Raskaaksi 2015

Joo siis voihan se olla että oikeasti mulla tulee pupu pöksyyn enkä uskalla tehdäkään. Kovat on puheet vaan. :woot: syy miks tein niin aikaisin testejä viimeks oli se, etten edes ajatellut että voisin olla raskaana. :)

Toisaalta en jaksa odottaa. Olen himotestaaja, mutta nyt voisin vähän hillitä. Mä oon monta kertaa pettynyt kun oon öiian aikasin testannut. Viimeksi meni varmaan 10 päivää yli ja mulla ei oo ikinä menkat myöhässä kunnes uskallauduin testaamaan.

Eikö olekkin kamalaa odottelua. Ja se pettymyksen tunne on kauhea. Ei sais testata liian aikasin, mutta maltamaton mäkin oon. Koitetaan olla testaamatta liian aikasin niin ei tuu ainakaan turhia pettymyksiä:shy: vaikka vaikeaa se mulle ainakin on.. Miks sulla on sellanen tunne, ettei plussaa tulis? :oops:

Jotenkin kai että ei liikaa pety sitten. Salaa toivon että olosi tärppi käynyt. En mä tiiä pessimisti ei pety :) ei uskalla riemuita varmaan siltikään vaikka plussaisi. Sekin jännittää jos käy samalla tavalla.

Viimeks kun raskauduin, olin ihan tohkeissani, onnellinen ym ym ym. Nyt en uskalla varmasti riemuita enää samalla tavalla. Mua jännittää kans jos kävis taas samalla tavalla.:oops:

Ei se pelko enään mihinkään katoa kun näin kävi. Silti toivon että kummatkin plussaisi nyt heti. Jännittää niin kamalasti että käy läpi nyt kaikki olo tilat. Miksi pitää odottaa näin pitkää? Olisi kiva tietää vaikka heti onnistuko vai ei :)

Norapille ja Ninnille kunnon plussapuhuri kuun vaihteeseen :) Muoks* älkääkä turhaan stressatko :) toivotaan molemmille nyt ensin plussaa! Sitten pidän teille peukkuja ja lähetän jatkuvalla syötöllä vauvaliimaa ja tarrasukkia, että varmasti pysyy pieni matkassa :Heartred

Psykoenkeli, kaikilla on ne omat mielipiteensä ja mielestäni kaikki saa ne täällä esittää ilman että tarvitsee pelätä jonkun vetävän herneen nenäänsä :) kaikkia ei voi miellyttää eikä se tarkoitus ookaan. Kaikilla on ne omat tavat toimia ja mikäli meillä petipuuhat jäisi vähälle niin tekisin kyllä kaikkeni että mies lämpenisi oviksen aikaan :grin mutta ei siitä sen enempää :)

Tekisi mieli testata jo huomenna, mutta jätän sen suosiolla maanantaihin. Koko päivän tosiaan ollu menkkaolot ja nyt illan aikana pikkuhiljaa lisääntyny voimakas paineen tunne alavatsassa. Vattaa turvottaa, sormet on niin turvonneet etten saanu normaalisti liian isoa sormusta millään pois. Vähän aikaa sitten huomasin, että vasen nilkka on turvonnu aika reilustikin. Sukasta jääny kunnon painauma :shifty:

Kaikille ihanille rauhallista juhannusta :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Niinpä!! Jos tietäis heti vaan että joko kävi tärppi vai ei, niin ei tarvis jännittää kahta viikkoa. Pettymys on sitten kauheampi. :wtf: mutta ei auta. Ei auta kun rukoilla:angelic: tai ei sekään auta.. odotellaan vaan!

Pitää vaan odotella. No toivotaan nyt kovasti sitä plussaa.

