Raskaaksi 2015

Kysyin kotitesti.fin asiakaspalvelusta, että voiko näyttää hymynaamaa vaikka ei olis ovista, niin niiden mielestä ei. Mannika puhui, että on silloin voinut olla hormonit koholla, mutta ovista ei tapahtunut ja se olisi sitten tapahtunutkin eilen. Harmittaa vaan ku ei tullut talleteltua. Toisaalta ei olis ihan mahdotontakaan, että tiistailta ei olis eläviä siittiöitä jäljellä :D Nyt on muuten masukin enemmän kipee..

Plussatuulia kaikille ja Minnikin nyt käyttämään ovis hyödyksi ;) Jotenki semmonen fiilis, että tulis plussia nyt kesä-heinäkuun vaihteessa! :happy: Itselle tuli nyt semmonen fiilis, että ei tärppää ku hormonit jotenki sekasin..

kp 18/(29?) dpo 5 tai 0

Mannika, voiko olla ihan oikeasti niin, että yhden kierron aikana yrittää kaks kertaa ovuloida? Siis että ekalla kerralla ei onnistu mutta sitten muutaman päivän päästä se ovis tapahtuu? :)

Tai sitten se testi vaan näytti väärin? Eihän ne testit mitenkään 100% varmoja ole. Kaksi munasolua voi kyllä irrota, mutta ne irtoaa yleensä 24 tunnin sisällä molemmat..

Se ei näytä kuvassa niin tummalle ku livenä. Ne on tasavahvat viivat nyt.

Liitteet

• 1434892738442.jpg
    1434892738442.jpg
    42.9 KB · Katsottu: 178
Minni2 pepelle kuuluu hyvää. Maha pyöristyy ja viikot vierii vauhdilla! Kovasti katsellaan uutta autoa jotta saadaan kuskattua vaunut yms. Käyn lueskelemassa ja tykkäilemässä jutuistanne mutta kommentointi on jäänyt. Kovasti treenaan myös pienen pienten siskojen hoitoa, joten kun oma syntyy niin on jo varmat otteet!Tänään jo rv18+4 <3 rakenneultra meillä on 6.7 :)

Noh, ei muutakun alottamaan laskut alusta. Huomenna siis dpo 1 ehkä. Jessus mitä sekoilua. Luulin että niihin digeihin voi luottaa. :o vähä pelottaa että onko myöhäistä jo. :s

Täällä päätettiin nyt sitten, että tulee jos on tullakseen menetelmä otetaan käyttöön :) Toivon mukaan en rupee stressaamaan sitä ja toivomaan liikoja :D Ens huhtikuussa on se kuukausi kun alotetaan varsinainen yritys jos ei siihen mennessä tärppää :)

Tänään 12/28. Kirjottelen vielä toisen viestin tähän perään kun käyn teidän jutut läpi :D

Ninni, joo nyt ne peitot vaan hulmuamaan! Ei se välttämättä liian myöhästä oo ;)

Lissu, peukut pystyyn et talletukset ollu hyödyllisiä! :)

Pikkuminskille pahoittelut negasta :/Kuin myös muille tädin kohdanneille!

Huiiii!! Ninnukilla jännät paikat :D Tsemppiä! <3

Pepe aivan ihanaa! Tsemppiä sinne loppu raskauteen sekä siihen viimeiseen rutistukseen ;) <3

Larissa, voi ei :/ Ois kyllä jo sun vuoro saada se mini itselles :/ Ääh. Varmasti seuraava kierto on se teidän kierto! <3

Minni jeee! Nyt sitte jännäillään miten käy <3

Plussa puhuri käyntiin nyt! Seuraava kierto on se the kierto josta kaikki plussaa ja mä jään tänne yksin kökkimään ;) <3

Mannika mulla on huono kielipää :( jotain tuossa puhuttiin että ovuloi kahdesti kuussa, mutta muuta en ymmärtänytkään. Mulla sit varmaan kävi niin että maanantaina yritti ovuloida mutta nyt se sitten oikeasti tapahtui. :) islaestel, huhtikuu on hyvä kuukausi, saa sitten alkuvuoden vauvan <3

Lyhyesti, tuossa kanadalaiset tutkinu kkkiertoa. Todettu et kaikilla tutkituilla ollu ainakin kaks follikkelien kasvuaaltoa, osasta tulee ovulaatio, osasta ei. Tutkimuksessa 50 naista ovuloi kerran, 6 kahdesti ja 7 ei kertaakaan sen kierron aikana.

Eli vois kai tulla parikin lh-huippua kierrossa, ja 0-2 ovulaatiota..

Kiva kuulla että menee kivasti pepe ja lauruska ;) tsemppiä lauruska ultraan! Tuuhan kertoon sitten kuulumiset!

Ninni ei ole vielä myöhäistä jos tänään tuli plussa! Tänään ja huomenna tallettelemaan niin mahiksetkin on melko hyvät!

Islaestel kuulostaa hyvältä päätökseltä! Stressittömyys onkin tässähommassa melko tärkeää, kumpa itsekkin pystyis :D

On. Kp 24 dpo -1 ja ihan karseet oviskivut! Melkein harkitsen särkylääkkeen ottoa! En oo ikinä tuntenu näin selvästi ovista! :) mies ainakin on tänään tekemässä kaadon kuulemma kun kerroin mahdollisuuksista nyt :D :D

Minni sama homma, en ole ennen ehkä kuunnellut kroppaa samalla tavalla, mutta en ole ennen huomannut tämmösiä selviä kipuja tai ovislimoja :) hyvä minni ja minnin mies! :D niin ja siis luulen että lh huippu on ollut eilen oireiden perusteella,mutta tänään pääsin vasta testejä hakemaan kaupasta. :) kiitos valaistusta mannikka!

Ninni22, mä kanssa saanut paremmat plussat liuskoilla aina kun sillä digillä oviksen kanssa. Mä teen sen takia liuskoja ennemmän. Mulla tärppäsi viimeksi keskenmennyt sillä tavalla että kun sain tikkuun plussan niin samana päivänä kaksi kertaa harrateltiin. Eikä mitenkään muuten harrasteltu. Toivoa on silti. Pääsittekö petihommiin ollenkaan nyt?

ON, mulla on alkanut tissit tulee kipeeksi ja maha kipuilee välillä. En tiiä mistä johtuu. Jännittää kamalasti odotella milloin voi testin tehä. Vähän herää toivo, mutta toisaalta en turhia odota tältä kierrolta.

Kp19/28-29 dpo5

Takaisin