Raskaaksi 2015

Noniin, kiva :) sulta on hyvä kysyä, oot meijän tietopankki(Larissa) ;D Ehkä tosiaan niihin kiinnittää vaan enemmän huomiota, niin heti alkaa miettiä, että mitäs nyt tapahtuu..

Okei Pisama :eek: hyvä tietää. Nimittäin pitkän automatkan takia tuli pidätettyä pissaa sen 3-4h ja sitten sain sen hymynaaman. Jos en olis pidättäny, niin en olis saanu sitä plussaa tällä kierrolla ollenkaan näkyviin! Huh!

Oho ompas tää ketju taas saanut vauhtia :)

Toivottelen piinailijoille paljon plussaonnea ovistestaajille plussaonnea ja pahoittelut negoista ja tädin saapumisesta!

On. Tänään kp 20 ja oletettavasti dpo4 eikä mitään kummallista. Äskön tein kyllä kyykkyjä ja joka ylösnousulla sattu niin pirusti muniksiin :/ Tää vauvakuume on päässy taas valloilleen ja valtaa mielen jokapäivä montakertaa :( lähipiirissäkin tässä vauvauduttu! Turhauttaaa!

Huhuu täältä sängyn pohjalta, jonne maanantaina vajosin enkä oo vielä ylös päässyt, kunnolla se flunssa sitten iski, reilusti kuumetta, kaamee räkä ja kaikkea muuta mukavaa.. Tässä kun pohdiskelin että oonko ennen näin kipeä ollutkaan, tuli mieleen että kyllä, kerran: silloin oli kierto menossa päälle kp50, olin viis päivää ihan kuollu ja viikon päästä siitä tein plussan tuosta jäbästä... ;)

Oho, jotenkin ajatus katkesi, nyt siis menossa kp43, ei tätiä ei plussaa, enkä kyllä todellakaan ala elätteleen mitään myöhäisen plussan toivoja tähän kiertoon vaan toivon että menkat alkais ja äkkiä sittenkin :)

Minni : tsemppiä sinne. Täälläkin kaverit vaa saa vauvoja ja itellä vauvakuume senku nousee.

Tervetuloa myös uudet❤

Plussatuulia kaikille piinailijoille !

OmaaNapaa. Tänää tuli cb digitesti ja huomenna aamulla testaillaan. Tätiä ei näy eikä kuulu, voi myös johtua ku kapselin poistosta 3viikkoa vasta. Mutta tosiaan pillereitä syödessä tuli menkat aina seuraavana päivänä lopetuksesta. Kerrataan vähän: selkeet oviskivut 27.5. Maanantaina 1.6 tuhrua ihan ihan vähän ja loppu kuin seinään. Neljä testiä alussa joista kahessa haamut Ja kahessa negat. 8 Ja 9.6 paksua rusehtavaa limaa, 8.6 enemmän. Nippailuja jatkuvasti vas puolella alamahaa. Tissit turvoksissa ja nännit tosi tosi arat, rappusia alas mennessä sattuuuuu. Hajut (tupakanhaju), sateen jälkee madot oksettanu tosi paljon. Etovaa oloa aamupäivisin mikä menee ohi n.30 min-1h. Väsyttää. Viluttaa tai sit on tosi kuuma. Halut noussu potenssiin sata.
Mielialat vaihtelee koko ajan. Ruokahalu lisääntyny myös ja jatkuvasti voisin syödä, nyt kolmatta päivää jo pyttäriä... koska tekee mieli :D Nii ja tosiaan tää minuflunssa mikä alko 1.6 kans tuhrun jälkeen, ja kylässä on edelleen :D

Muokattu viimeksi:
Ninukki harmi jos nyt ei käy samoin. Tai siis jos oot jo testannut negan hiljattain. Pikaista paranemista joka tapauksessa!

Ninni, hyvin se digi on voinut näyttää oikein. Joillakin vaan ei toimi liuskat (ja toisilla ei toimi digi). Mä en ite oo varmaan koskaan pidättänyt ihan neljää tuntia, paitsi yön jälkeen, mutta mulla taitaa olla vahvemmat hormonit kun niin kirkuvan plussan saan. Katon kyllä siis että vähennän kunnolla juomista, ja että on sopiva hätä. Oon huomannut että jos on ihan liian kova, niin sit tulee vain laimea näyte. Tarkoitan sitä, että jos on jo pahasti kupla otsassa, ei välttämättä auta pidättää enää pidempään.
Onko sulla sellasta teelusikan mittaa, jolla tarkistaa teidän lusikoiden tilavuus? Muuten mä katoin mitalla että Hackmanin savonia-ruokalusikalla (heitetään nyt tämä, kun sitä niin monien suomalaisten kotoa löytyy :wink) ehkä 3/4 täys on 5ml.

ytnom, harmi jos on noin epäselvä tilanne. Mutta voi se kapselin poisto aiheuttaa oireita ja sekoittaa kierron. Toivottavasti saisit pian vastauksen, ärsyttävää varmasti odotella miten käy.

minea, no sä sait ainakin hyvää palvelua. :) Toivottavasti saat ens viikolla varata aikaa.

