitten ku nousin sohvalta tuli niin hirveä repäisykipu oikeelle alavatsaan et piti ihan kaksin kerroin mennä. Ja tismalleen samalla tavalla kävi n viikko oviksesta, silloin ku esikoinen tarras kiinni. :D Mutta en mä tosissani usko että olis tärppi käynyt. Laskujen mukaan oviksen olis pitäny olla viime ti eli nyt olis vasta dpo 4, mutta en edes saanu ovista tikutettua. Uskoisin et se oli jo edellisellä viikolla, eli nyt olis ehkä dpo 7-8.. ja siis pupuilut olis osunut dpo 1-2....
No, eihän tuo ihan mahdottomuus olis (nyt ku näin tarkemmin noita päivämääriä katsoo) mut siis silti epäilen. En usko...

Tyttötiikeri, yhdyn edellisiin. Niinhän se on, silloin tärppää kun vähiten osaa odottaa ;)

Mira, pahoittelut negasta :( Mä en tiedä miten noi dpo:t ja testien plussat suhteessa toisiinsa menee.. Mut mulla oli luultavasti dpo 13-17 kun sain tuon haamujen haamun.. Ja eikös jotkut eritä sitä hormonia vähän hitaammin kuin toiset? Toivottavasti sulle vielä se plussa tulee!

Äh, kylläpä se alkoi nyt masentaa. Eihän tää ollut vasta kuin yk1..ja vaikka menkat alkoi, silti sain haamujen haamun. Että kai mun kroppa silti yritti.. :rolleyes: Vuoto on kyllä yllättävän niukkaa, mutta noin pahoja menkkakipuja mullei oo varmaan koskaan ollut. Kahden särkylääkkeen jälkeen olo alkoi olla siedettävä.. :confused: Anteeksi taas tästä oma napailusta..:oops:

Mulla menee mamma vitskuja, foolihappo lisänä, gelee ja alan nyt juomaan greppimehua. Onko muita kotikonsteja?

Takaisin