Raskaaksi 2015

Iiiiiiiik!!! En malttanutkaan :) <3
42fd191e0f51642d1fdc2d1c45111e37

Kyllä tosiaan tuon mun testikuvan näkee kännykällä paremmin kuin koneelta katsottuna. Livenä tosin sitäkin selvempi :rolleyes:

Oma napailen nyt.. Menkkatuntemukset hävinneet. Satunnaisia nippailuja ja vihlaisuja tuntuu. Illalla nukkumaan mentyäni oli jotenkin tosi vaikea löytää hyvää asentoa kun tuntui, että mahaa pitää varoa. Aamulla kahvista iski tosi kova närästys, ihan meinasi oksennus tulla :yuck: Menkkoja ei tosiaan näy eikä kuulu, valkkaria tulee välillä pikkusen.. Tekisi niin mieli jo uskoa, että raskaana ollaan. Mut parempi pitää vielä jalat maassa, ettei sitten tipu korkealta ja kovaa...:oops:

MUOKS* Ai niin joo.. Samat inhottavat issias kivut tulleet takaisin mitkä oli riesana myös viime raskaudessa :eek:

Muokattu viimeksi:
Ihanaa, onnea joanmarie! :)

Millier, kuulostaa kyllä lupaavalle! :) Toki kannattaa koittaa pitää vielä pää kylmänä, mutta sepä on helpommin sanottu kun tehty! :laughing002 Millon meinasit testailla? Anteeksi jos sen oot jo jossain kertonu, tuli työpäivän aikana niin hillittömästi viestejä, että en oo ihan pysyny perässä vaikka kuinka koitin kaikki lukee :grin

Minni mulla kans vielä ainaki keskiviikkoon asti piinattavaa, eikä sekään kerro vielä totuutta välttämättä vaikka negaa näyttäisikin. Sillon vasta dpo 10. Jessus ku turhauttaa ja jännittää. :nailbiting:

Semmonen tunne on, etten saa plussaa nyt.. Ei tunnu yhtään siltä että olisin raskaana.. Ja siis näin haluankin ajatella, ei tuu sitte se nega niin pettymyksenä. :meh:

Ninni, mulla oli tuo ihan sama tunne vielä toissapäivänä ja eilen. Ehkäpä se tärppää just silloin kuin sitä vähiten osaa odottaa :wink

Täällähän on tullut paljon plussia! Onnea kaikille plussanneille :)

Tämä vietiin yllätyslomalle, josta tultiinkin eilen kihlattuina takaisin :grin Nyt sitten vauvasuunnitelmien lisäksi hääsuunnitelmia :) Matkalla tosin tuli taas ajatuksia, kuinka on helppo matkustaa vaan kahdestaan yms, mutta myös puhuttiin koko matkan ajan mitä kaikkea lasten kanssa sitten reissatessa tehdään :D

puhvis kp7/33-43

Onnea joanmarie!

Tänään alkanut tuhru enteilee varmaan menkkoja. Jään niitä odotteleemaan. Ajattelinkin että ei ekasta kierrosta tärpäisi. Jos vaikka toisesta kierrosta. Jäi lyhyemmäksi tämä kierto kun ennen.

Takaisin