Lissu, voi pahus jos on flunssa iskenyt. Jaksoitko iltamenoihin?

PikkuMinski, pahoittelut negasta. :sad001

Mannikka, onpa ärsyttävä tilanne. Sulla tais olla pitkä aika edellisistä menkoista?

Mymmelisti, hyvä että ovulaatio tapahtuu. Toivottavasti saat pian ajan toimenpiteeseen.

Mira kiva että oli apua. :)

Minni voimia :hug013

On. Uskomaton tuuri, tein myöhään iltapäivällä ovistestin ja se oli melkein plussa! Ton perusteella oon melko varma että huomenna on plussa, eli jos se tänpäivänen (todennäköisesti) ei vielä ollut, ovis on ylihuomenna, tai sitten huomenna jos nyt olikin plussa. Heitettiin inssiajankohta kalenterista vaan myöhäisimpään mahdolliseen ennen juhannusmenoja, ja näin kävi! :grin Kp14/28-32
Saatan ehtiä koneelle vielä huomenna, mutta jos en ehdi, aivan mahtavaa plussa- ja tärppirikasta juhannusta kaikille! :wav :wav

Nojoo,,luultavasti on vaan kroppa sekasin, mut huomenna teen ton digin nii pitäis saada varmuus ainaki. Ja sit jatkuu yrittäminen kiireettä :P

Ytnom, toivottavasti ois plussa!

Beisla, viimeeks ollu menkat 05/14 :p ei oo siis kierto lähteny viel käyntii esikon syntymän jälkee..

Mietin tässä kun mulla oli niin kipeä se ovis. Käytin tässä kierrossa ekaa kertaa gelee royalee. Voiko sillä olla vaikutusta asiaan?

Beisla, meillä ei oo Savoniaa, mutta Hackmannit kuitenkin ja suunnilleen 3/4 laitan sitä vehnistä ;D
Niin ja näistä testeistä ja hormoneista. Oon alkanu miettii kans sitä mahdollisuutta, että nyt tällä kierrolla ovis ei oo tullu kunnolla tms, koska tosiaan siitä kkm ei oo kauaa ja nyt ollu nivuset kipeet jo kolme viikkoa ja oviksen metsästys oli näin vaikeeta. Viimeks ku tulin raskaaks, niin sillä kierrolla löysin selkeet ovispäivät (2pv) ja tulin raskaaks. Voi siis olla hormonit sekaisin nyt tai jotain. :rolleyes: Tsemppiä sulle, kyllä se ovis on nyt ihan näillä näppämillä! :nailbiting::angelic:

Tsempit testaajille ja plussaajille! Ja paranemisia flunssaisille! :angel7

Mira mulla oli pari päivää oviksesta kipuja ja siitä kierrosta raskauduin. Nyt mennään rv 13+4. Mulla myös ovistesti näytti plussaa oviksen jälkeen kuus taikka seittemän pöivää ja aloin kyl ihmetellä sitä tosissaan, mut varmaan näytti ton raskautumisen sitte. En vasn sillon tajunnu sitä ja itkeskelin et miks tän pitää olla niin vaikeeta.

Mulla ei tänä aamuna ekasta pissasta mitään, viivanpaikka vaan enkä edes oo varma oliko siinä väriä. Jos oli, niin ihan minimaalisen vähän. Erottui kuitenkin enempiä tihrustamassa. Testi oli RFSU:n liuska. Vähän liian aikaista testailla mut nyt tuntuu siltä että ei oo tärpänny. Menkkajuilintaa oli heti aamusta. No seuraavalla kierrolla ehkä sitten. :rolleyes:

Hirveet menkkakivut iski yöllä, mut ei näy ei... tein digitaalisen raskaustestin ja arvatkaapa vaan tuliko siihen piruun pelkkä tyhjä näyttö eikä siis toiminut :mad:

Takaisin