Ninukki harmi jos nyt ei käy samoin. Tai siis jos oot jo testannut negan hiljattain. Pikaista paranemista joka tapauksessa!
Ninni, hyvin se digi on voinut näyttää oikein. Joillakin vaan ei toimi liuskat (ja toisilla ei toimi digi). Mä en ite oo varmaan koskaan pidättänyt ihan neljää tuntia, paitsi yön jälkeen, mutta mulla taitaa olla vahvemmat hormonit kun niin kirkuvan plussan saan. Katon kyllä siis että vähennän kunnolla juomista, ja että on sopiva hätä. Oon huomannut että jos on ihan liian kova, niin sit tulee vain laimea näyte. Tarkoitan sitä, että jos on jo pahasti kupla otsassa, ei välttämättä auta pidättää enää pidempään.
Onko sulla sellasta teelusikan mittaa, jolla tarkistaa teidän lusikoiden tilavuus? Muuten mä katoin mitalla että Hackmanin savonia-ruokalusikalla (heitetään nyt tämä, kun sitä niin monien suomalaisten kotoa löytyy

) ehkä 3/4 täys on 5ml.
ytnom, harmi jos on noin epäselvä tilanne. Mutta voi se kapselin poisto aiheuttaa oireita ja sekoittaa kierron. Toivottavasti saisit pian vastauksen, ärsyttävää varmasti odotella miten käy.
minea, no sä sait ainakin hyvää palvelua. :) Toivottavasti saat ens viikolla varata aikaa.
Lissu, voi pahus jos on flunssa iskenyt. Jaksoitko iltamenoihin?
PikkuMinski, pahoittelut negasta.
Mannikka, onpa ärsyttävä tilanne. Sulla tais olla pitkä aika edellisistä menkoista?
Mymmelisti, hyvä että ovulaatio tapahtuu. Toivottavasti saat pian ajan toimenpiteeseen.
Mira kiva että oli apua. :)
Minni voimia