Raskaaksi 2015

Toivotaan että kaikkilla olisi plussa uutisia. Aloin tässä laskeen jos alkaa menkat tästä kierrosta niin uudesta kun on ovis ollaan mökillä. Siellä on vielä miehen isä, sen uus vaimo, käly ja sen poikkis. Ei siellä ainakaan voida sitä hyödyntää. Tai sitten pitää vaan kotain keksiä. Vähän jo ehkä enemmän toivoa, mutta ehkä viikon päästä tietää jo tarkemmin. Jänniä aikoja.

Plussatuulia kaikille!

Kp18/28-29 dpo4

Onpas monta testailijaa ensviikolle! Kaikki peukut ja varpaatkin pystyyn, että saatte plussia! ❤️

Ninukki, kyllä tuossa haamu erottuu!

On. Mulla loppui kaikki superkierron supertuntemukset kuin seinään päivä ovisplussan jälkeen, eli oletan että siinä se ovis meni. Nyt sitten vaan odotellaan... Voi kun en olisi maailman kärsimättömin odottaja!

kaakao kp 15/24-28, dpo 2

Apua naiset! :eek: Ällövaroitus!! nyt se valkoinen paksu vuoto on muuttunut ihan ovulaatioliman näköiseksi, ihan sitkeää ja venyvää kananmunan valkuaisen tapaista limaa! Ja sitä on paljon! Voiko ovis olla sittenkin nyt, koska se oviksen metsästys oli niin hemmetin vaikeaa, mutta sain sen hymynaaman kuitenkin maanantaina :nailbiting: Ja sillon maanantaina ei ollut mitään limoja! Apua, hemmetti mies on krapulassa ja sanoi ettei jaksais petipuuhia just tänään :wideyed:

Ja lisään vielä, että yhden yhtä ovistestiä mulla ei ole enää jäljellä.

Ninni, toi vois kuulostaa ovikselta. Ootteko nyt ollenkaan talletellut lähipäivinä? Voikohan testi valehdella noin? Tai miks ei.. nyt et voi sit testatakkaan.

No niin kuulostaa :O Ja ei olla talleteltu :shifty: mut toisaalta joo luulis ettei cb:n digitesti huijaa noin! Ja tyhmää ku en voi edes nyt testata. :facepalm: mahakivuista en voi sitä edes päätellä, koska sitä on ollut jo melkeen neljä viikkoa putkeen..

Jatkokysymys: Onko jo liian myöhäistä yrittää jos ovislimaa on paljon? Onko se ohi jo?

Oliko sulla maanantaina tai tiistaina niitä limoja? Voiko ne liittyä johonkin muuhun nyt? Ei kai peli oo ihan menetetty vielä. Viimeksi kun tulin raskaaksi niin harrasteltiin vaan sinä päivänä kun tuntu että oli ovis. Kaksi kertaa yhden päivän aikana silloin riitti hyvin. Sun pitää ukko pakottaa nyt toimimaan :)

Ei ollu ma/ti limoja o_O kroppa on varmaa nyt ihan sekasin. Joo kyl mä sen tosta tonne petiin varmaan pian saan xD

Sit tuli mieleen, että tää on eka kierto ku käytän vehnistä, mutta ei kai se tämmöstä aiheuta? :rolleyes:

Millier, Jos lopetin pilleriliuskan parin pillerin jälkeen kesken niin tyhjennysvuotoa ei luonnollisesti voi tulla niin aikaisin kuin normaalisti pilleritauon aikana. Tämä siis ihan siitä syystä, että kierto on ollut vasta oviksen odotteluvaiheessa jolloin limakalvoa kasvatellaan myös. Oletettavasti nuo muutama pilleri on voinut kuitenkin vaikuttaa siihen, ettei ovulaatiota tule tässä kierrossa ja siitä syystä kierto voi venyä pitkäksikin. Ei siis kannata ihan vielä hermostua jos testit näyttää negaa eikä menkkoja kuulu. Itse lopetin toista yrittäessä pillerit parin vuoden syömisen jälkeen. Ekat kaksi kiertoa oli näennäisesti normaalit ja sen jälkeen alkoi kierto heittämään häränpyllyä. Yritettiin lääkkeilläkin tasailla lopulta mutta eli ihan omaa elämäänsä kunnes 2v kohdalla sain toisen kerran koko aikana ovistestiin plussan aikaiseksi ja normaalin kiertoni mukaisella aikataululla ja tuosta kierrosta myös tärppäsi. Tuon jälkeen päätin, että en kajoa enää hormonaaliseen ehkäisyyn ennen kuin siinä vaiheessa kun tiedän etten enää lapsia tee. Ekasta pillereittensyöntijaksosta tuolta reilun 16v takaa tuli "haittavaikutuksena" esikoinen ;) (Ja ei, ei hän oikeasti mikään haittavaikutus ollut, mutta osasi kyllä yllättää vanhempansa.)

