Raskaaksi 2015

Huh! En olekaan työ- ym. kiireiden vuoksi ehtinyt kirjoitella muutamaan päivään, mutta olen yrittänyt lueskella muiden kuulumiset kuitenkin. Aina yhtä jännää myös muiden puolesta seurailla :)

Ytnom onpa ärsyttävää, että testi pettää tuossa tilanteessa! :sour:

Mahtavaa minea, kuva olis kiva :)
Jesss Beisla, täydellinen ajoitus! Nyt pidetään peukkuja :gen014

Pahoittelut pikkuminski!
Larissa myös; toivotaan, että olisi tällä kertaa kuitenkin jotain muuta tuo tuhru...

Ninni22 on tullut kyllä välillä ihmeteltyä itselläkin näitä, kun tosiaan esikoinen tärppäsi lopulta clomeilla yrityskierrosta 21 ja kuulin mm. pikkuserkkuni tarinan, kun oli ensin ehkäisy pettänyt ja sitten vielä abortti epäonnistunut, niin lapsi vaan syntyi. Ja toiset niin kovin haluaa ja toivoo, eikä vaan tärppää... Se on vaan se raskautuminen niin monesta asiasta kiinni, että siinä ei tarvitse kuin yhden pienen pienen yksityiskohdan mennä pieleen niin se kierto oli sitten siinä. Eikä kaikkeen voi itse vaikuttaa. Muistan elävästi sen tunteen, kun sain ekan plussan yk 16, ja vaikka se sitten meni kesken niin olin vaan niin superonnellinen siitä että ylipäätään pystyin tulemaan raskaaksi, ettei se keskenmeno oikeastaan kauaa harmittanut. Mutta minä olenkin tämmöinen superanalyyttinen persoona. En tarkoita, etteikö keskenmenoa saisi surra ja etteikö se olisi suuri tragedia, jokainen kokee sen tavallaan enkä halua vähätellä muiden kokemusta. Itse siis koin sen niin, että luonto karsii pois elinkelvottoman ja sentään tulin raskaaksi, voitto jo sekin :)

Omaa napaa vielä:
Se ovisplussa tuli sitten cb:n digillä eilen, eli jos ovis on sitten tänään tai huomenna, niin touhuilut sattui 4-5 päivää ennen ovista. Mahdollisuus on pieni mutta olemassa, joten saa nyt kyllä jännätä tosissaan seuraavat pari viikkoa, ja jos sattuisi niin hurjasti että tästä kierrosta tärppäisi, niin sitten se vasta jännittäisikin että montako kyytiläistä tarttui mukaan :confused: Tein myös päätöksen, että seuraavaan kiertoon syön puolitetulla annoksella niitä letroja, vaikkei ultarkontrolleja saakaan. Riskillä mennään siis :p
Harmillista muuten, kun ne Sofin ovistikut ehti loppua, niin en saanut testattua tuon cb:n testin kanssa saman päivänä. Olisi ollut kiva nähdä millainen viiva tulee samaan aikaan hymynaaman kanssa, kun ne aiemmat hiljalleen oli ehkä vahvistumassa.

kaakao kp13/23-28, dpo 0?

Kaakao, mulla ei näkynyt Sofin testissä ku hailakka viiva samana päivänä ku tuli hymynaama. :confused: Toisaalta en ollu ollut varmaan 1,5h pissaamatta ennenku tein sen Sofin liuskan. Ja se ovishuippu kesti toooosi vähän aikaa. :)
Sillon kun sain sen kkm, oli se kamalaa, mutta toivuin siitä äkkiä ja ajattelin ihan samalla tavalla, että sentään voin tulla raskaaksi! Ja tosiaan ajattelin, että ehkä se lapsi olisi ollut todella vammainen tms, niin luonto hoiti sen pois. Nyt jälkikäteen ajateltuna. Silloin se oli kamala pettymys, mutta kasvatti vauvakuumetta vaan entisestään. :)
Toivotaan, että tärppäis sulla, pidän sulle peukut pystyssä! :joyful:

Voi kiitos Ninni! Samaa toivon sinullekin ❤️

Mulla oli tämmöiset sofin viivat, eli alin on ensimmäinen ja ylin pari päivää ennen cb:n hymynaamaa. Selvästi vahvistumassa siis, mutta olisi ollut hauska nähdä tosiaan "hymynaamapäivän" viivat Ja mä en koskaan ole kyllä testaillut enää sen jälkeen kun olen sen hymynaaman saanut, että en osaa sanoa näkyisikö enää seuraavana päivänä...

