Raskaaksi 2015

Onnea plussanneille ! Nyt vaan kunnon plussa-aalto :D

Mira, eli sulla ois nyt ehkä dpo 7? Aikaisintaan dpo 10 kannattaa testata, sitä ennen ei varmaan voi näkyä mitään. Jännää! :)

Nyytti kyllä varmaan tiedustellaan. :) ja onnea plussasta!!! <3

Kiitos kaikille <3

Onnea susanne ja minea myös plussista!

Meidän rakas <3 rv 11+2, vastasi viikkojaan ja niskaturvotus oli erittäin hyvä :) eli ei aihetta huoleen !

Liitteet

• 1434962258234.jpg
    1434962258234.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 193
Minäkin ensikertalaisena foorumilla haluaisin mukaan jännäilemaan!

Mulla on sellainen tilanne, että olin hormonikierukan poistossa 25.5. Kolme päivää myöhemmin kolmen päivän vuoto. Oliko menkat vai tyhjennysuoto? Menkoiksi vähän aikaiset, mutta kierukan aikana kierto nyt muutenkin ollut mitä sattuu. No ainakin siitä parin viikon päästä olin bongaavani erittäin selvät ovulaation merkit. Oviksesta lähtien vain oikeassa tississä kipuja ja muhkuroita ja jatkuu edelleen. :wideyed: Sitten dpo 10 menkkakivut, jotka eivät kestä kuin ehkä puoli tuntia. Ei vuotoa! dpo12 aamulla nega testi. Voiko olla että kiinnityskivut tulevat vasta dpo 10, vai alkaako keho vain heräillä hormoonihorroksesta? Eikös ole aika harvinaista, että heti ekasta yrityksestä nappais?

Taustoja vielä sen verran, että olen 30 vuotias, mies 32 v.ja esikoistyttö on vuosimallia 2011. Pikkukakkosesta olen haaveillut jo pitkään, mutta nyt viimein rohkaistuttiin poistamaan kierukka ja oikeasti ryhdyttiin tuumasta toimeen. :rolleyes:

Onnea lauruskaah! Siellä se pieni polskii! :) <3

Tervetuloa mukaan mimulus! Vaikea on kommentoida tohon, että mitä siellä on meneillään muuta kuin että ei se auta kuin ootella joko plussaa tai menkkoja :wink Luulen, että se kierukan poiston jälkeinen vuoto oli tyhjennysvuoto.

Mimulus,mulla oli dpo9 ja 10 kovaa menkkajomotusta ja ihan tuntikausia ja särkylääkettä piti ottaa.dpo10 ja 11 tuli jotain pientä vuotoa,kerran molempina päivinä. Toisena vaan vaaleanpunaista vv ja toisena ihan hentoinen verijuova vv seassa. Luulen että mulla oli myöhään kiinnittyminen,mut mistä näistä tietää :)

Lauruskaah,ihania ultrakuulumisia,onnea!

Öö okei, tein taas tänään "varmuuden vuoks" testin.. Oisko tuo sellanen haamujen esiaste? :o nää on nyt näit kökköjä testejä, pitäs malttaa varmaan keskiviikkoon testata paremmilla :eek::rolleyes::p

Muoks nii joo ja tää pitäs olla viel testiajan sisällä :o

Liitteet

• 1434966124495.jpg
    1434966124495.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 186
Takaisin