Raskaaksi 2015

Hui, en oo tällä viikolla ehtinyt täällä lueskelemaan ja 20 sivullista oli viestejä kahlattavana :D

Päällimmäisenä jäi mieleen gatusa, otan osaa suruunne <3

Ja kiitos vielä onnitteluista! La on 20.2 (jos joku päivittää listaa). Vähän tuossa ehdin jo säikähtää, kun tuli parina aamuna vuotoa hiukan, mutta ilmeisesti oli valemenkat, hematooma tms kun nyt on taas kaikki hyvin.

Tsemppiä talletteluihin ja plussatuulia kaikille :)

Ninukki pikaista paranemista! Täällä kanssa flunssan oireissa. Nenä niiskuttaa ja kurkkua vähän kahertaa. Toivottavasti tälläiseksi myös jää.

Kp25 ja testi kummittelee kaapissa. 11. päivä (kp18) vihlasi oikealta puolelta alavatsaa, enkä muista että tuollaista vihlausta ennen olisi edes ollut.
Päätä särkenyt pikkuisen ainakin joka toinen aamu ja tosiaan nyt tää pieni flunssa. Pissallekin olen öisin muutaman kerran herännyt.
Hyvä fiilis tästä kierrosta yleensä, mutta en kuitenkaan halua nyt herätellä liikaa toiveita.

Pikkuminski, pahoittelut negasta! :sad001

Minea, toivottavasti siellä flunssa pian hellittää. Ja älä vielä heitä kirvestä kaivoon tästäkään kierrosta! :wink

Mannikka, pahoittelut negasta!

Mymmelisti, hienoa että ainakin ovulaatio tapahtuu! Harmi kyllä että ne verikokeet siirtyy sitten seuraavaan kiertoon.. :rolleyes:

Ninukki, jospa siellä käviskin samalla lailla kun pojan kanssa... :rolleyes:

Beisla, aika hieno ajoitus oli teillä, jes! :grin Kyllä mä iltamenoihin jaksoin mennä ja oli kyllä kivaa.

Kube, koska meinasit testata?

On. Kurkkukipu jatkuu ja nyt on menny nokkakin tukkoon. Eilen saatiin onneks talleteltua ja täytyy jatkaakin ahkeralla peittojen heiluttelulla ettei vaan mee ovis ohi suun. :p Aika selkeitä ovislimoja tulee kyllä että eiköhän se ovis sieltä oo tulossa.

Tärppi- ja plussaonnea nyt kaikille!! :wav

Lissu kp 15/33-35

Lissu haluaisin testata viikonloppuna ihan siinä mielessä, että uskaltaako sitä ottaa muutaman näin jussina, muuten voisin odottaa (jos maltan) tiistaihin. :)

ytnom, saiskohan sen jotenkin reklamoitua koska eihän tuollaista pitäis tapahtua? :eek:

Mendinia, hyvä että kaikki siellä kunnossa :)

Plussauksia odotellen!

On. Täällä edelleen tyhjää, yövuorot alkavat niin ei onneks kerkeä niin miettiä :) Sitten ens viikolla onkin mies suunnitellut meille yllärireissun niin menee sitten ainakin viikon päähän että kerkee testailee jos ei täti ennen tule!

puhvis kp41/33

Pieni välihuutelu täältä, flunssa-apuna toimii hyvin valkosipulikapselit! lisää vastustuskykyä ja mä olen niillä saanu flunssan pysymään loitolla vaikka koko muun perheen kiersi ja itellekki yrittäny päälle jo monta päivää.

Täällä olieilen kovaa menkkajomoa monta tuntia ja tänään tuli kerran jo pyyhkiessä vaaleanpunaista vv,joten eiköhän se tantta taas kurvaa paikalle, jussia piristämään.

nyytti kp 33/? (yleensä 27-33) dpo10 yk5

Tuli taas hetki että kerkee tännekki kirjootella..tänään mennään jo 31 viikolla ( 30+ 2) ja luultavasti enää seittemän viikkoa jäljellä kun tyttö on niin pieni että mitat menee jäljessä..ja tunne on vahva että 10.8 on jo maailmassa viimmeistään..