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1434661939.319941.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434661939.319941.jpg
    73.8 KB · Katsottu: 152
Olis ollut tuosta varmasti tummempi. :) Noh, onneksi sait sentään hymynaaman. :happy: mulla näkyi viimekierrossa(joskus maaliskuussa kun raskauduin) niin kahtena päivänä selkeät ovisplussat, toisena päivänä illalla oli jo haalistunut paljon. :)

Tuli vielä mieleen, että kaveri kertoi myös joutuneensa tikuttelemaan kaksi kertaa vuorokaudelle, että sai LH-piikin kiinni, että ainakin se joillakin voi mennä ohi tosi nopsaan. Voi varmaankin myös vaihdella samalla ihmisellä kierrosta toiseen jonkin verran.

Kuten kerroin itse aiemmin niin tikutin vuorokauden aikana neljän tunnin välein eli suurin piirtein n. neljä tikkua vuorokaudessa. Mutta mulla kestää joskus lh piikki kaks tuntii ja joskus melkein vuorokauden. Ja siltiki vaikka tikutin noin tiheeseen niin joskus se piikki vaan jäi huomaamatta silti. Ite tilasin netistä iiiison läjän ovistestejä perhosilta ja toimivat oikein hyvin. Vielä kun oli epäsäännöllinen kierto niin niitä tikkuja meni. Ja suosittelen kyllä lopettamaan sen tikutuksen siihen plussaan, koska itelläni kävi niin että kun olin saanu jo yhtä vahvat viivat eli plussan niin kun jatkoin ja viiva haalistu ja sit yhtäkkiä se näyttikin taas vahvaa viivaa ja ihmetelin et taasko ovuloin. No tein sen virheen että jatkoin tikuttamista vaikka ohjekin kielsi. :)

Olipas taas tullut viestejä! Viime päivät on ollut aika haipakkaa. Nyt on ollu töissä onneksi rauhallinen yö niin on ehtiny lukea viestejä.

Tädin kohdanneille pahoittelut! Missä se plussa aalto oikein viipyy? Suuri plussapuhallus! :smiley-bounce016

Ninnille toivon kovasti plussa onnea!:wink
Kubelle myös Plussa onnea!
Pikkuminski pahoittelut negasta,:arghh: nyt vain uuteen kiertoon!
Larissalle tuhrut hus pois! :stop: Minä liputan kiinnytmisen puloesta!
Beislalle onnea nappiin osuneesta inssistä, plussaa odotetaan kahden viikon päästä :)
Ytnom olipas surkeaa kun testi oli noin viallinen
Kaakaollakin jännät paikat! Toivottavasti siellä tärppäisi!
Lissulle jaksuja juhannustöihin :rolleyes:

Jollekin muullekin piti kommentoida, mutta nyt lyö pää ihan tyhjää.

Juhannus suunnitelmissa olis lähteä tänään lavatansseihin ja lauantaina rentoa oleskelua yhdessä kavereiden kanssa. hyvää ruokaa ja aion kyllä ottaa muutaman viinilasin :wink:grin

On. Täällä on yritetty pupuilla vieraista huolimatta. Kosteat olot jatkuu edelleen, muita tuntemuksia ei ole. Uskon oviksen kuitenkin olevan ihan huulilla. Tänään aamulla olisi tarkotus kellistää vielä mies kunhan kotiin pääsen. Kaverit kun tulevat pulenpäivän aikaan Juhannusken viettoon ja pakko vähän nukkuakin ennen sitä :grin.
Sitten toivotaan taas vaan parasta että tärppäis :shy:
Hipsutin kp 16/28 (26-33) yk 9

Te jotka olette joskus lopettaneet e-pillerit, milloin teillä on tullu menkat/tyhjennysvuoto? Mulla oli menkat (tai siis tyhjennysvuoto) viimeksi 31pv sitten ja pillerit lopetin 26pv sitten eikä merkkiäkään mistään vuodoista o_O vähän pelottaa kun mulla oli kierto ennen pillereitä todella pitkä ja epäsäännöllinen. Menkat tuli aikalailla puolen vuoden välein, mut tästä on tosin yli 10vuotta aikaa :confused: eilen alkoi tulla valkkaria kylläkin, mut menkkakipua ei nyt kauheesti oo..

