Raskaaksi 2015

Lauruska, tsemppiä ensitreffeille ;)

IslaEstel, toivottavasti osaat ottaa rennosti ennen "yrittämällä yrittämistä" :) onneksi kesä, itellä ainakin paljon rennompi ja positiivisempi mieli ku muuten oli tän yrittämisen suhteen.

Minni2, tärppionnet :D

Hetki vielä ja sitten kotiin, tsiisus mun on nyt iltaa kohti tullu tissit ihan pirun kipeiks, eli kyllä kohta on punasta tikussa tai housuissa ;)

Ninukki kp47/30-32 yk6

Tervetuloa IslaEstel! Ja pikaista plussausta toivon sinne vaikka vasta tjottailettekin :wink Etkä sä mitään tänne jää yksin kökkimään vaan sulla on mut :grin

Minni, eipä ainakaan jää siellä epäselväksi onko ovis vai ei :grin Nyt sitte pari viikkoa piinailua ja sitten päräytät plussan tikkuun :wink

Ninukki, onko sulla oviksen ajankohdasta tietoa? Oisko testin paikka :wink

Ninni, eiköhän se ovis ole nyt siellä :) Ja kuten tuolla jo aiemmin omakohtaisia kokemuksia sulle kerroin, niin on mahdollista että keho yrittää saada ovulaatiota aikaan ja lh-tasot nousee (ja sen takia cb:n digi hymyilee), mutta ovista ei välttämättä tapahdu. Se, että saa o-plussan tikkuun ei tarkoita sitä, että ovis tapahtuu vaan sitä, että lh-hormonin taso nousee :wink Joskus se ei vaan nouse tarpeeksi ja keho yrittää saada oviksen aikaan myöhemmin ja ehkä onnistuukin siinä. Itse tunnistan oviksen olleen, kun tissit kipeytyy, limat loppuu, halut vähenee ja aamulämmöt lähtee nousuun. O-testeihin en enää rahojani jaksa laittaa, kun on suht säännöllinen kierto :)

Lauruskaah, tuu sitten kertomaan ultra-kuulumiset ja laita kuvaakin! :Heartpink

Ihana kuulla, että sullakin Pepe menee hyvin! Pus pus! :Heartred Voin niiiiin kuvitella sut siellä mahasi kanssa hoitamassa pikkuisia siskoja :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Larissa, ei mitään käryä oviksesta enää, kuvittelin sen olleen kp20 mut todennäköisesti ollutkin paljon myöhemmin tai ei ollenkaan.. Eilen tosiaan se haamu, huomenna testikaupoille :)

Jeeeee minea!!! Onnea hirmuisesti! <3 Tarrasukat ja kaikki pikaliimat matkaan! :)

Juu taitaa olla parempi tosiaan olla vaan ja katsoa päivä kerrallaan :) Ja Larissa, pyh pah ;) Saatat ollakkin mun seurana mut teit onki sit kaks :D Kauanko teillä muuten yritystä nyt takana?

IslaEstel, täällä on nyt yk 12 lopuillaan. Tjottailemalla ollaan menty, mutta joka kierto on kyllä ollut mahikset plussaan :wink Ongelmana on ollut mun loppukierron tiputtelu, johon nyt VIHDOIN sain terolutin avuksi tähän kiertoon. No eipä auttaneet tiputteluun juuri ollenkaan, joten ensi kiertoon pyydän jotain vahvempaa keltarauhashormonia :grin Kierrot on onneksi suht säännölliset ja ovis tapahtuu todistetusti :)

Larissa kp 27/27-31, dpo 10, yk 12

Larissa, se lh huippu on varmasti ollut eilen, koska oireet alkoi eilen, eilen vaan ei ollut testiä millä testata. :)

niin ja luulen että se tapahtui tänään, koska ollut nivuset toosi kipeät ja valkovuotoa paljon. Toivottavasti onnistuis nyt. :happy:

Muokattu viimeksi:
Takaisin