Raskaaksi 2015

Sinkkiä voisinkin ostaa, mutta punaviiniä ei pysty juomaan :)
Vehnistä on noissa gelee pillereissä.

Mulla on noissa monivitamiineissa sinkkiä 15mg eikö se riitä?

Mun pitäis sitä geleetä hakea :)

Millier mikähän on jos niukkaa? Ootko tehny nyt testiä? Koska jos haamu tullut kuitenkin :) ja jos olis kemiallinen niin pitäs olla toosi runsas vuoto! Mä ainakin kärsin sillon. 2-3 päivää meni vaan maatessa, särkylääkkeitä syöden!

Norappi mä en tykkää punkusta mut oikee kylmänä ja nopeesti ennen ku lämpes sai lasin meneen just ja just :D

Pahoittelut millier kp1:stä. Kunnon tohinalla tähän kiertoon, niin saat sen plussan :wink

Omanapa: vajaa tunti vielä töissä ja oon ihan täpinöissäni. Koko yön ja päivän ollu melkeen sietämätön kipu rinnoissa. Kuumeinen ja tosi outo olo koko ajan. Menkkaoloja ollu ja vatta nipistelee. Teen testin illalla..

Yk 3 jossa en tikuttanut ovista ollenkaan ja otin rennosti asiaa ajattelematta kp27/30-32 haamu voimistui selväksi tänä aamuna! Olikin tuo sofi liusjatesti ja ei niin herkkä testi digi haaveessa mutta maksaa :( sais varmuuden asiaan. Söin tässä kierossa mamma vitamiineja jossa on hyvin foolihappoa ja otin rennosti. Ja se että närästi sekä rintakipu kestänyt jo viikon joka on minulla epätavallista yleensä 2-4päivää ja päättyy menkkoihin..

No ei se digi maksa ku 15€ on se sen arvoista, käy se hakemassa;)

Mulla taas kävi niin että ku tammikuussa alettiin yrittämään, otin tammi ja helmikuussa rennosti enkä käyttäny ovistikkuja, ei tärpänny. Kun maaliskuussa tikutin ja stressasin enemmän niin tärppäs. :D

Mira, sitä minäkin vähän ihmettelin kun on näin niukkaa. Kirkasta ja rusehtavaa, melkein vois sanoa, että tuhrua. Kivut helpottaneet aamusta, vieläkin kyllä vihloo ja särkee. En oo tehny testiä nyt..enkä tiiä kannattaakokaan..

Mistä te muuten tilailette noita testejä? :)

Millier, mä olen tilannut raskauskeijulta, halpatestiltä ja kotitestiltä. :)

Muuten, voiko kiinnittymisvuoto olla myös valkkaria,vai onko se aina veristä vuotoa? :)

Ninni, muakin jännittää ihan kamalasti. Pettymys on todella suuri jos testi näyttää negaa. Nyt yritän neljä tuntia pidätellä ja juoda mahdollisimman vähän. Kahdeksan maissa sitte testiä tekemään. Toivon, etten oo vaan tulossa kipeeksi ja siksi paikat kolottaa. Kun kovin kuumeinen olo on. Viimeksi (ja ensimmäistä kertaa ikinä) rinnat olleet kipeät kun esikoista odotin. Yritän koko ajan ajatella jotain muuta, etten nyt vaan kuvittele sitä kipua :oops:

Millier, jos odottelet pari päivää, että millaiseksi vuoto muuttuu jos muuttuu ollenkaan ja teet sitten uuden testin?

Ninni, mun käsittääkseni jos kiinnittymisvuotoa tulee niin se on veristä. Kun kiinnittymisvaiheessa katkeaa pieniä verisuonia. Korjatkaa toki jos olen väärässä :grin

IceQueen kyselit siitä, onko haittaa jos tulee raskaaksi heti edellisen raskauden perään. Minulla on kaks kaveria, joilla ei ehtiny tulla menkkoja ollenkaan synnytyksen ja uuden raskauden välissä. Eivät ainakaan kertoneet mitään sen erikoisempaa oloista... Mutta oon lukenut, että jos on kovin pienellä ikäerolla lapset (alle 2v muistaakseni) niin se lyhentää kummankin vanhemman elinaikaa o_O Tiiä sit miten totta se on. Mutta varmasti kroppa joutuu koville, kun ei ole ehtinyt kunnolla edellisestä raskaudesta palautua. Mutta varmaan ihan omien tuntemusten mukaan kannattaa mennä, jos vointi on hyvä ja tuntee ittensä terveeksi, niin mikäs siinä sit estää :)

Millier, voisiko olla valemenkat? Jos ei ole kunnon veristä vuotoa kipuineen niin ei niitä voi vielä menkoiksi laskea! Uutta testiä vaan kehiin! ;)

Pahoittelut negoista ja menkoista :(

Plussapuhureita piinaileville!

Täällä otti ekan terolutkuurin jälkeiset menkat koville sekä fyysisesti että henkisesti. Oli kovat odotukset että edes loppukierron tuhru saataisiin kuriin ja ehkä jopa plussa, mutta paskan marjat. Alkaa iskeytyä tajuntaan, että tässä ollaan yli vuosi nyt tjottailtu/yritetty ilman yhtäkään plussaa... Siirry nyt taustalle tästä ketjusta ja kohta kokonaan ainakin parin viikon foorumitauolle. Parempi koittaa vaan nauttia kesästä :)

Ihanaa pian alkavaa heinäkuuta kaikille ja toivottavasti plussaatte tämän ketjun tyhjäksi!

Larissa kp 4/27-29, yk 13

Millier laitoin vaan googleen tilaa raskaustesti. Siellä on kaiken näkösiä ja hintasia. Oon ite käyttäny vaan halpoja vielä. Eri asia sit jos tulee haamuja. 9 testii makso 6.9e jos oikein muistan :)

Testaa ihmeessä kuulostaa niin hassulta sun oireet. Vaikka just huomenna tai alkuviikosta!

Larissa paljon tsemppiä sulle, susta on ollu meillekin paljon apua! Kaikkea hyvää yritykseen, kyllä se vielä nappaa!! <3 :)

Takaisin