Raskaaksi 2015

Mä kokeilen osaanko puhelimella laittaa, tää sovellus on jotenkin vaikee tai minä yksinkertainen :D

713019608c7dfceff4b0fedcc9c85b68

Tässä vielä muokattu
18b6557e71aa917e129bf10efad63e00

Muok. Oho, näyttää toi eka tikku ihan kokonaan raidalliselta :D

Onko pregchekin testi? Kyllä tuossa alemmassa kuvassa ainakin näyttäis haamu olevan!:p

ja tarkemmin katsottuna ylemmässä myös!

Joo siis mä tykkään kans tosi paljon pc:n liuskoista, näyttäny mulla aina niin kun on pitänytkin! :)

Vahvistumisia ninukille! :)

Täällä vihdoin ja viimein saatu nyt kaiketi täti kylään, oli ilo huomata kesken yövuoron että nyt se sitten löysi tännekkin.. Kiva saada pitkä kierto ohi, toki jo ostin uutta testiä mutta kyllä se tuolla kaapissa säilyy :wink

puhvis kp1/33-43

Ninukki kyllä munkin silmään haamu näkyy, vahvistumista sille! :)

Ninni22, mulla oli oviksen jälkeen ensin paksua kellertävää limaa ja nyt paksuhkoa ihan valkoista valkkaria. Mulla ei kierron aikana ole kuivaa kautta oikeastaan ollenkaan :)

Onko kukaan aikeissa testailla ensiviikolla? :)
Itse aion loppuviikosta testailla ( jos maltan sinne asti ). Oviksen ihan tarkkaa ajankohtaa en tiedä mutta on ollut viime lauantain ja maanantain välillä. Nyt ajoittain alavatsassa tuntuu jomotusta.

kp23 , dpo 5-7

Ninni, mulla on ollu vajaa pari viikkoa valkkari paksua ja aika tahmeeta. Alussa se oli vähän kellertävää mut nyt ihan vitivalkoista. Muuten yleensä se on aika venyvää. Tietysti innostuin, kun luin että hedelmöittymisen jälkeen valkkari yleensä on paksua ja valkoista tai kellertävää :grin

joanmarie, mä meinasin testata maanantaina, jos täti ei eksy paikalle :)

nni kp 29/27-28

Joanmarie, kova hinku olisi testailla ens viikon pe-su, sillon olis dpo 10-12. Mutta en sit tiiä viitsinkö kuitenkaan ihan niin aikaisin. :)

nni, nyt sait mut ihan liian innokkaaks kun kerroit lukeneesi että hedelmöittymisen jälkeen valkkari voi olla paksua ja valkoista :grin ei sais odotukset olla näin korkealla :woot: tsemppiä testailuun muuten!!

Puhvis, toivottavasti tällä kierrolla pääset testailemaan :)

Täällä testattu pari negaa, joten eiköhän huomiseen mennessä ala menkat. Tosin nyt on vasta dpo 11 tai 12. Tajusin just että mullahan ei varmaan oo aina tarpeeks pitkä lutis, esim viime kierrossa oli max 10 päivää. Mitenköhän tällänen useemman kymmenen kiloo liian painava saa sitten tohon lutiksen pitdentämiseen lääkkeitä jos niikseen tulee?

Täällä ollut sateinen juhannus :meh: ja huonoja uutisiakin tuli veljen perheeltä, niitten nuorin tyttö alle 1,5 v on jotunu sairaalaan, keuhkoissa jotain ja virustaudin aiheuttama verenmyrykytys :sad001 Sairaalassa joutuu tovin siis olemaan ja kaikenlisäks ne on monen tunnin ajomatkanpäässä kotoo.

Mami91 kp 27/26-28

Muoks. No nyt meni ketjut sekasin :hilarious: Mutta kaippa tää viesti tähänkin ketjuun sopii :grin

Muokattu viimeksi:
Ninukki kyllä mä ainaki haamun nään, mietin vaan mikä mun haamuviivoja kun ne oli yhtä tummat ku tossa muokatussa :D ja sit kaks negaa. Toivon kovin että tummenis, testaa aamulla uusiks ihmeessä! :)

Plussatuulia kaikille ja muistakaahan kuvia laittaa!

Omanapailen törkeesti : muutamana päivänä oon luullu että menkat alkaa ku juilinu niin että tuntuu, mut ei vieläkää näy. Ens viikolla testaillaan. Kuvottava olo aamusin ja öisin samaa aikaa aina. Tissit vielä kipeet ja mieski tossa tokas et miks on tissit kasvanu :P

Mulla on valkkari sellasta paksua ja valkosta ja todella runsasta. Siinä kierrossa kun tärppäs niin oviksen jälkeen muuttu valkkari tollaseks. Edelleenkin on valkkari tollasta ja housut vaihdettava melkein joka päivä. Nyt mennään rv 13+6.
Niin ja mulla muuten oli oviksen jälkeen muuten kuivaa aina. Kunnes sit pari päivää ennen menkkoja alko olee kosteeta. :)

Takaisin