Raskaaksi 2015

Ei toiminu ei toi cb testi :( reklamaatio läks katotaan saanko samaa hintaan uuden, piti kyllä tarkasti kertoa miten tein testin! :D
Aamulla istuin vessan lattialla ja ootin tulosta hengittämättä melkeimpä, sit katoin ku tiimalasi ei pyöriny enää mut tyhjä näyttö :D

No ootellaan nyt sit vähän lisää :D

Ninni, Mulla ainakin toimi toi Huacin testi ja googeloimalla ainakin jollain raskautuneellakin se oli toiminut. Noi digit on herkkiä vaikka ne onkin sen 25 viralliselta herkkyydeltään, mutta toi Huac on sellanen että se ei näytä ristiin muitten hormonien kanssa.

Ytnom, onpa kurjaa kun ei testi toiminu. :shifty: Toivottavasti saat pian uuden tilalle!

Ninni, kyllä se ovis tais sitten maanantaina olla. Nyt saat sitten rauhassa piinailla. :happy: Toivottavasti ainakin juhannukseksi saat muuta ajateltavaa. Mulla on ainakin seuraavat kaksi viikkoa aika paljon töitä ja muuta ohjelmaa niin toivottavasti menee sitten piinaviikot nopeesti!

Millier, hienoa on kyllä että mies on kanssa täysillä mukana! :happy:

Mä en oo tota YesNo-testiä kokeillu. Tällä hetkellä yöpöydän laatikossa on Predictor Early ja kaksi apteekin omaa testiä niin ei ihan heti tarvii ostaa uusia.

Mä oon juhannuksen kokonaan töissä ja huomenna tietty iltavuorossa. Mutta lauantai-iltana ois tarkotus kaverien kanssa viettää grilli-iltaa. Siellä pääsee sitten lastenkin kanssa puuhastelemaan. :happy:

Se siitä sitten :'(

Liitteet

• 1434635622208.jpg
    1434635622208.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 198
Pahoittelut negoista ja menkoista :(

Piinailijoille toivon kiireistä juhannusta, jotta saa ajatukset pois mahdollisesta tärpistä! :)

Täällä meneillään dpo 7. Eilen alkoi tuhru teroluteista huolimatta :/ aamulla tuli loraus ihan kirkasta verta ja sen jälkeen ei ole taas tullut juuri mitään. Rasittavaa... Ja kiva kun juuri tähän tiputteluun terot sain niin lääkkeen pakkausselosteessa lukee, että sivuoireena saattaa olla tiputtelua! :O Noh, katellaan.

Ihanaa Jussia kaikille ja plussatuulia!

Larissa kp 24/27-31, dpo 7, yk 12

Nyt tuli kyllä oikea haamu Pregcheckin liuskaan, ei ollut enää viivanpaikka!!! :Heartbigred Ääh en kestä! Pakko käydä rohmuamassa lisää testejä ja malttaa aamuun ennenku taas testaan! Tuo viiva on tosi haalee mutta vaaleenpunanen ja yhtä paksu ku kontrolliviiva! Ja eilen ja tänään ollut aivan mieletöntä väsymystä, eilen illalla 19 aikaan nukahdin sohvalle ja tänään torkahdin porukoiden sohvalle ihan yhtäkkiä. :rolleyes:

Onnea Minea! Kuvaa vaaditaan ;)

Aphrael, ainahan sitä voi toivoa :D mutta tämä on ihan samanlaista mitä mulla on ollut joka kierrossa jo vuoden ajan (ja jonka hoitoon noi terolutit sain). Mutta katsotaan kuin käy :) kiitos optimismista! <3

Mulla on tyhmää kysyttävää.. Jos ovis on tapahtunut, kaikki naisella ok, miehen nesteet kunnossa, niin mikä on vikana jos ei tärppää? Ennen kun alettiin lasta yrittämään, en tiennyt edes mikä on ovulaatio, eli ennen oli vaikeaa ajatella, että ei tärppää helposti, luulin että raskaaksi voi tulla helposti jos kerran harrastaa suojaamatonta seksiä... Eli siis jos kaikki olis kunnossa, niin miks ei sitten tärppää heti? Nyt en siis puhu lapsettomuudesta, siinähän vaikuttaa monikin asia, vaan puhun jos lähtökohdat on kunnossa. Ymmärsittekö? :shy:
Eli voisin selittää vielä sen kerran näin: nainen ja mies harrastaa paljon seksiä ennen ovista, oviksen aikaan ja vielä jälkeenkin. Nainen ei tule kuitenkaan raskaaksi. Oletetaan että heillä ei ole mitään vikaa kummassakaan. Miksi nainen ei tullut raskaaksi? :confused:

Siis tämmösiä ajatuksia nyt ja voi kuulostaa hemmetin tyhmältä jonkun mielestä...:oops:

Ninni, useammassa asiassa voi olla ongelmaa. Siittiöiden pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, sillä munasolu ei säily elinkelpoisena kovin pitkään. Sekä munasolun että siittiön pitää olla kunnossa. Munasolun tulee hedelmöittyä ja päätyä kohtuun. Kohdun limakalvon tulee olla tarpeeksi paksu ja keltarauhashormonia pitää erittyä tarpeeksi, jotta alkio voi kiinnittyä. Kiinnittyminen täytyy tapahtua oikeaan paikkaan eikä esim. munanjohtimeen. Kiinnittyminen voi epäonnistua ja alkio voi huuhtoutua pois. Tässä muutama asia mitä tuli näin äkkiseltään mieleen :D

Eli vaikka molempien tavara olisi priimaa ja munasolu hedelmöittyisi joka kierrossa niin raskaus ei ala jos kiinnittymisessä ei mene kaikki kohdilleen.

Nimimerkillä "Miten niin olen ehtinyt näitä asioita tutkimaan ja pohtimaan tässä yrityksen aikana.." :D

Kiitos teille! Larissa, meidän tietopankki:happy: ja varmasti myös tuuristakin kiinni niinku Millier sanoi. :)
Mut joo hyviä pointteja noi! Mä en tiedä noin paljoa asioista, vaikka onhan sitä tullut netissä pyörittyäkin.:rolleyes:

Takaisin