Hyvää juhannusta kaikille! Olipa ihana saunoa ja grillailla leppoisasti ihan kotioloissa

Toivotaan hedelmällisiä juhannustaikoja joka makuuhuoneeseen!
Pakko sen verran tähän seksikeskusteluun osallistua, että se on hyvinkin yksilöllistä ja paljon elämäntilanteesta ja muistakin asioista kiinni, kuinka paljon seksiä haluaa ja on sopivasti. Jokaisessa parisuhteessa varmasti myös pitemmässä juoksussa tulee erilaisia vaiheita, mikä on ihan normaalia. Esim. oman mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä 14 vuotta, niin ei voi oikein olettaakaan ettei siinä ajassa ehtisi mikään muuttua - moneenkin kertaan. Ollaan koettu seksinkin suhteen sekä kuivempia että touhukkaampia kausia, vaikka parisuhteessa on ollutkin kaikki aina kunnossa.
Ei varmaankaan ole tarvis oviksia testailla, jos muutenkin harrastaa seksiä parin päivän välein eikä kummassakaan ole ns. "mitään vikaa". Jos petipuuhat välillä muuten jää vähemmälle, niin tuntuu kyllä varsin luonnolliselta että sitä seksiä pyrkii ajoittamaan sitten nimenomaan siihen ovulaation aikaan silloin kun lapsi on toiveissa. En usko että kukaan tarkoituksella tekee makuuhuoneesta vauvatehdasta, mutta ymmärrän että se helposti ajautuu siihen kun yritys pitkittyy, tai lyhyemmälläkin yrityksellä jos sattuu olemaan malttamaton luonne ja suuri toive raskautua :) Mielestäni aika ylimielistä missä tahansa asiassa sanoa, että minun tapani elää on se ainoa oikea ja niin kuuluisi muidenkin tehdä. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.
Itse muuten patistelin oman mieheni ensimmäisenä siemennesteanalyysiin siinä vaiheessa, kun lähes vuosi oli yritystä takana, eikä mitään näyttänyt tapahtuvan. Tuolloin en ollut tehnyt yhden yhtäkään ovulaatiotestiä, mikä näin jälkikäteen harmittaa vietävästi, kun sitten jälkeen päin kävi ilmi etten ovuloi läheskään joka kierrossa. Jos tämä olisi selvinnyt jo aiemmin, niin monelta mielipahalta menkkojen taas alkaessa olisi säästytty. Suosittelen itse kyllä viimeistään puolen vuoden yrityksen jälkeen testailemaan ainakin parissa kierrossa sitä ovulaatiota, niin tietää tuleeko sitä. Ja jos sen suhteen kaikki kunnossa niin mies testeihin mars