Millier, itse kun lopetin vuosi sitten hormonaalisen ehkäisyn (nuvaring) niin eka kierto oli 24 pv. Seuraavat kierrot on olleet 26-31 välillä. Ootko testiä tehnyt..? Ei sulla onneksi vielä kovin venähtänyt kierto ole :)

Hyvää juhannusta teille kaikille! Tuokoon se plussia testaajille ja antoisia peiton heilutuksia niille joilla ovis meneillään, miksei muillekkin! :) keleistä huolimatta toivotaan, että juhannuksessa olisi sitä jotakin taikaa jotta me kaikki päästäisiin siirtymään odottavien puolelle! :)

Muurahainen kp 23/30, dpo4?, yk18

No kaks testiä oon tehny, mut tein ne niin aikasin ettei niissä ois voinu mitään näkyäkkään. Olishan mulla tuolla kaks vielä oottamassa, mut ku en uskalla tehä niitä :shy:

Millier, oottele vielä ja jos menkkoja ei näy niin tee uusi testi :) Harmi, jos sulla on aiemmin ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, sillä siihen sun keho ehkä pyrkii nyt palaamaan :/

Äh toivon niin paljon että ovis olis ollut sillon viikkositten koska jos se olis nyt mitä kipujen perusteella vois luulla niin tallettelut on tosi heikot kun on ollut riitaa miehen kanssa eikä se sillon mihinkään suostu-.-

Millier, ite ku lopetin pillerit noin vuosi sitten niin kierto säilyi tasan samana senkin jälkeen. :)
Minni2 toivotaan parasta :)

Hyvää juhannusta kaikille!! <3

Kp 16/(29) dpo 3

Millier mä kun muutama vuosi sitten lopetin pillerit niin tyhjennysvuoto tuli normaalisti, mut ekoja luomumenkkoja odottelinkin useamman kuukauden. Kp oli 70 jotain ku vihdoin menkat tuli, mut sen jälkeen seuraava kierto oli 30 päivää ja seuraavakin kierto olis ollu sen mittainen mut sit tulikin jo plussa testiin. :) Toivotaan ettet pitkään joudu odottelemaan jos tärppi ei ole käynyt...

Onnea plussanneille ja kaikille muillekin tsemppiä ja jaksamista tilanteisiin ja kierron vaiheisiin!

On. Me nyt siis taukoillaan, mutta just tuossa laskeskelin ja kattelin kalenterista, että kun elokuun kierto olis aikaisin missä tärppi "sais" tulla, niin sillon ollaan just oviksen aikaan miehen kanssa kahestaan reissussa, yksillä festareilla, ja veikkaanpa että sillä reissulla tulee peittoa heiluteltua useamminkin ku vain kerran! Eli pitääkin siinä kierrossa ja sitä ennenkin sitten tehä kaikki poppakonstit... :D

Millier mulla kesti ekat menkat tulla 3kk sen jälkeen 2kk ja sen jälkeen oli pitkiä kiertoja mutta joka kuukausi silti tuli menkat. Vähän aikaa oli tasan 31 päivää kierto mut taas on jotain 31-34.

Tää on nyt vähän sekava postaus, mutta koettakaa saada kiinni ajatuksesta :D
Täällä oli joku aika sitten kaavio, missä oli prosentuaalisesti parhaat päivät tulla raskaaksi. Harva tästä ryhmästä pidempäänkään yrittäneistä on kuitenkaan käynyt testeissä puolisonsa kanssa niin mä osoitan nyt kysymyksen Beislalle ja muille naisparin osapuolille, jos ryhmässä vielä on. Onko teidän luovuttajan tavara testattu vai menettekö "tuuripelillä?"
Vaikka siis mä en usko tuuriin tai sattumaan, vaan kohtaloon. Mutta se tuntuu olevan kielletty sana täällä ;)

Takaisin