Hirmuisesti plussatuulia taas puhaltelen täältä! Toivottavasti juhannus on tehnyt tehtävänsä niiden kohdalla joilla ovisaika menossa!

Niin ja haamuilijoiden viivoille vahvistumisia!

Joo, se kävikin mulla mielessä, ettei sitä vuotoa välttämättä tuukaan ku lopetin ne pillerit ihan laatan alussa.. Kyllä tässä on yritetty henkisesti varautua siihen, että kierto venähtää ja ne menkat lopulta tuleekin.

Kyllä tuo minustakin Ninni vaikuttaa ihan ovislimalta. Aika jännä tilanne. Voisko olla kaks ovista? Toivottavasti saatte nyt kuitenkin hyödynnettyä tilanteen :wink

Ninni, mulla oli vähän sama tilanne tässä kierrossa. CB digi antoi hymynaaman ihan yllättäen jo kp 8 (to) jolloin mies oli matkoilla. Ovislimat alkoivat kuitenkin vasta la-su ja jatkuivat vielä ma-ti. Huomenna pitäisi tehdä raskaustesti, se olisi dpo 14. Hyödynnettiin la, su, ma eli jos ovis oli vasta noiden limojen perusteella niin olisi ajoitukset pitänyt mennä oikein. Mutta en kyllä usko plussaan. Ajattelinkin että jos mulla noi limat tulee oviksen jälkeen. Mutta katsotaan loppuun asti tämä kierto. Oon miettinyt että toisaalta antaako CB digi noita hymynaamoja vaan aika aikasin? Ennenkin mulla kestäneet ovistuntemukset monta päivää hymynaaman jälkeen.

Noni! Sain sillon joskus kp 16 ovisplussan ja sitten tänään! Jotenkin arvasin ettei se oo voinu viikolla aikastua! Tää on kyllä selvempi kun se eka. Onneks talleteltu on ainakin -3 ja -2 jos tänään tai ja huomenna vielä;)
ImageUploadedByVau Foorumi1434872227.967095.jpg

Kp 24/37-40

Muokattu viimeksi:
Ninni, nuo testithän huomaa vaan hormonitason nousun.. Jospa sillon aiemmin on noussu hormonit, mut jostain syystä ovulaatioo ei oo tapahtunu ja nyt sitten noussu hormonit uudestaan ja nyt onnistuu ovulaatio. Tai limojen mukaan itse menisin. Ymmärtääkseni paras aika hedelmöittymiseen on just ton runsaan kirkkaan venyvän liman aikaan..

Itse olen myös ymmärtänyt, että CB:n testi näyttää hymynaamaa monilla tosi aikaiseen. Mulla on käynyt muutamassa kierrossa (kuten mm. meneillään olevassa) myös niin, että ovisoireet (limat, halut yms.) on hyvissä ajoin ja loppuvat, mutta ovis ei vaan tule kuin vasta päivien-viikon päästä. Eri kroppa tavallaan yrittää tehdä ovista, luovuttaa pariksi päiväksi ja yrittää uudelleen. Eli nyt kellistät sen miehen Ninni! :grin

Plussatuulia kaikille! Toivottavasti tänne ropisee kunnolla hyviä uutisia :)

Mulla ei ole toiveet kovin korkealla, sillä tuhruttelu on vaan jatkunut teroluteista huolimatta :shifty: No, lääkärin soittoaika on tulossa joten ensi kiertoon ehkä sitten uusin asein plussaa tavoittelemaan (kunhan ne menkat alkaa). :)

Larissa kp 27/27-31, dpo 10, yk 12

Ei mulla ollutkaan enää kaapissa ku yks digi, enkä sitä tee ennen ku viivat on selkeet ;) taitaa huomenna vasta päästä semmoseen kauppaan mistä testejä saa/apteekkiin, eli tiistaille menee seuraava testaus, ellei menkat ala ennen :) Hoh, vielä tänään iltavuoro ja sit on tää juhannus painettu töitä, joskin edelleen puolikuntoisena, mutta tiedossa rekkalastillinen pyhälisiä niin vaikka pää kainalossa :D vai miten se meni...

Pikkuminski, pahoittelut negasta! :(

Larissa, sais se tuhru nyt pysyä poissa. :/

Hipsutin, hyvä että ootte saanu talleteltua vieraista huolimatta. :) Lavatanssit kuulostaa niin kivalta! Nuorempana tuli käytyä tanssimassa paljonkin mutta nyt on valitettavasti jääny aika vähiin..

Minni2, hyvä että on mahikset tärppiin joka tapauksessa. :)

Ninukki, vahvistumista haamulle! :) Täällä on kans yks juhannustyöläinen..

Puhvis, paremmalla onnella seuraavaan kiertoon!

Ninni, siellä saa sitten taas talletella! ;)

On. Iltavuorossa ollaan. Eilen sentään tuli saunottua ja grillailtua hyvässä seurassa. :) Tuntuu että ovis on ihan lähettyvillä, onneksi on tallettelut ollu kohillaan. :)

Lissu kp 18/33-35

Takaisin