Tohon petipuuha juttuun. Mellä ei oo seksiä melkein kun vaan silloin oviksen aikaan. Muutenkin elämä niin kiireinen että ei vaan illalla enään jaksa. Silloin kun ovis on niin säästellään voimia. Meillä saattaa mennään 2kk ilmankin mitään seksiä. Kaikkeen tottuu. On kivempi että se on tajunnan räjäytyävää kun puulle maistuvaa. Ollaan nuoresta asti yhessä ja meillä ei oo muita kumppaneita ollutkaan. Se vaikuttaa mun mielestä paljon seksiin. Joskus vaan on kiva pitää taukoa :)

Katoin YouTubesta videoita kun ihmiset tekee raskaustestejä, ööh en tiedä miks :woot: mutta kuitenkin. Siellä oli kaks ClearBluen testiä se plussatesti ja digitesti jotka näytti selvän plussan ja "pregnant" vaikka se näyte otettiin suoraan hanavedestä.:wideyed: siis kraanasta suoraan.

Muokattu viimeksi:
Kiva katsella sellaisia. En tiennyt että sellainen on mahdollista. Sen takia mä teen muutamaa eri testiä. Ihan kiva tietää :) pitää jostain jotain testejä tilata. Mä en oikein tiiä mitä testejä tilaan/ostaisin.

Otan kanssa osaa petipuuhakeskuteluun.. Meillä on aika vähän seksiä, mielelläni useamminkin haluaisin, mutta esim kerta viikkoonkin riittäisi ihan hyvin, aina ei edes niin usein tarvitsisi olla... Mut se taitais olla liian harvoin kun vauvaa yrittää saada alulle, joten siks mä ainakin ajottaisin ne hommat niiden otollisten päivien kohdalle. Lisäks mun ainakin tekee selkeesti useammin mieli oviksen aikaan ku sit muulloin, joten sekin vaikuttaa siihen et silloin tulee usein enemmän harrastettua seksiä ku muulloin. Ja mä en koe ovistestejä turhiksi. Niiden avulla oon voinu seurata omaa kiertoani ja oppinut sen rytmin joten on ollut esim menkkojenkin alkaminen helpompi arvoida....

Mä oon nyt jotenkin onnistunut pitämään ajatukset muualla niin ei oo himottanu testailla. Toki välillä kun tuntuu jossain jotain niin käy mielessä, että pitäisköhän nyt.. Ja sit toisaalta tuntuu, etten halua tuottaa miehelle (ja itelle) pettymystä negalla testillä ja yritän oottaa mahdollisimman pitkään. Nyt on vielä alkanu tuntumaan etten oo raskaana tai kohta ne menkat kuitenkin alkaa. Mut edelleenkään ei oo merkkiäkään menkoista..

Ninnille ja norapille peukut pystyssä täällä :)

Hei mulla oli tullu pikkareihin valkovuotoa ja katsoin sormilla niin se oli semmosta aika paksua ja ihan valkoista, ei ollenkaan venyvää vuotoa. Eikö nimen omaan oviksen jälkeen pitänyt olla ns. "kuivakausi"? :confused: Ja oviksen aikoihin en huomannut mitään lisääntyvää valkovuotoa tms.

Ninni, en tiedä yhtään. Kun lopetin ne pillerit 26pv sitten eikä sen jälkeen oo tullu menkkoja/tyhjennysvuotoa..

aaa, okei.. lopetitko ne kesken, vai söitkö kaikki pillerit loppuun? oot varmasti sanonut, mutta kun kaikki ei jää mieleen :)

Ohhoh, käyköhän tässä nyt kuitenkin niin että uusin kuuden vuoden takaisen: superpitkän kierron päätteeksi, superflunssan jälkeen plussa tikussa.. Hui, ihan hailee haamu päivällä, mutta mieskin näki sen. Jännäks menee, lähteekö vahvistumaan :)

Ninukki kp46/30-32, yk6

Ällövaroitus! Joillekin ehkä too much information ;)

Ninni, mulla on oviksen jälkeen ehkä vaan päivän "kuivaa kautta" ja sen jälkeen välillä tulee v.vuotoa loristen :D Eli ei se oli mikään vakio kaikilla ;) oviksen aikaan mulla ei niinkään ole valkovuotoa vaan sellaista kirkasta limaa ja paljon. :D

Ninukki, kuvaa vaaditaan! Varovaiset onnittelut! ;)

Takaisin