Minea_ älä heitä vielä kirvestä kaivoon, kyllähän se menkkajuilinta voi olla muutakin. :)

Ytnom siis se testikö ei toiminut oikein? :eek:

Mendinia toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti <3

Kube hyvältä kuulostaa ;) siis noi oireilut! Jännittää varmasti :) Mä muuten tein positiivisen testin Dpo 10 viimeks :D

Lissu hyvä että jaksat talletella flunssasta huolimatta. :) Ja niinhän sanotaan että flunssa lähtee nu....a :woot:

Nyytti uutta yritystä vaan, jos ei nyt onnista. :(

on. Aamupissasta tein digin, negaa näytti. Päiväpissasta teen vielä liuskan, kunhan jaksan pidätellä tarpeeksi kauan. Jos haalistunut, täytyy sitten uskoa, että ovis oli ja meni maanataina. Ei vaan tullut sunnuntaina talletettua, vasta ma ja ti pupuiltiin :nailbiting: kp 15/(29) dpo 2

Mitäs jussi suunnitelmia teillä naiset on? :) me mennään anopin mökille grillamaan:rolleyes:

Muoks. tein nyt siis tuon liuskan ja on sen verran haaleampi viiva kun muina päivinä, että taisi ovis sillon ma mennä. :rolleyes: nyt alkaa sitten piinapäivät.:nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Me mennään mun vanhemmille. Sinne on tulossa ainakin mun mummu kylään. Meillä vaan esikoinen rokotteitten takia kuumeessa niin pitää ottaa rauhallisesti. Olisi kiva silti päästä katsomaan edes kokkoa vähäksi aikaa. Tietenkin säästä riippuen. Varmaan saa viettää koko huomisen päivän sisällä. Kun saa lapsen nukkumaan voisi ottaa siiderin jussin kunniaksi. Kp16/29? dpo 2. Ei vaan pysty nyt muuta ajatella kun että tärppäsikö vai ei.

Olis kiva kans käydä kokkoa kattomassa, jossain maakunnassa ehkä olis, mutta en tiedä missä :rolleyes: Norappi, sama homma täällä ettei pysty muuta ajatella, että tärppäskö vai ei!

Meillä on onneksi tossa vieressä kokko. Mä oon siellä jo ihan pienestä asti käynyt. Tää miettiminen on niin raastavaa. Muuta ajateltavaa saisi jos voisi itsensä pitää kiireisenä, mutta se ei nyt oikein onnistu.

Mä olin tosi tyytyväinen siihen, että mulla on nyt kesäloma ja saatiin "rauhassa" puuhailla vauvaa. Mutta nyt kun se on ohi, niin menisin melkeen mieluusti töihin niin sais muuta ajateltavaa. :)

Ja jos ilmat suosis niin menisin mattopesulle ym mutta kun ei niin ei. Kylmä on ja ei oikein matonpesu kelit.

Jaahas, mies passitti mut apteekkiin hakemaan uuden paketin testejä. Ihana kun se on noin mukana tässä hommassa :love017

Me ollaan ihan kotona juhannus. Ja jossei kaatamalla sada, niin grillataan ja istuskellaan ulkona naapureiden kans. Viikon päästä alkais taas työtkin :nailbiting:

Millier, on se vaan hienoa kun mieskin on noin mukana! Ei tarvi siitä stressata ainakaan. :) Oltiin kaupassa tänään ja siellä tietenki oli vauvoja ja lapsia, niin mieskin tökki mua "kato, tommonen meilleki tulee". :happy:

Ninni, Jotkut täällä on tehny tota YesNo testiä, en tiedä onko enää linjoilla ne ketkä on tehny. Mutta se ei oo sama kun cb digitaalinen, tossa pitää värien perusteella ite kattoo että millä viikolla on. Jos haluat halpaa digiä niin huac on sellanen, muistaakseni noin 6€ maksaa se, ei tosin kerro viikkoja mutta ei tarvii miettiä viivoja.

Jaa, okei :) Joo oonki nähny ton Huacin testin, mutta vaikea aina sanoa toimiiko vai ei. :) Haluaisin tilata jonku tommosen herkemmän testin.

Takaisin